Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy warty oglądania - Scenic 99' 1,9 [102km]


blackrazor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie na tym forum ;) nie wiedzialem ze nawet tutaj trafie:)

od około miesiaca szukam auta dla siebie (22 lata kawaler). Auto ma byc w dieslu, napewno 5drzwiowe i przestronne. 15tys to calkowity koszt zakupu auta (wiecej $ nie posiadam)

wybor padl na scenica po liftingu! Natrafilem na takie ogloszenie:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9835919

Chciałbym zapytać sie was uzytkownicy, co na pierwszy rzut oka nie pasuje w tym aucie ! przegladalem forum od deski do deski i jakos nie potrafie znalez niezgodnosci w tym aucie!

mam pare pytan odnosnie tej oferty:

-Ile wyniosl by calkowity koszt naprawy ?

-Jaka gruba powłokę lakiernicza powinien mieć scenic ?

-jak sprawdzic czy poduszki sa nie wybite (gdzies napewno rezystor wlutowuja ale gdzie on sie znajduje?)

intersuje mnie czy wogole warto jechac ogladac to autko ?

z gory dzieki i mam nadzieje ze za niedlugo zawitam do waszego forum jako uzytkownik scenica :mrgreen:

 

Witam i zalecam dokładną lekturę regulaminu forum :!: Doczytaj tam o zasadach pisowni postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak auto kosztuje 12,5, ty masz 15 do tego dochodzą jeszcze koszty naprawy, rejestracji (pewnie z 1000zł razem z opłatą ekologiczną), ubezpieczenia (młody jesteś to stawka będzie spora) oraz przeglądu (oleje, filtry, rozrząd, plus pewnie coś jeszcze, aby mieć spokój) to ja nie wiem czy nawet 18 tyś zł to nie będzie na to za mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bronius

 

Auto jest już opłacone gotowe do rejestracji (patrz tytuł aukcji), czyli koszt okolo 250-300zl. Autko bedzie ubezpieczone na mojego ojca, czyli koszt OC około 300zł/rok dochodzi naprawa auta. wymiane czesci mozna sukcesywnie przeprowadzać w kolejnych miesiacach. wiadomo filtry oleje płyny nalezy wymienic w pierwszej kolejności. Zgadzam się z Tobą ze napewno kwota 15 tys nie wystarczy na jakies wymianny podzespołów jednak uważam ze powoli i sukcesywnie bedą wymiany przeprowadzane. Chcialem poprostu usłyszeć opinie Was pod kątem samych zdj. Czy np kierownica nie jest przełożona , a może halogeny nie wychodzily z tą wersją auta. Czy auto było puknięte to sie okaze po badaniu lakieru!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już coś to silnik ma 98 KM :mrgreen:

Koszt naprawy zależy od blacharza i od Ciebie, czy chcesz wyklepać to co jest, czy wstawić nowy błotnik. Zderzak da rade uratować, z zewnątrz potrzebne części to lampa, nakładka zderzaka i poszycie błotnika. Nie wiadomo czy w środku plastiki nie popękały. Koszt lakierowania blacharki ok 1000-1400 zł, zależny od warsztatu. Kolor trudny do dobrania, radzę wstawić do lakiernika, który ma pojęcie o Renówkach. Do mojego Scenica, naprawiany w ASO dobrali kolor idealnie, nie widać śladów naprawy.

Poza tym auto nie budzi zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie silnik dti to 98KM

ponadto nie ma kierownicy wielofunkcyjnej

i komputera pokładowego sądząc po wskazaniu licznika.

Gość nie wie co sprzedaje.

dodam że wymiana błotnika tutaj nie będzie prostą sprawą chyba że poradzą z tym coś.

Ceny części przecież znajdziesz na allegro.

Zapytaj o dodatkowe dokumenty do tego auta w postaci książki serwisowej czy nawet kompletu kluczyków. Dalej twoja decyzja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od połowy 99r :mrgreen:

Za 11tys zł warto wziąć tego Scenica. Oczywiście sądząc po zdjęciach, jak na żywo będzie parch to nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam marcowego i już to jest Kalenido czyli buda phI a silnik, zawieszenie i parę elementów w środku z phII. tak jak pisze bronius.

Co do tego kiedy się ukazał phII, nie pamiętam, ale na bank byłem go oglądać, następnym tygodniu po premierze w Polsce. Być może był to sierpień, ale wtedy na pewno początek. Albo maksymalnie połowa września.

Pamiętam to bo byłem z żonką, która momentalnie usiadła za kierownicą i zaczęła kręcić wszystkimi pokrętłami i przełącznikami. Normalnie to nawet na auta nie zwraca uwagi ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!