Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpalaniem i jazdą! Pomocy!


wrobel_19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam taki problem przy tym mrozie - 23 stopni autko ma problem z odpalaniem. Akumulator naładowany auto kręci, kręci i nie odpala aż wkońcu akumulator umiera już dwa trzy razy ładowałem. Jak tak długo kręci nie odpala to wyskakuje STOP i INJECTION DEFALICE ale przy tym błędzie potrafi odpalić. Gdy był mniejsze mrozy jak odpalał to obrot falowały między 1000 a 1400 chwile i było dobrze, potem zanim dobrze się nie rozgrzał to przy niskich obrotach się tak jakby ksztusił rzucało lekko autkiem i trzeba było dodać gaz i był okej ale tak pomiędz 1000 a 1700 obr. tak się dziwacznie zachowywał. Ktoś ma może jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli świece żarowe są ok, to w 100% będzie to wina paliwa.

Paliwo zimowe musi mieć blokadę zimnego filtru pon -20C.

Wstaw samochód do jakiegoś garażu a gdy się troszkę podgrzeje wlej dodatek do paliwa np. castrol TDA, Xeramics diesel lub stp diesel. może być tez jakiś depresator. Kupisz na każdej stacji benzynowej. Koszt ok 20 zl. Wlanie dodatku do "zamarzniętego" paliwa nie zadziała!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze jechać sprawdzić świece. Chyba że samemu dam rade to sprawdzić ale nie mam pojęcia jak? gdyby paliwo mi zamarzło to na niskich obrotach by się ksztusił po krótkiej jeździe? bo jak było tak minus 4 to odpalał tylko że się ksztusił na niskich obrotach.

 

[ Dodano: 2010-01-26, 21:10 ]

tak poza tematem zapytam jeszcze. Ładuje akumulator mam jakiś stary prostownik od dziadka made in zsrr i jak ładuje to w akumulatorze tak bulgocze tak powinno być? i na górnej części akumulatora jest taki zielony wskaźnik to wskazuje naładowanie?

Dziekuje za pomoc i odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam , świecie sprawdzisz biorąc kabelek od aku od + , ściągasz ten

" kapturek" ze świecy i dotykasz końcówki, jak iskrzy to ok, ale to sposób tylko na spaloną świece bo jak słabo grzeje to już odpada.

 

hmhm ale tak myślę i jak świeca jest padnięta to świeci się pomarańczowa kontrolka service i napis bodajże check engine, przynajmniej ja tak miałem, to że robione było nie dawno nie wyklucza tego że mógł paść 1 wtrysk, mogłeś zalać kijowego paliwa :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrobel_19, jak Ci akumulator bulgocze to go odłączaj, bo to oznacza, że się przeladowuje! Co do problemów z odpalaniem założę się, że dziś było juz lepiej. Otóz na 100% to kwestia ON, po prostu na Neste pewnie jest słaby, kup w markecie taki preparat za 25zł do ON, dolej go do baku wg instrukcji wypal całą ropę niech przeczyści bak, wlej świeżą ropę razem z preparatem i zobaczysz, że zapomnisz o problemie. Nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma zostaw w spokoju swiece, kable, wtryski, akumulator (to normalne, że rozładowuje się od kilkukrotnego kręcenia po zimnej albo bardzo zimnej nocy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankuj na BP. Ładuj aku po dużych mrozach. Neste to tania kupa jeśli chodzi o paliwa.Dolewaj troszkę denaturatu do zbiornika paliwa albo dodatku usuwającego wodę z paliwa.Apropos ładowania to sprawdzaj prąd ładowania- jak spadnie do ok 1 ampera to akumulator naładowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak spadnie do ok 1 ampera to akumulator naładowany.

Zależy jakim prądem kolega ładuje akumulator...

Ja właśnie ładuje akumulator prądem 2A, pobór prądu spadł do 0.4A, a nie jest jeszcze w pełni naładowany.. ;-)

 

Najlepiej jest sprawdzać gęstość elektrolitu aerometrem... A jeżeli tak nie masz jak to ustaw prąd ładowania na 1/10 pojemności akumulatora (aku ma 50Ah to dajesz 5A) i zostawiasz go na 10-12 godzin i wiesz, że jest naładowany, no chyba, że wcześniej intensywnie gazuje to już jest naładowany..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi w akumulatorach obsługowych

Wiem ale to trzeba jasno zaznaczyć aby nie było niedomówień i pytań w stylu gdzie ja mam wtyknąć ten areometr jak akumulator się nie rozbiera :) <ok> Można zrobić mu "dziurkę" (otworek) w tym celu :) :(

Ale to co piszemy to zaczyna odbiegać od tematu.

Wystarczy poczytać o problemach z akumulatorem o jego ładowaniu itp.

Tutaj są problemy z odpalaniem i jazdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!