Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak dostać się do klapki obiegu wewnętrznego


Rekomendowane odpowiedzi

witam!

panowie - przeglądam forum od dłuższego czasu. piękna sprawa z tymi postami, ale dopadło i mnie pukanie klapki od nawiewu, od momentu naciśnięcia START lub przełaczanie z obiegu wewn/zewn. widzę, że sprawa stara jak świat...

jedna prośba WIELKA do Was - szukałem w szukajce, ale wszędzie są opisy do meganki lub scenika I. ja potrzebuję do scenika II (styczeń 2005, silnik 1,5 dCi z klimatornikiem).

zaznaczyłem model phI ale tak naprawdę to nie wiem, czy to model phi czy phII...

ma ktoś linkę do topika??

dziękuję za pomoc!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Raczej nie znajdziesz konkretnej rady bo temat obserwuję od roku.

Ktoś wypiął kabel na silniczku od dołu przy pedałach sięgając jedną ręką bo ciasno. Ja próbowałem tam zajrzeć ale jestem za duży na takie próby.

Tak sobie pomyślałem, że może poprosić meganecoupe02 o radę (praktykował w serwisie) gdzie najłatwiej odłączyć zasilanie tego silniczka bo wymianę a z tym idący demontaż całego przodu nie wchodzi w rachubę.

Jeżeli popchniesz sprawę to daj znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zapytam, ale niczego obiecać nie mogę - w serwisie nie odłączają, tylko naprawiają, ale jest szansa że coś podpowiedzą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda następująco: Prawdopodobnie żeby się dostać do tej wtyczki, trzeba zdemontować deskę, jednak jest to informacja od mechanika, nie elektryka. W poniedziałek ma się rozejrzeć po dialogysie, zasięgnąć opinii innych pracowników i będzie mnie informował. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękujemy pięknie za pomoc.

Ja po analizie schematów stwierdziłem, że najłatwiej będzie wypiąć kabel 26 na łączu w panelu klimatyzacji. Chyba najłatwiej tam się dostać. A może Clipem się da go wyłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miarę to proste.

1.wywalamy radio

2.ściągamy plastik z konsoli lewarka biegów- tylko górę

3.odkręcamy 2 śruby od panela przedniego (od spodu)

4.wyciągamy panel

5.odkręcamy panel klimy

6.z tyłu są 3 złącza, w największym 30 pinowym wypiąć kabel 26 albo25

Rozpiska złącza jest w dialogysie 62 -str 14

a jak rozebrać to tak poglądowo widać np w 82A str 80

 

W dialogysie to proste ;) tylko zabrać się jakoś nie mogę -za to a stukanie mnie już wku..... porządnie.

mrarek? kto pierwszy z nas to zrobi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelolsztyn

witam. takze zaczely sie u mnie stuki typu tyk tyk tyk tyk tyk tyk tyk tyk tyk tyk ;) przy odpalaniu auta i trwaja ok. 7 sek. nie ma znaczenia czy silnik jest cieply czy zimny i czy odpalam z wlaczonym klimatronikiem czy bez. zawsze sa przy odpaleniu i po ok. 7 sek. ustaja. slychac je chyba po lewej stronie deski rodzielczej. dodatkowo zauwazylem, ze gdy wlacze obieg wewnetrzny i go wylacze to znowu slychac te same stuki. moze ktos wrzuci fotki jak sie do tego zabrac ? rozumien, ze posty powyzej opisuja odlaczenie obiegu wew. ? ja w sumie czesto uzywam tej funkcji. pozdrawiam pawel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem został szybciej rozwiązany na forum, niż mi się udało to zrobić:

http://megane.com.pl/scenic-ii-phii-napraw...3253.htm#182442

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!