Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instalacja Megane II 1.6 16V POMOCY :-)


andrzejisko

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie musze pilnie założyć instalacje gazową ale gdzie nie dzwonie nie pytam każdy mówi coś innego:-) dzwoniłem do wielu warsztatów i już mam mętlik w głowie jedni mówią ze tylko i wyłącznie Landirenzo inny znowu BRC i nic innego a jeszcze inni STAG 400 (ten najnowszy) no i Stag jest najtanszy kolejny BRC i Landirenzo czytałem fora i tle opini co użytkowników więc już mam totalny mętlik <ok> ja tylko chce żeby to chodziło :lol:

napiszcie co najlepiej założyć dzieki za odpowiedź i pomoc:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na forum lpg jestem zalogowany ale nikt mi nie odpowiediał a jak czytałem tematy inych to ludzie podawali różne modele gazu mi chodzi o ten konkretny silnik i auto najlepiej o opinie osoby posiadającej taka instalacje coraz bardziej sie skłaniam do STAG 400 bo nikt nie potrafi mi podać konkretnej różnicy miedzy droższym BRC a skoro to kwestia tlko firmy... to po co przeplacac:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzję musisz podjąć sam jaka instalację chcesz jeżeli poczytałeś na forum o instalacjach gazowych , ja bynajmniej nie podjął bym się komuś kazać zakładać instalację tej firmy czy tamtej , sam założyłem BRC podjąłem taką decyzję i nie żałuję. weź sobie kartkę napisz plusy i minusy instalacji X instalacji Y i podejmiesz decyzję.

O BRC masz test napisałem plusy i minusy aby ktoś mógł przeczytać i porównać z inna instalacją .

 

Uzupełnię jeszcze test zasadności założenia BRC w kombiaku z silnikiem 1,4 jak będę miał chwile bo parę rzeczy poprawiałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzejisko, ja swoja instalacje zakładałem za 2200 3 lata temu

może znacie dobry warsztat w Warszawie lub okolicy dobry i tani:-)

takie połączenie nie istnieje <ok> :lol: :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam silnik co Ty MII phII 1,6 16V 2007 mam założoną instalacje LandiRenzo Omegas.

Jak na razie jazda bez najmniejszych problemów. Co do wyboru między Stagiem, BRC i LR decyzje musisz podjąć sam. Najwięcej wiadomości znajdziesz na forum <ok> www.lpg-forum.pl na którym jesteś zarejestrowany. Różnica przede wszystkim jest w cenie. Moja instalacja w 2009 roku kosztowała 3400pln. Jak już wybierzesz samą instalacje to pamiętaj o wyborze gazownika który zamontuje instalacje zgodnie ze sztuką a nie "odrutuje" samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten sam silnik i Staga-4. Na tej instalacji przejechałem 22kkm i jak na razie zero problemów. Tak jak ktoś pisał Stagi mają dużo większe możliwości ustawień.

Ja na Twoim miejscu spróbowałbym się czegoś więcej dowiedzieć na temat Staga- 300 Premium. Jest to komputer z auto kalibracją, wymaga dużo mniej kombinacji.

Landi to oczywiście wyższa półka, za to Stag jest Polski i ma wiele pozytywnych opinni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oże znacie dobry warsztat w Warszawie lub okolicy dobry i tani:-)
MigazS. Czy tani to nie wiem, ale ponoć dobry. Na wymienionym wyżej forum LPG ma dobre opinie. Ja zakładałem w Bluelpg. W sumie dość tanio i bez większych wpadek lub rewelacji. Instalacja już dwa lata śmiga bezawaryjnie.

Staga 300 Premium sobie odpuść. Jeśli nie będzie dobrze skalibrowany i zainstalowany, to te korekty po OBD na niewiele się zdadzą. Nawet instalatorzy podchodzą z rezerwą do tego udogodnienia. Wystarczy "zwykły" Stag300 lub nawet Stag4. Zaoszczędzone pieniądze z komputera lepiej wydać na dobre wtryskiwacze i reduktor. Taka kompletacja lepiej się sprawdzi niż Premium + przeciętny osprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzejisko, to czy instalacja będzie nawijać kilometry na licznik bez regulacji zależy wyłącznie od umiejętności i staranności gazownika. Ja na megance mam nawinięte 92 kkm (dream xxi), a na corolli 85 kkm (prins), bez jakiejkolwiek regulacji (tylko wymiana filtrów gazowych i w prinsie 1x czyszczenie reduktora), ale to są instalacje markowe (elementów składowych nie dobierał gazownik). Chciałem też przekornie dodać do tych miliona możliwości ustawień może być milion pomyłek.

Przy składakach przestrzegałbym przed narzucaniem gazownikowi jakie elementy składowe mają być w instalacji (gazownik powinien dobrać je sam), bo jak później coś nie będzie grało, nie będzie mógł rozłożyć rąk i powiedzieć ma pan to co pan chciał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem też przekornie dodać do tych miliona możliwości ustawień może być milion pomyłek.
Niestety, w tych markowych cudach techniki, instalator jest w stanie zrobić lyleż samo błędów. Ratują go jednak droższe, lepsze komponenty, które "dadzą radę". Je wolę jednak komputer z większymi możliwościami + lepsze akcesoria niż w podstawowym kicie staga. I tak bedzie taniej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!