Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Turbina


robo12121

Rekomendowane odpowiedzi

ludzie o czym wy piszecie... narazie popatrzcie jaki on ma silnik a później zacznijcie pisać sensowne posty... chłopa za zwykłe 1.9 D z Renault z 98 roku... to zakup czesci żeby zrobić z niego dti to max 2 tys (używane czesci - no może 3 tys z nową turbiną "poszaleć można") i dochodzi czyjaś robota... Max 4 tysiące go to wyniesie...

Pytanie zadałeś nie w tym dziale bo tutaj oszołomy o podnoszeniu mocy do 200KM opisują...

 

W twoim przypadku najlepiej kupić auto Anglika z 1.9 DTI włożyć silnik z kompletny ukladem pobawić się elektryką i cieszyć się jazdą autem z turbinką... tylko jak zawsze zadaj sobie pytanie czy warto... może lepiej jak piszą koledzy powyżej sprzedać i kupić sobie Megane z silnikiem 1.9 Dti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autka nie sprzedam ;D

200KM to nie....myslałem tylko o ok 110-120 KM ;]

 

Przekładka z rozbitego anglika nie jest zła ;] Ale wydaje mi sie że poskładać układ turbo nie będzie źle jesli komus dam niektóre części do zrobienia.

 

A na czym polega strojenie turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PatrykGDA, no i widzisz jak Ci sie trafiło! ;-) kolega kbarann, zrobi Ci to za 4tys.zl. tz. kupi używaną turbinę, zregeneruje ją, dorobi kolektor,flansze, kupi wtryski i ic ale niestety z tego co pisze to zapomnij o strojeniu... sorrki ale bez tego to to auto nie wyjedzie z warsztatu ale przy dobrych wiatrach sie wytoczy! :mrgreen:

 

P.s

kbarann, sorrki ale mu tu piszemy o uturbianiu auta a nie o przyklejeniu turbiny do kolektora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, spójrzcie w profile :mrgreen:

kbarann dobrze pisze, tylko że ma na myśli silnik diesla i ta odpowiedź pasuje do pytania autora tematu. PatrykGDA chce uturbić benzynę, także trudno będzie się Wam dogadać ;)

Z tego co wiem nie można prawnie zmienić silnika z diesla na benzynę i na odwrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kbarann, zejdz na ziemie chłopie!w przypadku robo12121, chodzi o 19D czyli jednostkę o mocy 68KM a chce mieć ok.120KM czyli chodzi o podniesienie mocy prawie dwa razy tyle! i to nie jest tak że kupisz silnik na szrocie za pare tys i poprzekładasz części... niestety nie poprzekładasz bo nie będą pasować! dużo rzeczy będzie trzeba dorobić...

 

P.s.

Najlepsze wyjście to swap albo sprzedać to i kupić seryjnie mocniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witajcie, jestem po raz pierwszy na forum wiec się jeszcze raz głośno i wyraźnie witam użytkowników. Raczej nie zawitam tu długo jednak potrzebuje pomocy mądrych ludzi od Renault.

nie bijcie nowego i od razu sory za mega odgrzewanie kotleta no ale nic bardziej odpowiedniego nie znalazłem. Jeśli post bedzie w niewłaściwym miejscu to proszę o jakieś przekierowanie od razu.

Do rzeczy. Potrzebuje informacji na temat swapu z 1,9d na 1,9dti. czy warto? ile będzie mnie to kosztować? co potrzeba? jeszcze nie mam za sobą takiego właśnie swapu więc nie bardzo jestem w temacie. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej, najszybciej i najtaniej będzie kupić ucięty przód od anglika i przerzucasz wszystko co chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od tego czy masz miejsce, narzędzia, zdolności. Zmienić musisz też zawieszenie, mocniejszy silnik też trzeba czymś wyhamować, więc hamulce też do wymiany, trochę tego jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

a ja mam takie pytanie , czy jest jakas róznica w turbinie w takich silnikach 1.9 dti i 1.9 dci , czym one sie róznią . I jeszcze jedno gdzie moge znalezc oznaczenie typu silnika ( chodzi mi o ten symbol z liter i cyfr ) ... cos czuje że mi padła turbinka i sie rozgladam od kilku dni

cześć turbiny różnią się tym że wyjście z nich na tłumik jest inne katalizatora nie przykręcisz i od dti zawór turba działa na ciśnienie idące z korektora ssącego a w dci na podciśnienie i zawór sterowany jest elektrozaworem.

Kolego, używaj znaków interpunkcyjnych nie mówiąc już o składni - Tomik

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!