Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 2 kombi


loginald

Rekomendowane odpowiedzi

A widzisz:) Tego nie wiedziałem. Człowiek głupi się rodzi i głupi umiera zawsze jest coś czego nie wie:) Miałem podejrzenie że auto wyprodukowane 2005 rejestracja 2006. bo na bity na pierszy rzut oka nie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-reflektory z gładkim szkłem ;)

-system KEYLESS GO - bezkluczykowe otwieranie/zamykanie auta oraz odpalanie (wystarczy mieć kartę przy sobie) myślałem że Hands Free ;)

-tapicerka -WELUROWA

w tym aucie nie ma weluru, sprzedający chyba nie wie co to welur ;)

no i to

Oryginalna wersja RENAULT GRAND TOUR ;)

aż się poplułem ze śmiechu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Jeszcze jakieś 1,5 miesiąca temu miałem Megi II więc postaram się ci Pomóc ;)

 

1 Powiem Ci szczerze, że miałem silnik 1.9 DCi i muszę przyznać, że była to pomyłka silnik diesla opłaca się dla kogoś kto robi powiedzmy te min 25tys rocznie lub 70% jego kursów to jest trasa. w mieście te silniki się męczą, turbina pada szkoda gadać ;) Bierz 1.6 16v spalanie stosunkowo małe natomiast osiągi bardzo dobre.

2 Zawieszenie jest zupełnie inne większy komfort, nie buja autem na koleinach i dziury lepiej tłumi.

3 Siedzenia można złożyć na płasko.

4 Ja miałem wersję Privilege i miałem domykanie szyb oraz elektrycznie składane lusterka

5 karta super ;) zwłaszcza jeśli wyrwiesz w opcji hands free generalnie z elektryką się nic nie dzieje.

6 Przy wspomnianym silniki 1.6 16v leci Koło Zmiennych faz rozrządu ;) a tak poza tym to normalnie elementy eksploatacyjne gdzie wszystko zależy od stylu jazdy kierowcy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

loginald kupiłeś już nie kupiłeś???

jeżeli nie to kilka moich uwag

1. Jaki silnik wybrać mając na uwadze, ze rocznie robię ok 10tyś km z czego trasy ok 2tyś km i lubię mieć frajdę z przyśpieszenia?

bierz benzynę, ja osobiście mam silnik 2,0. Jeżdżę ciut więcej od Ciebie około 20 tys rocznie z czego większość miasto, w trasie pali około 7 l/100 po mieście 10-11 l/100. Silnik jest dosyć mocny i czasami szkoda mi tym samochodem jeździć po mieście, cóż światła ograniczają rajdowe zapędy :]

Moja wersja ma 6 biegową skrzynię, przydatną w trasie...w mieście nie skorzystasz. Nie wiem jak z silnikiem 1,6 jaka tam skrzynia jest?chyba standard 5 biegów.

2. Czy zawieszenie różni się miękkością od Megane 1 ? Słyszałem, że kombi też są miękkie.

1 nie jeździłem

3. Czy tylne siedzenia da się złożyć na zupełnie płasko?

nie udało mi się to jeszcze i raczej wątpię, ale miejsca jest sporo

4. Czy jest jakaś wersja Megane z automatycznym domykaniem szyb i składaniem lusterek?

szyby się domykają lusterka też:]

5. Jak z elektryką w tych autach, wiem, że są na kartę.

kartą się nie przejmuj, awaryjność znikoma a po za tym bardzo duże udogodnienie

6. Jakie są najczęstsze awarie?

u mnie trochę problemów z klimą, nie zawsze się załączała, w ASO powiedzieli że trzeba wymienić jakąś wiązkę, koszt naprawy około 200zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Czy tylne siedzenia da się złożyć na zupełnie płasko?

nie udało mi się to jeszcze i raczej wątpię, ale miejsca jest sporo

Da się złożyć idealnie na płasko pod warunkiem, że przednie siedzenia są wystarczająco przesunięte, aby można było unieść siedzisko kanapy - wtedy oparcia układają się na ich miejsce i jest płasko :mrgreen:

 

 

4. Czy jest jakaś wersja Megane z automatycznym domykaniem szyb i składaniem lusterek?

szyby się domykają lusterka też:]

W której wersji lusterka składają się automatycznie? (z ciekawości pytam, bo mam HF, domykanie szyb, elektr. lusterka, ale tego nie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!