Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sezon ślizgania uważam za rozpoczęty :)


Chess175

Rekomendowane odpowiedzi

To jest to! W nocy przejechałem 52km po Tuszynie, każdy zakręt bokiem...

 

I jesteś z tego dumny? Ja rozumiem poślizgać się (poćwiczyć poślizgi) na jakimś pustym parkingu, czy placu. Ale jeździć bokami po mieście? To już jest brak wyobraźni i stwarzanie zagrożenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze stary. Ale to jest droga publiczna, bez przesady. Nie urządza się takich akcji na drogach publicznych nawet jak jest 3 w nocy! A jakby jakiś pijak w czarnej kurtce, w ogóle nie widoczny wpadł Ci na jezdnię podczas takiego "driftu"? Bądźmy na tyle dojrzali, by faktycznie określać się kierowcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CareK przesadzasz mocno. Skoro panuje nad tym co robi to dlaczego nie. Na ten przykład to ja jak tylko mogę wjeżdżam w bramę na podwórko po dłuuuuugim boku. Gwarantuje Ci , że wolałbyś się spotkać na śliskim zakręcie z macv6 niż z kierowcą któremu się uślizgnie i nie będzie wiedział co z rym robić a Ty będziesz się zbliżał z przeciwka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, nie przesadzam. Jest różnica między trenowaniem w miejscu prywatnym, nie uczęszczanym, a trenowaniem na drogach publicznych. Pamiętaj, że podczas treningu również zdarzają się błędy, w końcu po to się trenuje. Co za tym idzie trenując na drodze publicznej można wpaść w poślizg, z którego się nie wyjdzie i obróci się na bok na drodze i staniesz. Różne rzeczy się zdarzają! Właśnie podczas trenowania I nie wmawiaj mi, że przesadzam, bo tutaj chodzi o drogi publiczne. Nieważne, że jest to późna pora. Nie powinno się trenować kontrolowanych poślizgów na drogach publicznych! Wjazd na prywatne podwórko to co innego - to jest Twoja posiadłość i sobie rób co tam chcesz. Na drodze publicznej takich rzeczy nie powinno się uskuteczniać i proszę, nie przekonuj mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BARTIG Pytanie : Jaką czerwoną kropkę ? przecież dioda sygnalizuje tylko czy ręczny jest zaciągnięty :-):-) Możesz sobie trzymać guzik w nieskończoność :-) już próbowałem w momencie gdy opony kręcą się zbyt szybko ręczny się nie zaciągnie :-( :-( Do tego nieszczęsna kontrola, którą nawet jak wyłączysz ręcznie i tak zostanie włączona po przekroczeniu 50/km/h ach te bezpieczeństwo uważam, że Renault powinien mieć specjalny tego typu przycisk "Snow" albo "fun" który by wyłączał systemu bezpieczeństwa i pozwalał zaciągać ręczny hehe :-) Dajcie spokój chłopakowi macv6 Skoro pisze, że zna okolice a ruch minimalny to chyba wie co robi, Każdy ma zdrowy rozsądek :-) a może jeździł o godzinie 3 nad ranem gdzie naprawdę nikogo nie było poza pijakiem w czarnej kurtce o której wspomniał którego CareK i którego powinna zgarnąć POLICJA !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CareK daruj sobie... ja też dzisiaj na dwóch skrzyżowaniach bokiem wszedłem przy pełnym ruchu :-) godzina 8:00 ale jakoś nie stworzyłem niebezpieczeństwa dla siebie... nawet na jednym mi pan policjant pogratulował ale jakoś nie zatrzymał tylko się uśmiechnął :-) więc zrzuć na luz.. że ty nie masz wyobraźni ani wiedzy i wyczucia co do swojego auta to już nie nasza a tym bardziej kolegi macv6 sprawa... robi każdy co mu się podoba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CareK daruj sobie... ja też dzisiaj na dwóch skrzyżowaniach bokiem wszedłem przy pełnym ruchu :-) godzina 8:00 ale jakoś nie stworzyłem niebezpieczeństwa dla siebie...

Tylko tu nie chodzi o niebezpieczeństwo dla Ciebie, tylko o zagrożenie dla innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dino tutaj czasami niektórzy naoglądają się filmów albo TVN Turbo a później się wypowiadają... albo idąc dalej, w pracy ich ktoś zdenerwuje a później się na forum muszą odstresować

 

Proszę cenzuralnie się wysławiać :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nigdy nie uskuteczniam takich zabaw na drogach publicznych.

społeczeństwo się nam poukładane robi jak w Niemczech, takie bez jajec, bez nutki adrenalinki, takie nudne.

 

Czy to politycznie poprawne, śmiać się czy płakać niech oceni każdy sam sobie.....

ja jadę najpierw na ciaśniutki parking z drzewami (ciasno i trzeba się starać) a potem delikatnie popodcinać rękawem po miasteczku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!