Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane II 1.5 dci 2006 rok-zmiana silnika-k


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie do was- może ktoś podpowie mi w tym temacie.

Kupiłem megane II 1.5 dci z 2006 roku.Auto miało skasowany silnik- poszedł wał korbowy i rozsadził cały silnik tak że można było wsadzić całą pięść.Auto ma przejechane 140 tys km.Kupiłem drugi silnik z przebiegiem 25 tys kilometrów.Jak zmienić licznik w aucie?czy muszę kupić komputer czy jest jakaś możliwość inna.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do ASO i zmienią Ci przebieg Clipem. Najszybszy sposób, ale są tańsze tylko nie wiem czy macie takich speców w Białymstoku. Jest też opcja wysyłki licznika do fachowców z allegro, ale koszt wyjdzie taki jak w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem taniej wyjdzie Clip, chociaż nie wiem ile u Was kasują za podpięcie.

Licznik można kupić, tylko znajdź z takim przebiegiem. Twój był w aucie cały czas, nie jeździł po giełdach i raczej jest w dobrym stanie, a taki kupowany to wiadomo, może być różny.

Druga sprawa, przebieg samochodu to nie tylko silnik, wszystko się zużywa i tego nie odkręcisz. Jak zmienisz przebieg to będzie się on odnosił tylko do silnika, bo reszta elementów będzie bardziej wysłużona i każdy to pozna przy ewentualnym kupnie. To już Twoja decyzja, chciałem tylko zwrócić uwagę.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa, przebieg samochodu to nie tylko silnik, wszystko się zużywa i tego nie odkręcisz. Jak zmienisz przebieg to będzie się on odnosił tylko do silnika, bo reszta elementów będzie bardziej wysłużona i każdy to pozna przy ewentualnym kupnie.

 

No właśnie, cortezz30, jak to sobie wyobrażasz? Wymieniasz razem z silnikiem układ wydechowy, kierowniczy, zawieszenie i wnętrze? Miałem do czynienia z podobną sytuacją przy zakupie swojej MII i b.szybko skończyłem rozmowę z właścicielem, bo nie lubię niejasnych sytuacji. To strzał w kolano przy ewentualnej odsprzedaży... Twój samochód ma 140 tys. i tyle powinien powinien pokazywać, a w książce serwisowej można wbić: "Wymiana silnika na egzemplarz z przebiegiem 25kkm przy 140kkm przebiegu samochodu." A przeglądów nie robi się tak często, żeby sobie nie można było przeliczyć kiedy wymienić olej...

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto miało pierwszą rejestracje w sierpniu 2007 roku.Ktoś poprostu ostro leciał kilometrów.Wnętrze jest jak nówka, więc nie ma co zmieniać.No- swoją drogą dokupiłem sprzęgło bo to oryginał i tylko 24 tys km.Poza tym był serwisowany w Renault w Luksemburgu.Tyle ze silnik kupiłem cały i bez sensu zostawiać 140 tys km skoro bedzie mial 24 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cortezz30,

Ja jednak również proponuję Ci byś nie zmieniał przebiegu - osobiście wolałbym kopic auto z przebiegiem 140 tys. km i z nowszym silnikiem czyli takim po przebiegi 24 tys, km niż auto dobite, a na liczniku tylko 24 tys. km.

Kiedyś - swego czasu kupiłem autko, też Renię z przebiegiem 31 tys. km niecałe trzy latka miała i powiem Ci osobiście pachniało jeszcze fabryką :) , a po przejechaniu ponad 100 tys. km już NIE :-(

 

Posłuchaj szymcio,

 

PS.

A może ja wymienię tłumik i też zmienię przebieg - bo w końcu mam nowy tłumik i czy nie powinien lecieć przebieg od 000 km :/ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój samochód ma 140 tys. i tyle powinien powinien pokazywać, a w książce serwisowej można wbić: "Wymiana silnika na egzemplarz z przebiegiem 25kkm przy 140kkm przebiegu samochodu."..
i tak sie robi w każdym cywilizowanym kraju.Ach ta Nasza polska mentalność do przekrętów :roll:

Zostaw kolego licznik tak jak jest...auto ma PRZEJECHANE 140 tkm :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiając licznik przy 140 tys km za rok bede mial 200 tys.Mówiąc o mentalności polaków to nie wytłumacze że silnik był zmieniany i że ma 84 tys przebiegu w rzeczywistosci.Rozumiem uszczypliwości dotyczące zmiany rury wydechowej ale to nie to co zmiana silnika więc po te gadki?To jest właśnie polska mentalność- zamiast rzeczowo napisać to dodaje się teksty na temat przekretów.Nie cofam przecież licznika na starym silniku, a mógłbym -bo normalnie mają koło 30 tys przejechanych.i to by było cwaniarstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie polska mentalność- zamiast rzeczowo napisać to dodaje się teksty na temat przekretów.Nie cofam przecież licznika na starym silniku, a mógłbym -bo normalnie mają koło 30 tys przejechanych.i to by było cwaniarstwo
właśnie teraz cofając licznik robisz przekręt.Zachowując fakturę zakupu motoru i robocizny dajesz małego bonusa następnemu właścicielowi.
Zostawiając licznik przy 140 tys km za rok bede mial 200 tys.
i tu właśnie dajesz powody do myślenia...A gdybyś nie zmieniał silnika to auto za rok nie miałoby 200tkm????????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniając silnika miałoby 200 tys i niezmieniałbym licznika bo po co.Ale silnik jest całkowicie do zmiany, kupno drugiego z malym przebiegiem i gwarancją ze tyle ma km dalo mi podstawe do tego zeby sie zastanowic nad tym.I tyle tego było.Jak widze jest taka możliwość i robia to nawet serwisy.A jesli to robia serwisy to chyba nie jest dziwne moje pytanie na poczatku ( choc wtedy nie wiedzialem)

 

[ Dodano: 2009-09-07, 21:55 ]

A co do drugiej części wiadomości waldka708 to miałby przebieg 84 tys, choc na liczniku 200 tys.i to jest ta różnica.I głowe daję ze 99% na dzien dobry by dziękowało za takie auto i niekupowało.i wątpie żeby wtedy ktoś powiedział : o jak super- auto ma tylko 84 tys- jak wspaniale ze to bonus - 116 tys km

 

[ Dodano: 2009-09-07, 21:59 ]

Kończąc temat- dzięki za podpowiedź i za krytykę- która zawsze się przydaje jeśli jest rzeczowa.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiając licznik przy 140 tys km za rok bede mial 200 tys.

 

To ja zapytam jeszcze raz: uważasz, że będziesz miał wnętrze, zawieszenie, sztywność karoserii czy zużycie materiałów na poziomie auta z 80kkm?

Jeżeli tak, to gratuluję dobrego samopoczucia i współczuję następnemu właścicielowi... Sorry, ale żebyśmy żyli w normalnym kraju, to takie praktyki trzeba tępić bez mrugnięcia okiem.

 

Poza tym, tak jak napisał Waldek, dzięki uczciwości można potem uzyskać lepszą cenę przy pozbywaniu się samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje.Ale samopoczucie mam dobre.To nie jest auto polskie, nie jezdzilo w Poslce ani jednego km i na bieżaco było serwisowane w ASO.i tu jest ta różnica.zgodze się ze wszytskim gdybym kupił je w Polsce i gdybym był naiwny.Auto jest jak nówka- to nie Polska ,że ktoś stuknal mlotkiem, wyczyścil silnik i pomalował sprayem rure wydechowa.Poza tym,że ktoś przegiąl z kilometrami.

 

Miałem megane z przebiegiem 180 tys km z 2003 i wiem co to znaczy wysłużone auto nawet z takim przebiegiem -jak na polske nieduzym.Stukajace drzwi, wytarta kierownica,koło pasowe do zmiany,i wiele innych - pomimo ,że pół roku wcześniej był w serwisie i gość zapłacil 3500 euro za remonty.

 

Ale poznałem opinie na ten temat i decyzję pozostawie sobie.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli to robia serwisy to chyba nie jest dziwne moje pytanie na poczatku ( choc wtedy nie wiedzialem)

Serwisy to robią bo mają taką możliwość. Jak przyjeżdża klient z licznikiem do naprawy to oni go nie rozkręcają tylko wymieniają na nowy. Nowy licznik ma zerowy przebieg, więc muszą go zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale swoja drogą ciekawe jak pewne tematy podgrzewają atmosfere ;-)

Jeszcze chwila a bym się dowiedział,że jestem czerwonym postkumistycznym baronem

żerującym na polskim biednym narodzie.

Kurcze- chciałem się poczuć lepiej widząc 24 tys - bo auto kupiłem sobie.

Co niewykluczało sprzedaży w przyczłości.ale chyba nikt nie kupuje renault ,żeby nim do starości jezdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!