Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

stłuczka fotki:) - tylko naszych autek.


back2

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj spotkała mnie niemiła niespodzianka, koleś przyciął zakręt i wjechał we mnie sprinterem :/ cały bok do robienia koszty pokrywa polisa OC gościa, jak myślicie na ile mi to wycenią:

(gość ubezpieczony w HDI)

07620a6ee2ac4dd6m.jpg

 

d1e2944c2a13016fm.jpg

 

mam nadzieje, że nie będę musiał dopłacać do interesu... jutro jadę na wycenę. :evil: :evil:

no i jak gadać z likwidatorem by nie wyruchał mnie na kasę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO w Płocku biorą 450 zł za element. U Ciebie jest 7 elementów + lusterko + felga z przodu (nie wiem jak to się liczy). Drzwi do wymiany, błotnik, listwy boczne, migacz też. Jak na moje oko 3500zł to minimalne minimum za samo lakierowanie jak będziesz robił w ASO - tam najlepiej jechać na wycenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w serwisie salonu firmowego, tylko jedne drzwi, przednie i rysa progu było 9600zł za zrobienie. Drzwi wymienili.

Twoje do wymiany komplet plus błotnik i pewnie coś jeszcze.

:shock: tak to widzę, piętnaście za ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie 10k to bedzie minimum jakie zaspiewa ASO... Jedne drzwi kompletne kosztuja bez lakierowania kolo 4k... Pare lat temy wymieniałem drzwi (przód i tył) w Sienie (też z OC sprawcy) i PZU zapłaciło 8600 brutto (rozliczenie bezgotówkowe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolek, dzięki za info myślę, że się zgłoszę do Ciebie...

 

Czyli rozumiem, że pierw mam sobie jechać wycenić szkodę do ASO a następnie tą wyceną machnąć przed nosem likwidatorowi z HDI, czy może pierw wycenia likwidator i jak mi się nie podoba to do ASO tak ?

nie ukrywam, że chciałbym dostać kasę do ręki i zrobić sobie to we własnym zakresie u dobrego lakiernika a nie jakiegoś partacza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Ci radził wycenić i zrobić wszystko w ASO, i rozliczenie bezgotówkowe - będziesz miał pewność że wszystko będzie zrobione tak jak trzeba [o ile dobre ASO]

 

Mi zwykły lakiernik [nie ASO] za nadkole, przedni reflektor i zderzak zakrzyczał ~2300zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego slavOK, jak zależy Tobie na gotówce na "ręke", to jedz do ASO niech Ci wycenią szkodę (na papierze z pieczątka lub podpisem kierownika serwisu), następnie wyślij papiery do HDI i walcz o ugodę w wysokości 70-80% wartości auta, jak pójdą Tobie na ręke to dostaniesz pieniądze, a jeśli nie to daj auto na bezgotówkowe do ASO i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dziś w HDI złożyłem wniosek, gość po oględzinach porobił foty i sporządził protokół oceny tech.

nabazgrał tak:

Do wymiany

błotnik przód lewy

zderzak przód

listwa zderzaka przód

kierunek bok

reflektor lewy porysowany klosz

drzwi lewy przód

listwa drzwi

drzwi tył

listwa drzwi tył

lusterko + szkło

listwa zderzak tył

 

do odbudowy

alufelga - lakierowanie

błotnik tył lewy - blacharka + lakierowanie

zderzak tył lakierowanie

klamka drzwi przód lakierowanie

......

 

do 2 dni mam dostać wycenę będziemy widzieć co zaproponują jak polecą w kule i będą mi proponowali jakieś ceny części używanych to jadę do ASO na wycenę - jak zanegują, to popierdzielę i zażyczę sobie naprawę w ASO renault wtedy ich trochę skrobnie.

na razie spokojnie czekam na wynik wyceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawalcz o wymianę błotnika tylnego, tak pofalowanego nie odprasują na cacy, zwłaszcza, że każda ostra linia, to wzmocnienie, tego się nie da odprasować, tak samo jak zegniesz kartkę na pół i potem ściśniesz wzduż zagięcia, to powstałych fal już nie naprawisz. Tam wejdzie 5kg szpachli :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DrNO, nikt mi tu kitu na błotnik wciskał nie będzie :D

Podjadę do ASO w przyszłym tyg dla świętego spokoju zrobić tą wycenę, popytam blacharzy w okolicy i w ASO czy coś da się z tym błotnikiem sensownego zrobić... jak by nie było nie chciał bym mieć ciętego samochodu a wymiana takiego błotnika to dość spora ingerencja :-x i jak się ktoś do tego dobrze nie przyłoży (a naprawa w ASO nie gwarantuje, że lakier i zgrzewy będą TipTop) to będzie widać ingerencje... no ale jak się dało nie będzie tego rozwiązać w sposób taki jak bym chciał to będziemy ciąć i się odwoływać hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już Ci powiem, że się nie da... Koleś z ASO w Wieliczce, gdzie właśnie naprawiają auta, pokazywał mi błotnik w LII, której właściciel się uparł, że ma być tylko wyklepany... dramat :/ Choć i tak przyznam, że robota pierwsza klasa, ale po prostu się lepiej nie da. Trzeba by ściągnąć blachę, rozwalcować na gorąco, i od nowa na tłocznię, żeby były takie same ładne kąty.

Ja tam też wymieniałem 2/3 poszycia progu, po spotkaniu z głazem. No jest idealnie gładko. Nawet jak auto umyte, nawoskowane i się błyszczy jak psu :D to mając ten efekt "lustra" nie widać, gdzie jest łączenie. Jeśli nie wierzysz w swoje ASO, z czystym sumieniem zapraszam do Wieliczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slavOK, jak chcesz to ja mam dobrego blacharza i lakiernika...

 

ja mam jak chcesz:

listwa zderzaka przód

kierunek bok

reflektor lewy porysowany klosz mam sam klosz.

drzwi lewy przód

listwa drzwi

drzwi tył

listwa drzwi tył

plastik lakierowany na lusterko

listwa zderzak tył

błotnik tył lewy - blacharka + lakierowanie - mam taki błotnikj

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym błotnika nie wymieniał, bo spawy (zgrzewy) które się pojawią po tej operacji nie będą już dostatecznie zabezpieczone jak ma to miejsce w fabryce. Dobry blacharz wie co zrobić, żeby blacha się "skurczyła" bo po każdym wgnieceniu ulega rozciągnięciu i to dlatego jest trudno ją przywrócić do początkowego stanu.

To jest moja opinia wyrobiona na podstawie opinii blacharza którego znam bardzo dobrze a samochody robi już o wiele dłużej niż ja po tym świecie chodzę i dlatego też jak bym robił swoją Megankę to bym nie dał nic wycinać, gdyby nie było takiej konieczności :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolek, trzymaj to dla mnie, jak mi wycenią dobrze to się zgłoszę do Ciebie, jak wycenią nie po mojej myśli to się zgłoszę do ASO :D na przód to bym sobie z chęcią wrzucił zderzak od RS, ale narazie nie widzę nic w rozsądnej kasie na alledrogo.

 

[ Dodano: 2009-05-19, 22:28 ]

Panowie, wycenił gość na 6tyś z hakiem, brać czy się użerać ? nie wiem czy jest sens się z nimi bić, bo musiał bym sobie jakieś faktury pozałatwiać, a oni liczą amortyzacje i takie tam inne bzdety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!