Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana rozrzadu z pompa.


flejter

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Siadla mi pompa, ale przy okazji zmieniam rozrzad bo zostalo juz przejechane niecale 80 tys km po ostatniej wymianie, wiec nie bede sie bawil w podwojne koszty i odrazu chce wymienic rozrzad. Moze ktos podac link do aukcji na allegro, ktory rozrzad wraz z pompa jest najlepszy ? Megane 99 phase II.

W warsztacie zazyczyli sobie za wymiane 350 zł, czy to duzo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT nie rozumiem ludzi, którzy podają w polu skąd "Polska", internet, albo jeszcze coś innego. czemu to ma służyć?

FRM, tak przy okazji, ile Ci zajmuje wymiana? Można np. umówić się rano podjechać i wieczorkiem wyjechać zrobionym autkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FRM, czy mógłbyś, jeśli już jesteśmy w temacie wymiany rozrządów, udzielić informacji na temat kosztów rozrządu wraz z pompą dla silnika: 1.9D (F8Q620, bądź 622, nigdy nie wiem) dla MIphII Grandtour z 2000 roku. Czy można u Ciebie zamówić ww. części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki

 

Kupiłem auto od gościa(i rok temu), pytałem po sprzedazy o wymiane podobno wymienił ale nie wiem czy na pewno. Szkoda kasy jak wymienił. auto sprowadzone z Niemiec

 

[ Dodano: 2010-01-10, 21:15 ]

co robić?

:-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Podczepię się pod temat, żeby nie zakładać nowego (przy okazji Cześć wszystkim <ok>). Od roku jeżdżę Meganką 1,4 16v i nadeszła pora wymienić rozrząd. Wcześniej nie robiłem, bo auto było z pewnego źródła i wiedziałem kiedy był ostatnio wymieniany. Zamierzam kupić komplet oryginalny+zaślepki+pasek wieloklinowy Gates'a, plus jakiś płyn, ale nie wiem jaką pompę.

 

Czy pompa Dolz'a to będzie dobry wybór? Jesli nie, to jaką? Dobrze jakby nie była najdroższa, ale solidna. W końcu to 11-letnie auto, a cała ta impreza z rozrządem to i tak za dużo niż myślałem :mrgreen:

 

I drugie pytanie. Czy 250zł za robociznę w warsztacie specjalizującym się we francuzach to dużo czy mało? (dla mnie dużo :shock:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rolki z paskiem skuszę się jednak na oryginał. Chyba są nawet tańsze, więc nie będę kombinował. O pompie SKF pomyślę, zobaczymy jakie ceny. A czy o Dolzu ktoś słyszał?

 

I jeszcze jedno pytanie. Od jakiegoś czasu słyszę ze środka, z okolic paska wieloklinowego takie niby gwizdanie, świergolenie. Jak się zatrzymuję, to na luzie przy niskich obrotach to słychać. Raczej tylko przy rozgrzanym silniku bo zaraz po zapaleniu tego nie ma. Poczytałem forum i może to być rolka napinająca paska klinowego albo jakaś inna rolka <ok> Czy w moim samochodzie (bez klimy) są jakieś inne rolki oprócz napinającej? I czy wymieniać przy okazji rozrządu? Chciałbym zlikwidować to świergolenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien być napinacz. Niestety nie wiem czy jest jest on taki sam jak w silnikach z klimą, ale sądzę, ze tak. Wymień rolkę jak się oczywiście da, zależy to od konstrukcji napinacza. Na forum, w temacie o paskach akcesorii masz zdjęcia napinaczy, porównaj i będziesz wiedział.

Efekty słuchowe są właśnie takie jak opisujesz. Przy okazji, proponuje również wymienić, od razu, pasek akcesorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek akcesoriów i pasek wieloklinowy (wielorowkowy) to jest to samo? Jeśli tak to wymieniam, bo koszt nieduży.

 

Jeśli chodzi o rolki to jest napinacz rolkowy, ale z tego co widziałem to jest jedyna rolka oprócz 3 kół pasowych (dwa na dole i jedno na górze). Czytałem na forum o jakichś rolkach prowadzących, ale zdaje się, że w wersji bez klimy tej rolki nie ma. I stąd moje pytanie czy rolka napinacza to jedyna rolka? <ok> Uff, ale się zapętliłem. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!