Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zakup Scenic II - prośba o opinie


sylwik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, właśnie przymierzam się do zamiany Scenica I na Scenica II, tylko biorąc pod uwagę awaryjność posiadanego nie wiem czy warto.

 

Znalazłam dość ciekawą ofertę, ale nie bardzo wiem, na co mam zwrócić uwagę.

Opinie i porady będą mile widziane.

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=818036966

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym był mocno ostrożny z tym Scenikiem, ponieważ samochód jest przedliftingowy, natomiast poduszka kierowcy jest już z wersji po lifcie :mrgreen: Ostatnio sporo takich kombinacji się znajduje w ogłoszeniach, chyba że takie wersje wychodziły tzn. 1/2 liftingu :P i ja o tym nie wiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Facet poza tym autem sprzedaje różne części do scenika. Przebieg ma dosyć mały,chociaż "perły" zdarzają się. :mrgreen: W tamtym roku miał 35 000 na liczniku,a w tym już 60 000. Ktoś nagle zaczął nim więcej jeździć? Ale podał VIN,więc można to sprawdzić. Kierownica coś mi nie pasuje. I gałka zmiany biegów dosyć wytarta,jak na te kilometry.Albo mi się wydaje,albo ten daszek nad licznikiem coś nie bardzo jest spasowany.

PS. Podobają mi się najbardziej ciężarki na felgach. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagi, są bardzo istotne.

Mam jeszcze jedną wątpliwość - a mianowicie jak sprawuje się hamulec ręczny w przycisku?

Poza tym, znalazłam jeszcze jedną ofertę - jak możecie to spójrzcie swoim "okiem"

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10435893

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryczny ręczny to jest bardzo dobra sprawa. :mrgreen: Ja nie narzekam. :P Co do tego egzemplarza: szyby na korbkę z tyłu,klima manualna,zwykły ręczny,brak podłokietnika, nie ma przycisku od ASR/ESP,a facet pisze,że to jest,z napisu SCENIC na bagażniku uciekło gdzieś C, brak pokrywy na akumulatorze. Poza tym wygląda ok. Jak dla mnie,to silnik 1.5 jest za mały do tego auta,ale są inni,którym to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze ten z 2007r. jest tak w rzeczywistości z 2006 :mrgreen: (I rejestracja 12/2006). Moim zdaniem coś miał robione z przodem-zaraz po wprowadzeniu Scenika IIphII chyba nie było w żadnej wersji srebrnej (chromowanej) listwy w zderzaku przednim (to pojawiło się bodajże pod koniec 2008r. dopiero). Ten egzemplarz poza tym to czujnika deszczu nie posiada, podobnie jak ESP. Dziwi mnie także tempomat i skórzana kierownica w wersji podstawowej (z mechanicznym hamulcem ręcznym, ręczną klimatyzacją itp).

 

Takie błędy w ofercie oraz brak informacji czy krajowy czy sprowadzany kazałyby mi podejść do tej oferty z dużą ostrożnością. Ogólnie wersja jaka normalnie nie była dostępna w Polsce (przynajmniej wg opisu).

 

sei08 pokrywa na akumulatorze od 2006r. może nie być obowiązkowa, w moim nie ma aż dla pewności sprawdziłem zdjęcia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pizza, widzę na kierownicy 8-) to znaczy, że w Scsnicu nie ma innego włącznika? Pytam bo w Meg jest włacznik po lewej stronie, tam gdzie ASR i regulacja podąsietlania a na przyciskami na kierownicy się jeno steruje ipt ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja przepraszam w takim razie, dotychczas z tak zaawansowanym technicznie urządzeniem nie miałem do czynienia, jednak obecność tempomatu i skórzanej kierownicy w podstawowej wesji nieco mnie dziwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!