Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ratujcie chłopaki! Gaśnie gdy już jest ciepł


adamejl

Rekomendowane odpowiedzi

ten denaturat jest bardzo ważny, bo on wiąże wodę, jeśli ją masz w baku bez dolania denaturatu i wypaleniu benzyny woda pozostanie... dolej go 0,5l jeśli masz 3/4 baku prawdopodobnie bardzo szybko te 3/4 wypalisz. Nie sądzę by czujnik położenia wału odpowiadał za falujące obroty, prędzej silniczek krokowy. Czujnik położenia walu może odpowiadać za problemy z odpalaniem, ale lepiej zacząć od najprosszych rzeczy czyli benzyny. Chociaż z 2 strony może prostsze i tańsze jest dostanie się do czunika i wyczyszczenie go tylko pytanie czy będziesz to robił sam czy oddasz do warsztatu bo jak do mechaniora to zacznij od benzyny.

 

[ Dodano: 2010-03-28, 21:47 ]

A napisz mi jeszcze czy jak robisz dolewkę benzyny to jest różnica tzn czy wtedy po dolewce nie gasnie za 1 razem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napisz mi jeszcze czy jak robisz dolewkę benzyny to jest różnica tzn czy wtedy po dolewce nie gasnie za 1 razem??? Napisz też jaką dokładnie masz tą megankę, to znjdę schemat gdzie jest czujnik, nie wymaga to dużej rozbórki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym mimo wszystko zaczął od benzyny, wiem, że to zbyt prosto brzmi, ale uwierz mi taki problem jak poczytasz na forach dotyczy ludzi jeżdżących na gazie, którzy nie wypalają benzyny tylko dolewają. Co do czujnika to chyba ten schemat powinien Ci się przydać

http://www.mm.pl/~zeid/Megane/czujnik.jpg

czujnika na nim nie widać, ale znajduje się dokładnie pod tym miejscem na które wskazuje strzałka, ma 2 cienkie ramiona lewe i prawe każde z nich dokręcone śrubami. Czujnika tego generalnie się nie wymienia tylko czyści po prostu z syfu (np. WD40). nie wiem czy przewody LPG nie utrudnią Ci dostępu do niego. Przy okazji jak odkręcisz należy sprawdzić omomierzem opór - prawidłowy opór czujnika położenia wału to 200-270 Ohm, jeśli jest inny po wyczyszczeniu czujnik nalezy wymienić.

Jeszcze raz jednak gorąco polecam zacząć od benzyny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj z tą benzyną, ale wydaje mi się że raczej to nie to, bo po dolaniu nowej byłoby lepiej. A ty masz objawy jak u mnie.

Temat czujnika jest tu:

czujnik położenia wału

Ja dopisałem się pod koniec tematu. Mam taki sam problem jak ty, ale niestety wygląda, że to nie jego wina. Poczytaj sobie - może się przyda.

W 1.4 żeby się dostać to trzeba odkręcić osłonę akumulatora, odpiąć rurę wlotu powietrza od tej "puszki tłumiącej " i ją reż zdjąć. Czujnik jest poniżej tych rur na zdjęciu, ale musisz mieć klucz z "wysięgnikiem" bo śruby są głęboko i płaskim nie ma za bardzo ruchu, chyba że chcesz się pół godziny z odkręcaniem bawić <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem padła jedna z sond lambda. Ewentualnie się kończy. Ale bez dokładnej i fachowej diagnostyki można tak gdybać i gdybać wskazując po kolei na kolejne podzespoły. Trochę jak ruletka albo gra w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 22 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • +1
        • Like
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!