Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III 1.4 TCE


Ptaszek06

Rekomendowane odpowiedzi

Fakt nie widziałem nigdy Laguny Coupe na ulicy, martwi mnie jedynie trwałośc skrzyni sensodrive ( z drugiej strony lojalnościowe 4 lata gwarancji bez limitu km ) i to że stać mnie na najtańsza wersje a tam nie ma kilku fajnych dodatków <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm nie pamietam ile kosztował CC M II ph II ale patrząc na cene np astry czy eosa to niestety CC będzie nie na moja kieszeń, chyba że ceny zaczną się od 80 tys wtedy będzie to dobra opcja do przemyślenia

 

Mam cichą nadzieje że do Meganek zawita ta 2-sprzęgłowa skrzynia ala DSG <czerwona> tzn do CC napewno ale mam nadzieje że do zwykłej Coupe/Coupe Gt też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde nie chce mi sie wierzyć że Golf 1.4 170 km na średnie spalanie 8.12. Długo siedziałem na forum passata i ludzie z 1.8 tsi mając ciężką noge nie przekraczali 8l a przecież większy silnik i auto cięższe... Chyba będe musiał się wkoncu jakimś Renault z silnikiem TCE przejechac i zobaczymy jak z moja jazdą wyjdzie spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lagunę Coupe możesz sobie odpuścić, no chyba że masz już po 50-tce. Zbyt dyliżansowaty (zawieszenie zbyt miękkie) no i za ciężki by wywołać jakieś dreszcze w sportowej jeździe.

 

Co do 1.4TCe to moi drodzy elastyczność którą oferuje ten silnik nie bierze się z powietrza tylko z paliwa. A nie oszukujmy się korzystamy z tego momentu z rozkoszą i nie bawimy się w muskanie gazu i powolne przyśpieszanie. Należy jeszcze skupić się na awaryjności silników. Jeśli ma być nie awaryjny to niech więcej pali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo awaryjności to wyczytałem że 1.4 Tsi 16o i 170 konne juz mają problemy... najtrwalsze podobno są 1.8 i 2.0 i zwykle 1.4 120 konne. Nie wyobrazam sobie następnej generacji passata gdzie game silników beda tworzyć 1.2 i 1.4 Tsi oraz topowe 2.0 Tsi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lagunę Coupe możesz sobie odpuścić, no chyba że masz już po 50-tce. Zbyt dyliżansowaty (zawieszenie zbyt miękkie) no i za ciężki by wywołać jakieś dreszcze w sportowej jeździe.

Ja nie jestem po 50-tce a i tak chciałbym ją mieć <czerwona> Przecież to nie jest auto na tor ani do wyścigów. Do wygłupów na drodze jest Megane Coupe RS itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale za to spalanie w Grand Scenicu jest takie same jak w Megane przy tym samym silniku 1.4TCe a to ogromna różnica w masie i oporze powietrza. Więc nie jest to studnia bez dna.

 

VW skończył się z niezawodnością w latach 90-tych. Niestety wygląd wnętrza też się zatrzymał.

 

Osobiście Renault cenię za finezję i styl. Na przyszły rok plan mam już zatwierdzony. Megane RS! Mam nadzieję że będzie to pokrywało się z Twoim planem i kiedyś spotkamy się na zlocie a nasze RS'y będą na nim podgrzewać atmosferę <czerwona>

 

[ Dodano: 2010-03-11, 20:20 ]

Leguna Coupe faktycznie jest piękna ale coupe też zobowiązuje do czegoś. Przynajmniej by było zadziorne. Sprawdzałem wersję z silnikiem 3.5 litra 245KM i gumowato jakoś, owszem komfort na 6+ ale iskry brak. No chyba że doczekamy się Laguny Coupe RS ale to musiałoby się łączyć z mocami około 350KM :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście wersję CUP można sobie odpuścić bo to dedykowane na tor a nie na polskie drogi. Ale znając Renault i ich doświadczenie w sporcie będą same plusy. Clio RS wymiata!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak jeżdzą kozacy w jeździe eco z naszego forum, z głową czy bez jak zasugerował tu wcześniej kolega ale ja za nic nie jestem w stanie zejść poniżej 10,6 jeżdząc co dzień ok 50 km w korkach po warszawie. auto paliło dużo mniej w krótkiej trasie do łodzi ale też szału nie było.

 

co do laguny coupe, to piękne auto. ja w nie celowałem na początku. jezdziłem co prawda 180 km dieslem ale było nice...<czerwona>, ale nie na tyle by zapłacić ponad 100 tys zł czyli ok 20 więcej niż dałem za moją megi. pomijam, że laguna nie miała kilku miłych dodatków które w meganie zamówiłem.

 

nie słyszałem nic o megane gt. ciekawe. wersja cc będzie na pewno droga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!