Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

stłuczka fotki:) - tylko naszych autek.


back2

Rekomendowane odpowiedzi

wycofuje się z wpisu wczorajszego,mam już nauczkę,żeby nie pisać po 3 browarach <ok>

 

1. można auto po szkodzie całkowitej,naprawić i sprzedać bądź samemu jeździć

2. istnieje jednak możliwość w zależności od ubezpieczalni taka opcja:

- mogą oni na twój wniosek "zaopiekować" się wrakiem i wypłacić całość czyli 5100zł

- mogą zastrzec,w którymś pkt,że szkoda całkowita będzie wypłacona ale z zastrzeżeniem,że auto pójdzie na częśći.

3. nie zmiania to faktu,że masz prawo odwołać się od ich wyceny i prośić o wgląd do niej.

 

najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z porad ekspertów udzielanych podczas dyżurów telefonicznych. Dyżury te odbywają się od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu: 022 33-37-328 w godzinach od 9.00 do 19.00.

 

kiedyś mi pomogli 2 razy,wiedzą wszystko :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SnakeEyes, Nie masz racji. Ja miałem podobnie, dostałem różnicę w cenie sprawny/pozostałości a rozbitka mi zostawili. Złoma sprzedałem jako powypadkowe i tak mam w umowie kupna/sprzedaży.

Wiem, że ten co kupił, to sobie go zrobił/naprawił ponieważ ma warsztat i robocizna mu odeszła z kosztów. Porobił wszystkie przeglądy, odebrał dowód (zabrali po wypadku bo auto się nie nadawało do jazdy) ubezpieczył i śmiga nim do dzisiaj.

Nie widziałem na oczy przepisu, że po szkodzie całkowitej auto powinno iść do kasacji/na złom. Przyznam, że takowy przepis powinien się pojawić i to ubezpieczalnie powinny takie autka z rynku wysprzątać a nie zostawiać rozbitki właścicielom. Może wtedy byłoby bezpieczniej na naszych drogach i mniej ludzi nabranych na bezwypadkowe. :!: Starczy tego OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam opinie dwóch niezależnych rzeczoznawców:

1. powinienem dostać 5.100zł + wrak

2. powinienem dostać 4.800zł + wrak

Koszty naprawy wycenili obaj na około 9k. ( w aso na oryginalnych częściach )

Będę się odwoływać bo jednak ok. 1500-2000zł piechotą nie chodzi a nowy samochód może poczekać.

 

I jeśli będzie to Megane to tylko II <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walec, ja bym w takim wypadku oddał auto do serwisu i na nich zrzucił sprawy ubezpieczenia ja tak zrobiłem po 3 dniach jeździłem już swoim autkiem a serwis się boksował z ubezpieczalnią sprawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed byle jaka robota czy to w aso czy niealeznie wymagana jest zgoda ubezpieczyciela lub podpisanie warsztatowi papieru ze pokryje sie koszty naprawy wiec nie można tak zawieść auta i sie nie przejmować niech sie warsztat martwi , naprawa w aso odpada bo cena przekracza wartość auta (chyba ze sie dopłaci różnice z kieszeni czyli pewnie 5 tys), a tak jak Robak pisze można zrobić w wypadku gdy cena naprawy jest na pograniczu wartosci auta w innym wypadku sie nie da, bo ubezpieczyciel powie ze jest jest szkoda całkowita i wypłaci 3tys bo kazda wycena jak widac wyjdzie ponad wartosc auta.

wiec jedyne wyjscie to takie jak już powyżej napisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ja go nie chcę naprawiać, teraz próbuję tylko odzyskać jak najwięcej pieniędzy z ubezpieczalni.

Po co mam go naprawiać jak mogę spokojnie odzyskać całą wartość samochodu ( mam kupca na wrak ), kupić nowe i jeździć "pewnym" nowszym/lepszym samochodem.

Naprawianie żeby potem go sprzedać mnie nie interesuje bo nie chcę przy sprzedaży słuchać "tu bity, tu malowany bla bla" - więcej problemów tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde tak to jest jak się "jedzie" na dwa fronty ( fora ):

 

Szkoda całkowita - Naprawa może być ekonomicznie nieuzasadniona

Rodzaj uszkodzenia:

Zderzak - wymiana

Klosz lampy tylnej - wymiana

Osłona z tworzywa wewn. tył - wymiana

Pas tylny ze ścianą wewnętrzna - wymiana

Belka poprzeczna tył - wymiana

Pokrywa tylna - wymiana

Wspornik lampy tylnej lewa/prawa - naprawa

Wnęka koła zapasowego - naprawa

Drzwi tylne z ramą okna - lakierowanie

Podloga bagażnika - lakierowanie

Pas tylny, dolny - lakierowanie

Zderzak tylny - lakierowanie

 

Wartość pojazdu: 5.100zł

Proponowane odszkodowanie: 3.400zł

Tak wyceniła ubezpieczalnia, wg. dwóch niezależnych powinienem dostać ok 5.000 + wrak a nie 3.400 + wrak i chcę "walczyć" o te 1.500zł bo to w sam raz na OC nowego samochodu będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!