Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czym się różnią te Meganki


maciek127

Rekomendowane odpowiedzi

Ta wersja także mi się podoba.

Osobiście w samochodzie muszę mieć: silnik <ok>, elektryczne przednie szyby, podgrzewanie tylnej szyby, gniazdo zapalniczki, termometr zewn., zegarek i komputer ze spalaniem, radio, nawet ABS nie jest dla mnie żadnym "muszę-mieć" - chodź teraz bez ABS autka się nie kupi.

 

Wyposażenie seryjne Generation:

 

Zewnętrzne klamki drzwi w kolorze czarnym

Obudowy lusterek bocznych w kolorze czarnym

Stalowe obręcze kół 15’’

ABS

Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera

Boczne poduszki powietrzne na przednich miejscach

Poduszki kurtynowe

Regulator-ogranicznik prędkości

3-punktowe pasy bezpieczeństwa na przednich miejscach

Zagłówki przednie z regulacją wysokości

3-punktowe pasy bezpieczeństwa na tylnych miejscach

3 zagłówki na tylnych miejscach z regulacją wysokości

System mocowania fotelika dla dziecka Isofix na bocznych tylnych miejscach

Elektronicznie kodowany system blokady zapłonu

Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego

Ręczny hamulec postojowy

Komputer pokładowy

Klimatyzacja manualna

Analogowy obrotomierz i prędkościomierz

System uruchamiania silnika za pomocą kluczyka

Kierownica z regulacją wysokości

Fotel kierowcy z regulacją wysokości

Elektrycznie podnoszone szyby przednie

Lusterka boczne sterowane i składane ręcznie, niepodgrzewane

Centralny zamek drzwi

Tylna kanapa składana w układzie 1/1

Koło zapasowe 15’’

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie seryjne Generation:

 

Zewnętrzne klamki drzwi w kolorze czarnym

x Obudowy lusterek bocznych w kolorze czarnym

x Stalowe obręcze kół 15’’

ABS

Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera

Boczne poduszki powietrzne na przednich miejscach

x Poduszki kurtynowe

x Regulator-ogranicznik prędkości

3-punktowe pasy bezpieczeństwa na przednich miejscach

Zagłówki przednie z regulacją wysokości

3-punktowe pasy bezpieczeństwa na tylnych miejscach

3 zagłówki na tylnych miejscach z regulacją wysokości

System mocowania fotelika dla dziecka Isofix na bocznych tylnych miejscach

Elektronicznie kodowany system blokady zapłonu

x Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego

Ręczny hamulec postojowy

Komputer pokładowy

Klimatyzacja manualna

Analogowy obrotomierz i prędkościomierz

System uruchamiania silnika za pomocą kluczyka

Kierownica z regulacją wysokości

Fotel kierowcy z regulacją wysokości

Elektrycznie podnoszone szyby przednie

Lusterka boczne sterowane i składane ręcznie, x niepodgrzewane :!:

Centralny zamek drzwi

Tylna kanapa składana w układzie 1/1

Koło zapasowe 15’’

 

"x" odznaczyłem to, czego nie ma przeciętny Scenic z 2000r. Może nawet więcej bym znalazł w Scenicu na wyposażeniu niż w tym golasie <ok>

Uważam, że jak robią auto dla przedstawicieli handlowych, to niech im zrobią udogodnienie w postaci Hands Free (wiecznie nie mają czasu na nic, więc niech się auto samo zamyka, a nie później nadrabiają na trasie stracony czas).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przeciętny Scenic wyjeżdżając w 2000r. z salonu kosztował 49.900 PLN ??? i był hatchbackiem <ok>

Tylko się droczę. Jak dla mnie takie wyposażenie jest wystarczające. Może dlatego, że ja nie spędzam za wiele czasu w aucie. Poza tym niemalowane i malowane klamki, what's the difference? :lol:

 

Ale i tak wolałbym za 50 tyś. Cee'da :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoundWave, bardziej chciałem zauważyć fakt, że Scenic z 2000 roku ma już 10 lat. Czy nie powinno być jakiegoś postępu? Płacisz za auto sporo, a masz "wypas" sprzed 10 lat :-/ Nie wspomnę że jeździłem Jaguarem z 88 roku, który w ogóle bił na głowę wyposażenie tego golasa, ale już nie będę ciągnął tematu. Auto ma być tanie i w Polsce to się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja nie wiem czemu się czepiacie tych zegarów ja też przed kupnem byłem sceptycznie nastawiony, ale jak jeżdżę to się przyzwyczaiłem i jak jechałem autem z analogowymi zegarami to zauważyłem że szybciej informacja dociera do mnie na cyfrowym prędkościomierzu :-P

dziwi mnie tylko jedno ten "golas" ma pełnowymiarowe koło zapasowe za które ja w "lepszej megance" czyt. droższej - musiałem zapłacić extra :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwi mnie tylko jedno ten "golas" ma pełnowymiarowe koło zapasowe za które ja w "lepszej megance" czyt. droższej - musiałem zapłacić extra

 

od 7 tygodnia 2010 pełnowymiarowe koło zapasowe jest wyposazeniem standardowym w kazdej wersji - nie ma juz zestawu naprawczego <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja nie wiem czemu się czepiacie tych zegarów ja też przed kupnem byłem sceptycznie nastawiony,

 

hehe kolego ze mną to samo, póki się nie przejechałem - rzeczywiście kwestia przyzwyczajenia, a moja ulubiona prędkość to III <ok> trzy pionowe kreseczki...

 

jednak wolałbym chyba jednak wskazówke.. i tak jak ktoś już powyżej napisał - cztery kwadraciki temperatury silnika są dość mało miaro-dajne, jak i kwadraciki dotyczące... poziomu paliwa w zbiorniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cztery kwadraciki temperatury silnika są dość mało miaro-dajne

A po co znać ci dokładną temperaturę silnika? Silnik albo jest zimny, albo ciepły albo przegrzany. Więcej mi do szczęścia nie potrzeba. Poza tym wciąż jest strzałeczka obrotomierza, która w wielu przypadkach mówi więcej niż sam prędkościomierz (a i pnie się do góry znacznie efektowniej) <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak to nie jest auto dla ph. Brak poleczki na wies maka i wiaderko burna. Kiedy ostanio odkurzałem auto na stacji benzynowej na stanowisku obok ustawił się właśnie przedstawiciel. Nie mogłem uwieżyć, że w aucie mogą się zmieścić takie ilości plastikowych butelek i kartoników różnej wielkości w tym spora po karmie z makdonalda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba Renault postanowiło odebrać kilku klientów salonom Hyundaia (i30) i Kia (Cee'd) ta wersja wyposażenia Meganki. Szkoda tylko, że lakier metalik nie jest w cenie tego modelu.

 

[ Dodano: 2010-03-31, 08:53 ]

Możecie mi napisać czym się różnią silniki 100 KM i 110 KM? Czy jest to ten sam silnik tylko lekko zmodyfikowany czy jest to inny silnik?

Cena modeli z tymi dwoma silnikami się różni (dla zwykłej Meganki) a Generation jest tylko z tym droższym silnikiem. Czy do wersji budżetowej dali by tylko o 10% mocniejszy silnik, a cena kole w oczy (jest większa o około 2200).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoundWave: na silniki Ci nie odpowiem bo się nie znam...

 

co do odebrania klientów Hyundai`owi i Kii ....sądzę że mimo obniżki ceny budżetowej wersji Megane, wśród wielu osób i tak wygrają w/w marki. A dlaczego? bo i tak do lepszej wersji Megane mają dużo lepszy stosunek jakość/cena. Tutaj może i będzie trochę taniej, ale jak ktoś to dobrze przekalkuluje żeby mieć coś w aucie - czego renault megane generation nie ma, zapewne nadal i "i30" i Ceed wyjdą korzystniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!