Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Od czego to jest?


Rekomendowane odpowiedzi

A te panele z tymi szparkami

Z tego co wiem to w pierwszych wersjach właśnie tam był sygnalizator ogranicznika prędkości, a wtyczka jest tylko podpięta do łapek podtrzymujących w klapce, by nie latała jak prosię w worku. Kilka takich luźnych wtyczek jest też w kanale środkowym pod dźwignią hamulca ręcznego, te są wciśnięte w specjalna gąbkę by były unieruchomione.

post-2372-1254166705_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie odpowiedzi są ciekawe.

Pod fotelami jest jakiś kabel przypięty do siedzenia,może to jest od podgrzewania i ta wtyczka jest od tego,tylko nie podpięta?!

Kolega mi znowu mówi że to pod siedzeniem jest do dociągania pasów przy stłuczce,wiec podgrzewanie chyba odpada.

Trudno powiedzieć,wejścia użyję,a wtyczke wepchne gdzieś do środka.

Dzięki za pomoc!

Pozdro!!!

 

[ Dodano: 2009-09-28, 22:55 ]

Z tego co znalazłem na necie to jest dużo meganek z tego roku co mam ja,które miały podgrzewane fotele.Ciekawe czy dało by sie to podłączyć?!

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to proszę o pomoc!

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy dało by sie to podłączyć?

musisz mieć maty grzejne w fotelach, choćby to nawet była wtyczka od ogrzewania, to jeszcze musisz pod fotelami mieć drugą stronę kabli. A to co tam widzisz obecnie to kable od napinaczy pirotechnicznych pasów bezpieczeństwa, lub poduszek bocznych foteli, jeśli takowe posiadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam, ja z kolei mam dwa pytania dotyczące przycisków (tódzież kontrolek) w mojej megance (1.4 16v 2001 r.) otóż na desce rozdzielczej przy pokrętłach regulacji świateł mam przełącznik ze znakiem "X" i za chiny nie wiem co to jest, oraz drugie pytanie na podsófitce na tym plastiku z oświetleniem mam taki przycisk czy też kontrole z kłódką (nie wiem co to jest bo bałem sie wcisnąć) i również nie wiem do czego jest> Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak właśnie jest oznaczony w aucie jakie masz w opisie swojego profilu:

http://moto.allegro.pl/renault-megane-2-przelacznik-szyb-ele-lewy-przod-i2446065713.html

http://moto.allegro.pl/przelacznik-szyb-renault-megane-ii-i2446173455.html

Jeśli masz przycisk z samym X, to masz Megi I a w profilu masz wpisane pierdoły. Popraw bo to mylące przy próbie odpowiedzi na pytania.

(a miałeś w czasie rejestracji na forum link podany, by dobrze swój wózek rozpoznać i odpowiednio go numerkami nazywać)

Takie z samym X były montowane zarówno w megankach jak w sceniolach po lifcie czyli M I ph II:

http://moto.allegro.pl/panel-sterowania-szyb-renault-megane-scenic-i-lift-i2514888625.html

http://moto.allegro.pl/megane-scenic-i-wlacznik-przelacznik-i2446609414.html

Były też i z X i piktogramem szyby:

http://moto.allegro.pl/megane-scenic-i-wlacznik-przelacznik-szyb-i2446609283.html

Mają jednak inny wygląd, bez widocznego wgłębienia.

Porównaj jakie masz pozostałe przyciski, wszystkie powinny być identyczne kształtem.

Jeśli są różnice oznacza to, że ktoś je niedbale podmienił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie przepraszam za błąd w opisie profilu :D

 

U mnie jest podobnie do tego linku http://moto.allegro.pl/panel-sterowania-szyb-renault-megane-scenic-i-lift-i2514888625.html tyle że na tym panelu nie ma przycisków z piktogramem szyb. Czyli rozumiem ze ten przełącznik z "X" to blokada szyb tylnych ??

Edytowane przez realmario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganka96 po co piszesz pierdoły niezgodne z prawdą? Wprowadzasz w błąd. To jest blokada otwierania tylnych szyb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!