Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uklad rozrzadu


Martini26

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Czeka mnie w najblizszym czasie wymiana rozrzadu wiec chcialbym Was zapytac o cene takiej wymiany. Prowdopodobnie komplet, czyli wszystkie czesci z nim zwiazane.

Jesli ktos wymienial na czasie w swoim podobnym autku to prosze napisac jak cenowo sie to ksztaltuje i co podlega wymianie.

 

P.S. nie chcialem zakladac osobnego watku wiec zapytam tutaj - co radzicie na zamarzanie szyb wewnatrz samochodu, czy przy obecnej pogodzie i mrozach -20st gdy autko stoi pod chmurka jest to nieuniknione? Wymienialem filtr przeciwpylkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klimę jesli posiadasz odpalaj i nie będzie problemu. Mozna jeszcze przed odstawieniem samochodu wytrzeć szyby do sucha i otworzyc drzwi na chwile by wymieniło się powietrze. Ja z swojej strony będę w drugim aucie testował taki wynalazek jak pochłaniacz wilgoci, w biedronce widziałem za 13 złotych niby na 18 msześciennych wystarcza więc do auta az nad to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co radzicie na zamarzanie szyb wewnatrz samochodu,
przed pozostawieniem auta na mrozie przewietrz je by temp. się wyrównała. Nie powinno zamarzać, sprawdzone ;-) .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wracając do rozrzadu to sprawa nie jest za ciekawa <ok> przynajmniej w moim przypadku nie była. Nie pamiętam już dokładnie ceny ale ja musiałem wymienić u siebie przy rozrządzie koło zmiennych faz rozrządu. Ponoć koło to ma wade fabryczna i często "siadają" dostępne w serwisie koszt ok. 700zł do tego dochodzi popa wody ok. 150zł rolka 100zł i napinacz tez koło 100 plus paseczek z 60zł wiec same części to koszt ok. 1100 zł nie wiem jak u Ciebie wyglada kzfr czy już sie odzywa :( i do tego musisz dołożyć jeszcze koszt wymiany u mnie zerowy bo sam to zrobiłem :) o kzfr można poczytać na necie jest tego sporo a na youtube znajdzie sie i filmik o co w tym chodzi :) w sumie nic miłego :/ Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
a wracając do rozrzadu to sprawa nie jest za ciekawa <czerwona> przynajmniej w moim przypadku nie była. Nie pamiętam już dokładnie ceny ale ja musiałem wymienić u siebie przy rozrządzie koło zmiennych faz rozrządu. Ponoć koło to ma wade fabryczna i często "siadają" ...

Pytalem u mnie w warsztacie sprawdzonym (gdzie wszystko prawie robie z samochodem) - cena za komplet (lacznie z pompa, robocizna i zaciskami itp.) 1300zl.

Zastanawia mnie tylko te kolo zmiennych faz rozrzadu o ktorym wspomniales - czy ma to rowniez zwiazek z tym ze chwilowo, rano wciskam start stop po kilkanascie razy - cos tyka, przeskakuje ale zapalic nie chce. Za ktoryms razem z kolei odpala i juz jest ok! Zawsze po dluzszym postoju np. po nocy, lub po pracy jak wsiadam do auta to samo! Jest to denerwujace i tak sie zastanawiam czy to nie jest czasami te wadliwe fabrycznie kolo?!

Doczytalem na forum ze moze to byc rozrusznik i jego elektromagnes - cewka - badz szczotki, akumulator itp.

czasami jest tak ze po cyknieciu zapala na dwa obroty i cos go hamuje i gasnie? Czyzby to byly jednak te szczotki w rozruszniku, ktore sie blokuja?

 

czy nikt nie moze odpowiedziec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Właśnie w piątek wymieniłem w ASO rozrząd,pompe, pasek osprzętu,płyn i KZFR(dla własnego samopoczucia-choć troszkę sie z nimi spierałem co do wymiany bo nigdzie nie jest napisane ze trzeba to wymienić i płacić spore pieniązki skoro jest dobre.Widać ze polityka jest w serwisie taka zeby raczej nie potwierdzać i nie zaprzeczać... Ale cóż, pocieszające jest to ze w ciągu roku gdyby się koło sypnęło wymieniają wszystko gratis w ramach gwarancji.Ach i jeszcze cena za tą przyjemność-2300.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie mam szybki dylemat.

Wymiana KZFR z całym rozrządem i pompą wody w ASO Siedlce 2288zł, a w Warszawie w Garażu 1850zł.

Różnica biorąc pod uwagę dojazd, urlop i jakieś "kino" na czas naprawy w Siedlcach to ponad 500zł. W jednym i drugim przypadku mam fv i cena jest brutto.

Co byście wybrali ?

 

[ Dodano: 2010-03-23, 15:02 ]

Dokładam jeszcze pytanie. Czy przy wymianie koła z całym rozrządem wymieniać elektrozawór sterujący zmiennymi fazami ?

Na forum ktoś podawał żeby zmieniać, w ASO mi powiedziano że oni tylko czyszczą jeżeli jest brudny. Koszt w ASO to ponad 500zł, piechotą nie chodzi ale jaka jest właściwa procedura jeżeli nawet ASO tego nie wymienia ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

ASO Siedlce to AMS Chróścicki - lepiej to omijaj szerokim łukiem. Mają tam ładną panienkę na salonie i to tyle z pozytywnych rzeczy. Na częściach siedzi facet który niebardzo rozróżnia modele Renault a o częściach to już wogóle pojęcia nie ma, za to jest chamski i arogandzki (kiedyś był tam lepszy człowiek). Mnie jak na pierwszym przeglądzie gwarancyjnym mieli wymienić olej to mechanik wołał majstra czy trzeba do spuszczenia oleju ściągać osłonę silnika... (zostawię bez komentarza) - generalnie stanowczo odradzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!