Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Byłem ostatnio w Bieszczadch. Stuposiany - Muczne: ostrzegam, bez bdb zawieszenia nie wybierajcie się tam!. Asfalt i dziura na dziurze. Wyhukałem w taka jedną i przy hamowaniu zaczyna drżeć mi kierownica. Właśnie zabieram sie do przegladnięcia przekładni i hamulców. O wynikach napiszę. A może mi coś podpowiecie. Co kilka głów to nie jedna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drżenia kierownicy już nie ma! - ( chociaz nie jestem tego w 100% pewny). Co było przyczyną? Minimalny luz na drążku lewym przekładni. Wymieniłem. teraz jest jakbym miał nowe autko. Super sie prowadzi. Nic nie drga. Oczywiście po tej wymianie drążka pomimo, że zaznaczyliśmy wszystko aby zamontować tak samo - trzeba było przeprowadzić regulację zbieżności, gdyz auto sie bardzo rozjechało. Drżenie kierownicy przy hamowaniu w moim przypadku nie miało nic wspólnego z układem hamulcowym - tak podejrzewałem zresztą, gdyż kilka tygodni temu przeglądałem ten układ. I po raz kolejny okazało sie , że przyczyna drgań kierownicy przy hamowaniu nie leżała w układzie hamulcowym!! tak jakby mogło się wydawać. W załaczeniu część, która została wymieniona ( zakreślona) i drgania ustąpiły. Dla osób mniej doswiadczonych informacja: ta wymiana jest dosyć trudna i pracochłonna

Tak na marginiesie, to być może przyczyną było brak jednego ząbka na podkładce łaczącej lewy drążek ( ten co wymieniłem ) z przekłanią < drażek jest w komplecie z podkładką - koszt: 45 zł > Pozdrawiam

 

 

Jednak miałem rację do dnia dzisiejszego 24.06.07 drgania nie wystąpiły.

post-1915-1181770224_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam mam mały problem nie jest on może niebezpieczny lecz na pewno jest uciążliwy a mianowicie . po odpaleniu samochodu zaczyna drgać mi kierownica i trzęsie się cały kokpit , obroty na biegu jałowym to ok 750rpm wystarczy że musnę noga pedał gazu powiedzmy na 1000rpm i następuje cisza tak jak powinno być, obroty nie faluja wiec krokowiec odpada, poduszki pod silnikiem sprawdzone na warsztacie niby wszystkie są ok . prosze o pomoc i jakies rady co to może być bo nie mam juz pojęcia :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszka pod skrzynią biegów, lub silnikowa, nie wiam jak sprawdzali na warsztacie ale czasami mimo iż wizualnie jest wszystko ok to jednak jest ona uszkodzona w środku tzn. na zawnątrz guma wygląda dobrze lecz w środku może już być skruszona lub popękana, najlepiej na włączonym silniku sprawdzić czy któraś nie drga nadmiernie, inne możliwe powody to uszkodzenie cewki wtrysku, zle ustawienie wtrysku, lecz w tym momęcie powinno być słychać że cały silnik klekocze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wwwieprzu, Wizualnie na oko to taki jeden zszedł w szpitalu. Bez brechy i porządnego sprawdzenia to sobie może wizualizować <ok> Wiadomo, że guma się starzeje, tym bardziej że pracuje w niesprzyjających warunkach, więc jest to możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jak o drżeniu kierownicy mowa to się podczepię :-)

u mnie drżenie kierownicy jest wyczuwalne powyżej 100 km/h, stawiam na układ kierowniczy...tylko co najpewniej? mam też wrażenie że mi przy dużych prędkościach wyje w lewym kole...

słyszałam też że złe wyważenie kół może być przyczyną drgań kierownicy?

przy wolnej jeździe drgań nie czuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!