Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

stłuczka fotki:) - tylko naszych autek.


back2

Rekomendowane odpowiedzi

jak tak orzekną to myślę żeby wyjąć radio + zdjąć zimówki nowe i założyć stare ( nowe mają z 6 tygodni ) można takie coś wykonać?

 

z drugiej strony wolę jednak żeby mi to naprawili <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde to jakaś kpina,5tyś? to niech idą i niech kupią za tyle meganke w db stanie i zadbaną!

 

3,400 to przegięcie,odwołuj się od tej decyzji! ostatnio pytałem się w Pzmot o ubezp AC dla mojej Megi pani wyceniła ją na 9tyś :-/

ubezpieczyciel wycenił wartość samochodu na 5.100zł - wydaje mi się, że "trochę" za nisko ( tak z 1.500zł minimum ) - wypłacić chcą mi 3.400zł ....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę co powie mój znajomy rzeczoznawca.

Nosiłem się z zamiarem sprzedaży megi i jak osiągnę po sprzedaży wszystkiego ok 6-7k to całkowita będzie mi w sumie na rękę. Póki co sprzedaje fele i opony jakby ktoś chciał sa w dziale sprzedam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie wspominali o zabieraniu samochodu.

Mam dostać normalnie 3.400zł a to pozostałe 1.700zł to wartość rzeczy 'dobrych" w samochodize, które można sprzedać.

Oczywiście wolałbym żeby dali całe 5.100 a samochód niech sobie sami sprzedają ale nie wiem czy tak można...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się,poszperałem w googlach i faktycznie przeważnie "wrak" zostawiają właścicielowi...wyczytałem też,że bardzo często ubezpieczalnie robią wałki na tych szkodach całkowitych,szukają specjalnie drogich części do naprawy aby wartość jej przekroczyła wartość samochodu,więc możesz rządać wglądu do ich wyceny...ale skoro zamierzałeś się i tak ze sprzedażą to 3,400+ wrak na części,nie będzie źle.

 

mimo to jednak odwałałbym się,żeby jeszcze raz wycenili...a nóż widelec dostaniesz 3800 lub 4000 +wrak <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna tez zrobić tak ze znaleść zakład który zrobi,wyceni to za cene mniejsza np o 100 zł od wartosci auta i naprawić bezgotówkowo , wtedy ubezpieczyciel musi wypłacić a co do wartosci wraku to trzeba było by sie bawić w rozbieranie i sprzedawanie a i tak nie sprzedasz wszystkiego i dochodzi do tego ze wtedy nie wyrejestrujesz auta a co za tym idzie trzeba płacić OC , a jak sprzedasz na złom to dostaniesz papier dzieki któremu wyrejestrujesz auto ale złom da ci góra 1000 zł. wiec najlepiej go wyklapac i po tym ewentualnie sprzedać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u blacharza który może mi to zrobić za 2.500 zł.

ten sam blacharz wyjął 3.500zł w gotówce i chciał zabrać samochód z miejsca.

 

"mozna tez zrobić tak ze znaleść zakład który zrobi,wyceni to za cene mniejsza np o 100 zł od wartosci auta i naprawić bezgotówkowo , wtedy ubezpieczyciel musi wypłacić"

 

to jest interesujące czyli co jadę do jakiegoś blacharza który wystawia zaświadczenie, że koszt naprawy nie przekroczy 5 tys złotych i wtedy ubezpieczalnia ma obowiązek wypłaty pieniędzy? ( nawet jak pierwszy blacharz powiedział, że poniżej 5.000 zł nie naprawi? ).

I jeszcze jedno - skoro mogę dostać 3.100zł to może lepiej przyjąć tyle gotówki i samochód, za 2.500 naprawić zostaje 600zł i jeździć? Czy jeśli wezmę ten wrak to mogę robić z nim co chce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. nie możesz iść do byle jakiego blacharzą w momencie kiedy masz szkodę całkowitą! jedynie gdzie auto możesz robić to aso! co innego jak szkoda częściowa,wóczas dostajesz kase z ubezp i robisz auto gdzie chcesz...

 

2. jeżeli auto ma szkode całkowitą to nie możesz auta zrobić i jeździć albo sprzedać do zrobienia-jedyne co to sprzedaż na części pozostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1

 

2. jeżeli auto ma szkode całkowitą to nie możesz auta zrobić i jeździć albo sprzedać do zrobienia-jedyne co to sprzedaż na części pozostaje

 

eee co ty piszesz.....jaki zakaz. Miałem w swojej karierze 3 dzwony.

1przypadek- gdy jeździłem maluchem- szkoda całkowita, wypłacili 1200 heheh o ile dobrze pamiętam a ja za 600 naprawiłem i po roku sprzedałem za 1300 :-P

2 i 3 przypadek - 2 razy skasowałem tego samego opla vectre, najpierw skasowany prawy bok. PZU stwierdziło szkodę całkowitą, kasę wypłaciło, a ja auto naprawiłem, jeździłem i po roku 2 dzwon ale tym razem z lewy bok (tak dla równowagi) i historia się powtórzyła, ubezpieczyciel to samo auto powtórnie uznał jako szkodę całkowitą i kasę wypłacił- ja ponownie zrobiłem auto za połowę otrzymanej kasy i nadal śmigałem opelkiem (ps Vectry to wytrzymałe autka <ok> ) po 6 miesiącach auto sprzedałem.....i tyle. Więc wcale nie jest powiedziane, że auto musisz tylko na części sprzedać.

 

ps. tylko proszę - nie proś mnie o zdjęcia z orzeczenia szkody całkowitej tego opla i to 2x + umowy sprzedaży - bo papiery jako dowód posiadam heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest interesujące czyli co jadę do jakiegoś blacharza który wystawia zaświadczenie, że koszt naprawy nie przekroczy 5 tys złotych i wtedy ubezpieczalnia ma obowiązek wypłaty pieniędzy? ( nawet jak pierwszy blacharz powiedział, że poniżej 5.000 zł nie naprawi? ).

dokładnie tak znajdujesz blacharza który robi ci wycene mniejsza niż wartość auta i wtedy udowadniasz ze to nie jest szkoda całkowita i oni musza pokryc koszty naprawy bezgotówkowo

I jeszcze jedno - skoro mogę dostać 3.100zł to może lepiej przyjąć tyle gotówki i samochód, za 2.500 naprawić zostaje 600zł i jeździć? Czy jeśli wezmę ten wrak to mogę robić z nim co chce?

to jest tez dobre rozwiazanie i możesz tak zrobic , wtedy jestes na plusie <ok>

co do wraku to on jest twój wiec mozesz robić co chcesz tylko jesli go nie naprawisz i nie wyrejestrujesz (nie oddasz na złom , lub nie załatwisz sobie zaświadczenia ) to musisz oplacac OC , a jak naprawisz to mozesz smigać(przy szkodzie całkowitej nikt ci nie odbiera dowodu rejestracyjnego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!