Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

odpala na benzynie i gaśnie


adka

Rekomendowane odpowiedzi

z zaponem nie mam problemu, zapali ale nie ma obrotów i gaśnie..trzeba nieźle się nagazować aby się rozgrzał i wóczas pali, przełącza się na gaz i już jedzie... Ale do tej pory palił bez problemu i przy -20, to pierwsza taka zima że przy -4 zapala a potem nie ma obrotów i gaśnie. czyżby zaczęły się problemy 10 latka? Wymieniałam ostatnio czujnik położenia wału - bo nie odpalał na rozgrzanym silniku. Zanim do tego doszło wymienili mi też silnik krokowy i szczerze powiem od tamtej pory jakby mam problemy... Jak już było dajcie linka do tematu bo nie mam teraz czasu przeglądać forum...

 

[ Dodano: 2009-12-14, 18:07 ]

a czy to może być czujnik temperatury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienili mi też silnik krokowy

ja też raz wymieniłem silniczek. Kupiłem "włoski" na allegro. Działał 5 dni. Późniejsze objawy miałem takie jak Ty. Pomogła wymiana na ori ale używany (czyszczenia i dobrego złożenia wymagał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie to chyba silnik krokowy, nowy mechanik do którego pojechałam, mówił że zamontowali mi przy wymianie nowy jakiś włoski, ale on nie chodzi. Ponoć do mojego modelu są jakiś dwa rodzaje silnika i może ten zamontowany to jest ten inny rodzaj niż ja potrzebuję...? A może to po prostu to włoskie badziewie...

Ja mam model o nr fabr JA04... Czekam do poniedziałku do 18:00, a brak auta boli, oj boli... :cry:

 

[ Dodano: 2009-12-21, 20:11 ]

no i d^&a

niestety problem nie leży tylko w siniku krokowym albo nie tylko... :-(

kolektor ssący..czy on ma coś wspólnego a obrotami i kręceniem na zimnym? Moje autko zapala bez problemu ale gaśnie, szczególnie ponizej zera.... czy możliwe jest że mechanicy poszukujący kiedyś przyczyny niepalenia na rozgrzanym silniku (czujnik położenia wału wtedy padł czego nie wykryli) grzebali mi przy kolektorze ssącym aby dopasować niejako działanie kolektora do stanu auta przy niedziałajacym czujniku położenia wału?

 

[ Dodano: 2010-01-02, 16:33 ]

jezu ja dalej męczę konia z obrotami.....

no nie mam ssania :-)

jak spadnie poniżej 4st Celcjusza to nie kręci, odpala cacy ale gaśnie, nie trzyma obrotów, trzeba z 5 min grzać aby się rozgrzał. Krokowy wymieniony po raz drugi..po ch... bo mi taki sam zamontowali, czujnik temperatury wymieniony, przepustnica regulowana, ha... chyba rozregulowana, bo z rury śmierdzi niestrawioną benzyną, a przed tą regulacją tak nie było. Jak odepnę kostke od czujnika temperatury to też mi nie łapie nie łapie obrotów ale wentylator się włącza... Nie wiem co jest.... Umówiłam się do serwisu ale wolałabym pojechać tam nie jako blondynka :-)

 

A propos poszukuję DOBREGO mechanika od Renault w okolicy Prudnika, Nysy, Opola :-)

 

dodano 07.01.2010r. godz. 17:00

wczoraj zawiozłam auto do serwisu, niby go sprawdzali, podłączyli pod komputer, nic nie wyszło, auto paliło cały dzień - bo było powyżej - 4 st. kazali dziś zabrać, a dziś było -8 st. Celsjusza i zonk! ku mojej uciesze, bo do dziś do poranka myśleli ze zmyślałam. Auto nie trzyma obrotów jak nie trzymało. Nie wiem co jest? kolektor ssący, krokowy silniczek, czujnik temp, wszystko działa - komputer nic nie wykrył, przepustnica może do regulacji albo wymiany ale koleś miejscowy mi ją regulował i o wymianie nic nie mówił, zresztą wczoraj jej nie wyłapali, sugerują że może sam komputer jest felerny...nie mam pomysłu co jeszcze mogę zrobić zabrałam auto z serwisu...

Macie jakiś pomysł? albo super mechanika z okolic Opola poszukuję :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dla tego samego problemu trzeba aż zakładać specjalnie drugi temat :)

Tym razem przeniosłem - scaliłem. Następnym razem poleci do kosza :!:

Odsyłam do ponownej lektury regulaminu forum :!:

Zapraszam forumowiczów do pomocy koleżance :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adka, gdyby nie to, że wymieniłaś czujnik temp. to obstawiał bym właśnie to a tak to trudna sprawa. Nie wiem jaką masz instalacje gazową ale jesli II gen. to proponowal bym odpiąć czujnik temp. gazu tak aby auto zaraz po odpaleniu dało sie przełączyć na gaz i zobaczyć czy wtedy bedzie działac ok. Może to coś pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

po wizycie w salonie pojechałam do lokalnego mechanika, honorowo podszedł do sprawy, bo skoro w salonie sobie nie poradzili to on musi B)

i zrobił... przepustnicę wyczyścił jeszcze raz, wyregulował i jeździ...tylko aku padł...

 

mam już dobrego mechanika B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!