Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zaroszałe lampy tylne


Rekomendowane odpowiedzi

Piotr_26, u mnie jak parowały w Clio (woda stała w lampie) pomogło wywiercenie otworu od spodu. Woda wypłynęła i od tamtej pory jest spokój :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też parował jeden, pomogło wymontowanie i wysuszenie, dobrze jest też przy okazji zabezpieczyć/uszczelnić przykrywkę, w której zamontowane są żarówki. Ja musiałem osuszać powtórnie, gdyż klosz mi zaparował po umyciu samochodu w myjce automatycznej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam identyczną sytuację, sprawa się pogorszyła zimą. Kilka tygodni temu zdjąłem nawet klosze i wysuszyłem (zostawiłem w domu aż woda odparowała). Przyszły mrozy i znów mam wodę w lampach, nie wiem czy to para z powietrza kondensuje w lampie czy może po prostu lampy nie są szczelne. Samochód ma dopiero rok i jest jeszcze na gwarancji w związku z czym zastanawiam się czy powinienem jechać z tym do serwisu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też w swojej suszyłem szuszarką do włosów B) wysuszyłem do sucha ale co z tego jak na drugi dzień to samo a tak prawdę powiedziawszy to zaczynam mieść serdecznie dość już tego samochodu B) starszy model był chyba jednak bardziej dopracowany niż ta II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jak na razie służy dobrze (może w phII trochę poprawili - na pewno jest nowe zawieszenie z przodu), wprawdzie przejechałem nim dopiero 16000km. Wcześniej miałem Clio II phII i też był problem ze światłami wprawdzie nie rosa tylko kostki i masa, był to jedyny problem i byłem tak zadowolony że kupiłem Megane. Czy ty też trzymasz samochód pod chmurką? Myślę że może to po części wynikać z tego. Woda raczej nie dostaje się do lamp rzez nieszczelność, obstawiam że kondensuje z powietrza (zatyczka od środka lamp jest trochę badziewna).

 

Nie pamiętam dokładnie, ale problem chyba pojawił się razem z mrozami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój akurat jest garażowany ale tak rosieją lampy że szok wczesniejsza wersja megane była o wiele lepiej dopracowana i jeśli chodzi o pokrywę kloszy to w starszym modelu nie wyglądały tez na jakieś mocno szczelne ale nie miałem nigdy rosy w lampie a w tym to szok a już nie wspomne o elektronice w te mrozy zamki centralnego hands frre to głupieja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w Megane ale w moim Scenicu nieszczelność jest na łączniu poszczególnych części lampy. Zdemontuj klosz lampy i zanurz ją w wodzie.

Zaroszenie lampy to efekt nieszczelności - wcześniej czy później zaśniedzieją styki w lampie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W mojej MII phI Kombi tez trochę paruja ale jak jest ciepło słonecznie to nawet na mrozie potorfia same się osuszyć wiec bez przesady <ok>

Bardziej mnie intrygują zwłoki osy w przednim reflektorze :(

i kilka małych czarnych kropek w środku lampy tylnej :) takie podobne jak końskie muchy zostawiają na lakierze:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wygląda na to że woda kondensowała z powietrza przy dużych mrozach, tak jak ma to miejsce na szybach. Teraz jak już mamy cieplej o 22'C (czyli +2) <czerwona> rosa zniknęła. Chociaż patrzyłem u kolegi w Clio II to i przy -22C nie było rosy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!