Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III 1.4 TCE


Ptaszek06

Rekomendowane odpowiedzi

hornet, hehehe..nawet BMW,Mercedes Porche czy Jaguar od traktora już nie ucieka w swoich superfurach.Taki trend i moda...dobrze jakby jeszcze w białym kolorze.

Mi klekot w coupe wcale nie przeszkadza ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólniem jestem wrogiem silników diesla <czerwona> z kilku powodów, dla siebie auta z takim silnikiem napewno nigdy nie kupie... no i do tego z moimi przebiegami jest to dla mnie nieoplacalne.

 

Dla tych którzy nie słyszeli o Meganie GT

 

http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=2915

 

http://www.topspeed.com/cars/renault/2010-...ne-ar85754.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko nie czepiam się diesli, z tym że rozwój doładowanych silników diesla właściwie się już skończył a doładowane benzyny dopiero się zaczyna <czerwona>

 

I jeszcze jedno, do centrum Hanoweru dieslem nie wiedziesz, to samo Bremen i z tego co wiem pojawiają się kolejne miasta. Choćby nie wiem co robili będą kopcić. Nasz 1.5dci jaką chmurę potrafi postawić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno nigdy nie kupie...

Heh też tak mówiłem dopóki nie pojeździłem dCi, teraz mówię "nigdy więcej benzyny" <czerwona>

Dzięki za link, wypuszczą GrandTour-a GT :-P

 

hornet o ile pamiętam wjechać nie mogą auta bez normy Euro 4, a każdy dCi spełnia ten wymóg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem i DCi i TDI i TDI-CR i zostanę przy benzynach zdecydowanie <czerwona>

 

kumpel takim samym paskiem jak mój przy -19 po 8h zajęć musiał grzać silnik 20 minut zanim odjechał z pod uczelni a ja normalnie wsiadłem i odjechałem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od lutego b.r jestem posiadaczem meganki z silnikiem 1.4 TcE. Ogólnie jestem zadowolony. Silnik elastyczny, zużycie Pb w mieście w zakresie 8.3-9.5 l (przy przebiegu ponad 1600 km, zmiana biegów zgodnie ze wskazaniami komputera). Do pierwszego 1000 km palił około 11 l. Ogólnie duży ''+" dla silnika za jego osiągi i elastyczność. Martwi mnie tylko jedna rzecz, a mianowicie - jak załacza się turbinka to przy puszczeniu pedału gazu słychać dziwny metaliczny dźwięk. Według serwisu wszystko jest ok, bo podobno tak jest zbudowana i odproawdza rówżnicę ciśnień do układu wydechowego. Coś mi tu nie pasuje, a jak sprawują się wasze silniki? :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według serwisu wszystko jest ok, bo podobno tak jest zbudowana i odproawdza rówżnicę ciśnień do układu wydechowego
Już opisałeś ten problem w innym (odpowiedniejszym) wątku. Tak działa ten zawór i nic na to nie poradzisz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak działa ten zawór i nic na to nie poradzisz.

 

Być może nic na to nie poradzę, ale według mnie sprzedawca przy zakupie samochodu powinien mnie o takim ,,sepcyficznym rozwiązaniu" powiadomić. Nie kupuję auta na bazarze tylko u autoryzowanego dealera. Jakby na to nie patrzeć wpływa to na dyskonfort jazdy. Tym bardziej że auto fajnie się prowadzi po drodze, a jedyne co słychać poza włączonym radiem to rzężący odgłos w silniku. PORAŻKA! Pozostaje mi jedynie nadzieja, że biegły rzeczoznawca wyda inną opinię niż ,,specjaliści" z renault. <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!