Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III 1.4 TCE


Ptaszek06

Rekomendowane odpowiedzi

Fakt nie widziałem nigdy Laguny Coupe na ulicy, martwi mnie jedynie trwałośc skrzyni sensodrive ( z drugiej strony lojalnościowe 4 lata gwarancji bez limitu km ) i to że stać mnie na najtańsza wersje a tam nie ma kilku fajnych dodatków <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm nie pamietam ile kosztował CC M II ph II ale patrząc na cene np astry czy eosa to niestety CC będzie nie na moja kieszeń, chyba że ceny zaczną się od 80 tys wtedy będzie to dobra opcja do przemyślenia

 

Mam cichą nadzieje że do Meganek zawita ta 2-sprzęgłowa skrzynia ala DSG <czerwona> tzn do CC napewno ale mam nadzieje że do zwykłej Coupe/Coupe Gt też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde nie chce mi sie wierzyć że Golf 1.4 170 km na średnie spalanie 8.12. Długo siedziałem na forum passata i ludzie z 1.8 tsi mając ciężką noge nie przekraczali 8l a przecież większy silnik i auto cięższe... Chyba będe musiał się wkoncu jakimś Renault z silnikiem TCE przejechac i zobaczymy jak z moja jazdą wyjdzie spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lagunę Coupe możesz sobie odpuścić, no chyba że masz już po 50-tce. Zbyt dyliżansowaty (zawieszenie zbyt miękkie) no i za ciężki by wywołać jakieś dreszcze w sportowej jeździe.

 

Co do 1.4TCe to moi drodzy elastyczność którą oferuje ten silnik nie bierze się z powietrza tylko z paliwa. A nie oszukujmy się korzystamy z tego momentu z rozkoszą i nie bawimy się w muskanie gazu i powolne przyśpieszanie. Należy jeszcze skupić się na awaryjności silników. Jeśli ma być nie awaryjny to niech więcej pali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo awaryjności to wyczytałem że 1.4 Tsi 16o i 170 konne juz mają problemy... najtrwalsze podobno są 1.8 i 2.0 i zwykle 1.4 120 konne. Nie wyobrazam sobie następnej generacji passata gdzie game silników beda tworzyć 1.2 i 1.4 Tsi oraz topowe 2.0 Tsi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lagunę Coupe możesz sobie odpuścić, no chyba że masz już po 50-tce. Zbyt dyliżansowaty (zawieszenie zbyt miękkie) no i za ciężki by wywołać jakieś dreszcze w sportowej jeździe.

Ja nie jestem po 50-tce a i tak chciałbym ją mieć <czerwona> Przecież to nie jest auto na tor ani do wyścigów. Do wygłupów na drodze jest Megane Coupe RS itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale za to spalanie w Grand Scenicu jest takie same jak w Megane przy tym samym silniku 1.4TCe a to ogromna różnica w masie i oporze powietrza. Więc nie jest to studnia bez dna.

 

VW skończył się z niezawodnością w latach 90-tych. Niestety wygląd wnętrza też się zatrzymał.

 

Osobiście Renault cenię za finezję i styl. Na przyszły rok plan mam już zatwierdzony. Megane RS! Mam nadzieję że będzie to pokrywało się z Twoim planem i kiedyś spotkamy się na zlocie a nasze RS'y będą na nim podgrzewać atmosferę <czerwona>

 

[ Dodano: 2010-03-11, 20:20 ]

Leguna Coupe faktycznie jest piękna ale coupe też zobowiązuje do czegoś. Przynajmniej by było zadziorne. Sprawdzałem wersję z silnikiem 3.5 litra 245KM i gumowato jakoś, owszem komfort na 6+ ale iskry brak. No chyba że doczekamy się Laguny Coupe RS ale to musiałoby się łączyć z mocami około 350KM :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście wersję CUP można sobie odpuścić bo to dedykowane na tor a nie na polskie drogi. Ale znając Renault i ich doświadczenie w sporcie będą same plusy. Clio RS wymiata!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak jeżdzą kozacy w jeździe eco z naszego forum, z głową czy bez jak zasugerował tu wcześniej kolega ale ja za nic nie jestem w stanie zejść poniżej 10,6 jeżdząc co dzień ok 50 km w korkach po warszawie. auto paliło dużo mniej w krótkiej trasie do łodzi ale też szału nie było.

 

co do laguny coupe, to piękne auto. ja w nie celowałem na początku. jezdziłem co prawda 180 km dieslem ale było nice...<czerwona>, ale nie na tyle by zapłacić ponad 100 tys zł czyli ok 20 więcej niż dałem za moją megi. pomijam, że laguna nie miała kilku miłych dodatków które w meganie zamówiłem.

 

nie słyszałem nic o megane gt. ciekawe. wersja cc będzie na pewno droga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!