Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ksenon problem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Otóż mam meganke 2006 rok 1.5 dci z tego względu, że są tam reflektory z soczewką i gładkie szklo postanowiłem założyć sobie kesenony o barwie 4300.

Problem jest w tym, że nie święcą teraz jak na początku.

1/Jaka jest żywotność tego żarnika?

Prawda jest taka, że od maja 2009 do tej pory zrobiłem 80 tys km czy może żarniki zaczynają się wypalać?

Ale udałem się do faceta co sprzedał mi pierwsze kesenony i kupiłem same żarniki, zmieniłem je i okazało się ze jest trochę lepiej ale lewa lampa bardziej żółto.

No to dzwonie do faceta i mówi, to raczej przetwornice.

Wymieniłem przetwornice i w sumie jest lepiej niż było ale nie jestem przekonany, że to jest tak jak na początku było na pierwszym zestawie hid luxpro, że ta barwa jest słabsza.

2/Czy możliwe, zę coś może dziać się z instalacją?

3/Czy tez macie tak bo ja już sam nie wiem czy tak miałem, żę jak włączę ksenony to rozgrzewają sie i świeca. Wiadomo jak się rozgrzeja i się je wyłączy i zaraz włączy to od razu się zaświecą a u mnie lekko jeszcze przygasną.

4/Nie wiem czy to jakieś ma znaczenie ale facet mi dał przetwornice od H1 barwa 4300 35W/24V a ja mam h7.?

W sumie dziś zauważyłem, że nie świeci jeden ksenon idę rozebrać możne to bezpiecznik

Poradźcie coś

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś założyć zwykłe żarówki H7?? Jak nie to załóż je i zobacz czy świecą normalnie, i najlepiej przy nich już zostań. Bo założyłeś te badziewiaste chińskie xenony i one mogły Ci coś popalić w instalacji elektrycznej samochodu, bo znając ich jakość wykonania to wszystkiego można się spodziewać. Dlatego jak założysz normalne żarówki i będą świeciły normalnie, to będziesz wiedział, że z instalacja jest OK a wina leży w tym chińskim xenonie, a jeżeli nie, to masz problem, żeby znaleźć usterkę w instalacji trzeba się naszukać i wydać pewnie trochę kasy :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CIĘCIE

Dzieki kolego za pomoc

Ale wlasnie te zesaw ksenonowy jest z niemiec nie jakis chinski made in niemcy koles on sprzedaje te zestawy i na poczatku mial problemy z tym chinskim a z tym nie mial hm sam juz nie wiem co robic B)

 

Polecam lekturę regulaminu forum odnośnie zasad cytowania i pisania postów :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Niemiec czy z Chin, to ma małe znaczenie, bo ingerujesz w instalacje czymś, co nie jest przystosowane do tej Twojej instalacji konkretnie, tylko jest uniwersalne, a jak ogólnie wiadomo co jest do wszystkiego to jest do niczego B) Ja kiedyś oglądałem program o montowaniu właśnie takich ksenonów samemu i powiedzieli że każdy robi to na swoją odpowiedzialność, bo nikt nie daje gwarancji, że samochód nagle się nie zapali, może to i przesada, ale według mnie coś w tym może być. Ja na Twoim miejscu bym jednak spróbował założyć te zwykłe żarówki H7 i zobaczył co się stanie, czy będą normalnie świeciły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz szczęście, że z instalacją wszystko B) A z tymi ksenonami to uważaj, bo możesz mieć duże kłopoty jak będziesz miał stłuczkę lub wypadek, bo ubezpieczyciel Ci nie wypłaci odszkodowania, bo nie mają one homologacji jeżeli są używane z niehomologowanymi do ksenonów lampami. Poczytaj sobie w internecie na ten temat, bo tu nie będę tego opisywał, bo nie o tym jest ten temat B) Ważne, że udało Ci się rozwiązać problem B) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Witam serdecznie

 

Piszę w sprawie lamp ksenonowych w mojej megane II. Jedna z lamp zaczęła świecić na różowo, czy oznacza to że się wypala?

Nie wiem jaki model trzeba kupić żeby dobrze dopasować. Czy ktoś z Was może mi napisać jaki rodzaj-symbol mam kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki model trzeba kupić żeby dobrze dopasować. Czy ktoś z Was może mi napisać jaki rodzaj-symbol mam kupić?

Jak lampy masz oryginalne to jest w instytucji.

 

Jedna z lamp zaczęła świecić na różowo, czy oznacza to że się wypala?

Tak i trzeba wymienić oba żarniki.

Edytowane przez gRRuby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksenony fabrycznie montowane, sprawdzę w instrukcji jak radzicie i wymienię oba żarniki tylko za pewne to nie będzie sprawa do załatwienia w kilka minut i będę musiała zostawić auto w warsztacie. Na dziś uzyskałam informację że są różne modele żarników więc najpierw trzeba sprawdzić u elektryka co mam kupić, może coś mi polecicie?

Dziękuję za odpowiedzi na moje zapytanie:) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!