Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

JAKIE Dobre głośniki W FABRYCZNE MIEJSCA w


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! :)

 

Nazywam sie Zbyszek i jestem całkiem nowy na tym forum.

Od miesiąca mam MEGANE II CC z 2007 roku.

Chcę zmienić fabryczne głośniki z przodu no i moze radio.

 

Najważniejsze jest to ze nie chcę narazie wycinac żadnych plastików, a chcę lepsze głośniki do przodu. Wiem ze sa takie PIONEER TS-Q131C które podobno pasują.

 

Czy znacie coś jeszcze innych firm co zagra ładniej od fabrycznych?

A może ktoś słyszał jak te Piooneer'y grają?

 

Powtarzam jeszcze raz nie wycinam narazie nic tylko w fabryczne miejsca coś chcę włożyć.

 

Dzieki wielkie z góry. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem opinię że grają bardzo ładnie - ale z tym jest jak ze smakiem - każdy ma inny. W sumie przy cenie 340zl to nie jest zła propozycja.

Sam się zastanawiam nad zmianą ale ja biorę pod uwagę zestaw Hertz'a - troszkę taniej i chyba lepsze (lepsza skuteczność, 89dB dla pionka kontra 91 dB dla hertza). Jedno co mnie tylko zastanawia to to czy dla głośników 13cm warto się aż tak zabijać, czy nie warto pomyśleć nad 16cm a to już będzie kosmos.

Rozumiem że nie chcesz się bawić w przycinanie ale najlepiej pojedz gdzies do skelpu audio i odsłuchaj sobie głośniki 13cm - być może stwierdzisz że kasa jaką musisz wyłożyć nie opłaci się do efektu który uzyskasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem opinię że grają bardzo ładnie - ale z tym jest jak ze smakiem - każdy ma inny. .............................

 

Myślę że napewno bedzie znacznie lepiej niz to co mam fabryczne, a i tak nie jest źle na tym fabrycznym, tak ze bede napewno zadowolony.

Skoro czytałeś opinię że graja bardzo ładnie to myslę że mi to wystarczy.

 

Wolał bym coś innej firmy, ale nie bede nic ciął narazie więc muszą to być głośniki mieszczące się w fabryczne miejsca. Narazie tylko te Pioneer znalazłem. Jakbyś coś znalazł jeszcze to pisz :)

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nawiasem mówiąc to czy patrzyłeś na te standardowe głośniki jak są zamontowane ? Proponuję ci odkręć śrubki (torx) i zobacz jak tam wygląda. Ja właśnie to dzisiaj u siebie zrobiłem. Nie wiem jak w Megance ale w moim Scenicu II to z góry do połowy głośnika jest taki daszek z plastiku który ma zabezpieczyć głośnik przed wodą. Jeśli masz dostęp do np. opalarki albo palniczka to sądzę że bez problemu będziesz mógł wymodelować ten plastik pod "niestandardowe" głośniki. Prawdopodobnie nie trzeba będzie nic ciąć - ale zobacz jak to będzie u ciebie i czy masz kogoś z takim małym palnikiem na gaz zapalniczkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też tak jest :)

Wiesz co narazie sie nie będę z tym bawił. Wezmę te PIONEERy a potem sie zobaczy, może w przyszłym roku będę chciał coś bardziej rozbudować. To te sie najwyzej sprzeda.

Słyszalem ze sa takie daszki dostepne, że mozna ten wyciąć i przykleić inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie slyszalem nic o takich daszkach, ale wiem jedno - wszysto co się klei może się rozkleić. Zwłaszcza że w drzwiach panuje różna temperatura, dodatkowo są drgania co sprzyja mikropęknięciom. W konsekwencji będzie się telepotało (i podczas jazdy wkurzało) dlatego najlepiej zachować (wygiąć) oryginalny jak już.

Jak już kupisz to daj znać jak chodzą te głośniczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem jakims melomanem ale trzeba przyznac ze te firmowe graja fatalnie i planuje je wymienic. Czy takie maty wygluszajace za 5zl z allegro to bedzie dobra rzecz aby wytlumic drzwi? Nie znam sie na tym az tak dobrze wiec rozwazam rowniez opcje podjechania z glosnikami do jakichs specow od car audio aby mi je zamontowali - czy znacie jakis serwis w okolicach Bytomia ktory sie tym zajmuje i robi to dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PIONEER TS-Q131C Graja bardzo ładnie, bo je właśnie zamontowałem, a wywaliłem fabryczne

Fakt jesli chodzi o BASS no to nie ma o czym mówić, z 13" basu nie uzyskasz ale będzie o niebo lepiej ze sopranami i "bass" tez troszke lepszy jest.

 

Oczywiście ja nie chciałem wycinać plastików, tylko zamontowac coś co pasuje w fabryczne miejsca. Jeśli chcesz ciąć to polecam poszukać czegoś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!