Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czym się różnią te Meganki


maciek127

Rekomendowane odpowiedzi

Ta wersja także mi się podoba.

Osobiście w samochodzie muszę mieć: silnik <ok>, elektryczne przednie szyby, podgrzewanie tylnej szyby, gniazdo zapalniczki, termometr zewn., zegarek i komputer ze spalaniem, radio, nawet ABS nie jest dla mnie żadnym "muszę-mieć" - chodź teraz bez ABS autka się nie kupi.

 

Wyposażenie seryjne Generation:

 

Zewnętrzne klamki drzwi w kolorze czarnym

Obudowy lusterek bocznych w kolorze czarnym

Stalowe obręcze kół 15’’

ABS

Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera

Boczne poduszki powietrzne na przednich miejscach

Poduszki kurtynowe

Regulator-ogranicznik prędkości

3-punktowe pasy bezpieczeństwa na przednich miejscach

Zagłówki przednie z regulacją wysokości

3-punktowe pasy bezpieczeństwa na tylnych miejscach

3 zagłówki na tylnych miejscach z regulacją wysokości

System mocowania fotelika dla dziecka Isofix na bocznych tylnych miejscach

Elektronicznie kodowany system blokady zapłonu

Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego

Ręczny hamulec postojowy

Komputer pokładowy

Klimatyzacja manualna

Analogowy obrotomierz i prędkościomierz

System uruchamiania silnika za pomocą kluczyka

Kierownica z regulacją wysokości

Fotel kierowcy z regulacją wysokości

Elektrycznie podnoszone szyby przednie

Lusterka boczne sterowane i składane ręcznie, niepodgrzewane

Centralny zamek drzwi

Tylna kanapa składana w układzie 1/1

Koło zapasowe 15’’

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie seryjne Generation:

 

Zewnętrzne klamki drzwi w kolorze czarnym

x Obudowy lusterek bocznych w kolorze czarnym

x Stalowe obręcze kół 15’’

ABS

Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera

Boczne poduszki powietrzne na przednich miejscach

x Poduszki kurtynowe

x Regulator-ogranicznik prędkości

3-punktowe pasy bezpieczeństwa na przednich miejscach

Zagłówki przednie z regulacją wysokości

3-punktowe pasy bezpieczeństwa na tylnych miejscach

3 zagłówki na tylnych miejscach z regulacją wysokości

System mocowania fotelika dla dziecka Isofix na bocznych tylnych miejscach

Elektronicznie kodowany system blokady zapłonu

x Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego

Ręczny hamulec postojowy

Komputer pokładowy

Klimatyzacja manualna

Analogowy obrotomierz i prędkościomierz

System uruchamiania silnika za pomocą kluczyka

Kierownica z regulacją wysokości

Fotel kierowcy z regulacją wysokości

Elektrycznie podnoszone szyby przednie

Lusterka boczne sterowane i składane ręcznie, x niepodgrzewane :!:

Centralny zamek drzwi

Tylna kanapa składana w układzie 1/1

Koło zapasowe 15’’

 

"x" odznaczyłem to, czego nie ma przeciętny Scenic z 2000r. Może nawet więcej bym znalazł w Scenicu na wyposażeniu niż w tym golasie <ok>

Uważam, że jak robią auto dla przedstawicieli handlowych, to niech im zrobią udogodnienie w postaci Hands Free (wiecznie nie mają czasu na nic, więc niech się auto samo zamyka, a nie później nadrabiają na trasie stracony czas).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przeciętny Scenic wyjeżdżając w 2000r. z salonu kosztował 49.900 PLN ??? i był hatchbackiem <ok>

Tylko się droczę. Jak dla mnie takie wyposażenie jest wystarczające. Może dlatego, że ja nie spędzam za wiele czasu w aucie. Poza tym niemalowane i malowane klamki, what's the difference? :lol:

 

Ale i tak wolałbym za 50 tyś. Cee'da :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoundWave, bardziej chciałem zauważyć fakt, że Scenic z 2000 roku ma już 10 lat. Czy nie powinno być jakiegoś postępu? Płacisz za auto sporo, a masz "wypas" sprzed 10 lat :-/ Nie wspomnę że jeździłem Jaguarem z 88 roku, który w ogóle bił na głowę wyposażenie tego golasa, ale już nie będę ciągnął tematu. Auto ma być tanie i w Polsce to się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja nie wiem czemu się czepiacie tych zegarów ja też przed kupnem byłem sceptycznie nastawiony, ale jak jeżdżę to się przyzwyczaiłem i jak jechałem autem z analogowymi zegarami to zauważyłem że szybciej informacja dociera do mnie na cyfrowym prędkościomierzu :-P

dziwi mnie tylko jedno ten "golas" ma pełnowymiarowe koło zapasowe za które ja w "lepszej megance" czyt. droższej - musiałem zapłacić extra :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwi mnie tylko jedno ten "golas" ma pełnowymiarowe koło zapasowe za które ja w "lepszej megance" czyt. droższej - musiałem zapłacić extra

 

od 7 tygodnia 2010 pełnowymiarowe koło zapasowe jest wyposazeniem standardowym w kazdej wersji - nie ma juz zestawu naprawczego <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja nie wiem czemu się czepiacie tych zegarów ja też przed kupnem byłem sceptycznie nastawiony,

 

hehe kolego ze mną to samo, póki się nie przejechałem - rzeczywiście kwestia przyzwyczajenia, a moja ulubiona prędkość to III <ok> trzy pionowe kreseczki...

 

jednak wolałbym chyba jednak wskazówke.. i tak jak ktoś już powyżej napisał - cztery kwadraciki temperatury silnika są dość mało miaro-dajne, jak i kwadraciki dotyczące... poziomu paliwa w zbiorniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cztery kwadraciki temperatury silnika są dość mało miaro-dajne

A po co znać ci dokładną temperaturę silnika? Silnik albo jest zimny, albo ciepły albo przegrzany. Więcej mi do szczęścia nie potrzeba. Poza tym wciąż jest strzałeczka obrotomierza, która w wielu przypadkach mówi więcej niż sam prędkościomierz (a i pnie się do góry znacznie efektowniej) <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak to nie jest auto dla ph. Brak poleczki na wies maka i wiaderko burna. Kiedy ostanio odkurzałem auto na stacji benzynowej na stanowisku obok ustawił się właśnie przedstawiciel. Nie mogłem uwieżyć, że w aucie mogą się zmieścić takie ilości plastikowych butelek i kartoników różnej wielkości w tym spora po karmie z makdonalda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba Renault postanowiło odebrać kilku klientów salonom Hyundaia (i30) i Kia (Cee'd) ta wersja wyposażenia Meganki. Szkoda tylko, że lakier metalik nie jest w cenie tego modelu.

 

[ Dodano: 2010-03-31, 08:53 ]

Możecie mi napisać czym się różnią silniki 100 KM i 110 KM? Czy jest to ten sam silnik tylko lekko zmodyfikowany czy jest to inny silnik?

Cena modeli z tymi dwoma silnikami się różni (dla zwykłej Meganki) a Generation jest tylko z tym droższym silnikiem. Czy do wersji budżetowej dali by tylko o 10% mocniejszy silnik, a cena kole w oczy (jest większa o około 2200).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoundWave: na silniki Ci nie odpowiem bo się nie znam...

 

co do odebrania klientów Hyundai`owi i Kii ....sądzę że mimo obniżki ceny budżetowej wersji Megane, wśród wielu osób i tak wygrają w/w marki. A dlaczego? bo i tak do lepszej wersji Megane mają dużo lepszy stosunek jakość/cena. Tutaj może i będzie trochę taniej, ale jak ktoś to dobrze przekalkuluje żeby mieć coś w aucie - czego renault megane generation nie ma, zapewne nadal i "i30" i Ceed wyjdą korzystniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!