Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kontrolka oczyszczania spalin - problem


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Też miałem taki kłopot tylko że w SCENICU II 1,6 ale to to samo, nawet byłem w serwisie Renault gdzie podłączali komputer i też nie wiedzieli co się dzieje - a drogo zapłaciłem za tę wizytę. Dopiero ktoś mi podpowiedział żebym sprawdził cewki zapłonowe i rzeczywiście pomogło. Kupiłem dwie dobre (nie Sagem) i po kolei sprawdzałem, okazało się że po wymianie pierwszej wszelkie tego typu kłopoty znikły. Później znów to miałem ale już wiedziałem co jest i tym sposobem wymieniłem już trzy cewki. Sprawdź to może pomoże i u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Cięcie

witaj,

a gdzie tego szukać?? z przodu silnika czy może z tyłu. Widać jak się podniesie maskę czy trzeba z podnośnika??

jakby można było jakieś zdjęcie??

Dziękuję bardzo za odpowiedź.

 

Z regulaminem forum należało zapoznać się przy rejestracji :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 2 sondy. Jedna jest w komorze silnika na wydechu przy grodzi czołowej kabiny a druga znajduje się za katalizatorem. Najlepsze dojście do nich jest od spodu. Do pierwszej trzeba zdemontować osłonę silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postąpiłem tak jak mówił Grzechub.

Zgadza się, są dwie sondy. obydwie zostały odpięte, przeczyszczono styki i dalej to samo. nie dało rady wykasować jednego błędu sondy "P0141 (rząd 1, czujnik 2, czy coś takiego??) błąd grzania/zwarcie do masy??", czy ktoś wie jak szybko i prosto sprawdzić która sonda jest walnięta?? Rożnie w sklepach mówią, jedni że obydwie sondy są takie same inni że dwie różne, ceny też różne.

I bądź tu mądry, jaka jest prawda?? Którą kupić i którą wymienić??

dzięki za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo. Najprościej jest się wyposażyć w omomierz i pomierzyć sobie która to sonda. Nie trzeba nawet mieć kanału. Trzeba dostać się do sterownika i wypiąć sobie wtyczki. I odszukać we wtyczce odwody grzania sond. Na schemacie są bardzo dobrze opisane . Znalezienie zajęło mi około 20 minut z demontażem akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pobierałem schematy instalacji z forum z tego linku http://members.chello.pl/rbanas/renault/manuale.htm . Ale osobiście polecam podjechanie i sprawdzenie instalacji Clipem. Dzisiaj po 2 miesiącach spokoju, znowu zapaliła mi się kontrolka od silnika. I podjechałem spokojnie sobie po pracy do ASO i okazało się że padła znowu sonda Lambda Boscha (2 wciągu 5 miesięcy). I teraz zamówiłem sobie oryginał Renault. A za dzisiejsze sprawdzanie auta nic nie zapłaciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!