Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bak cały w paliwie


patrulo

Recommended Posts

zatankowałem do pełna wyjezdziłem 60km wychodze z auta i coś mi śmierdzi paliwem zagladam pod auto a tu bak w paliwie ale nie kapie tylko jest nasaczony w paliwie razem z brudem podnosze siedzisko dostaje sie do pompy paliwa a tu z góry sączy sie z tej czarnej zakretki co sie pompe przyciska mysle ze to wina uszczelki od pompy?? a co wy na to powiecie?? ale w aucie mi sie smierdzi paliwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście w Megankach jest pochłaniacz par paliwa, ale czy on może być przyczyną tego wycieku to raczej wątpię. Mój kiedyś urwał się i jeździłem bez niego i nie było żadnej różnicy w pracy samochodu. Także myślę, że to nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Próbowałem ściągnąć taką złączkę z pochłaniacza par paliwa (bez powodzenia, urwałem razem z końcówką). Do takich złączek zdaje się potrzebny jest specjalny ściągacz. A może Ktoś zna jakiś domowy sposób, sam chętnie się dowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys zrobiłem tak że zostawiłem ta wtyczke a sciagnąłem tylko przewód z tej koncówki ale nie chciałbym tego powtarzać może ktos ma fotke uszczelki tej co sie znajduje zaraz za pompą paliwa megane 1.4e 8v 1997rok musze wymienić ta uszczelkę i potrzebuje zdiecia tej uszczelki :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to szybko-złączki, ale w środku jest pierścień metalowy zapobiegający ściągnięciu ja jak wymieniałem pompę to z przewodu powrotnego jakoś zeszło jednak ten musiałem przeciąć i kupić przewody z rozbitego auta bo po 2h już mnie to zaczęło wnerwiać. Skończyło się na tym że rozciąłem zacisk i za pomocą farelki/opalarki rozgrzałem przewód ściągnąłem i założyłem na kupioną złączkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten czerwony zchodzi bez problemu tylko trzeba wcisnąć taki pierścień co się znajduje w tej złączce a ten zielony ma taki plastik na poczatku którym mozna krecić do okoła kręciłem we wszystkie strony a to dalej siedzi :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcisnąc sie nie da go wyciagnac próbowałem ale nie mocno bo sie bałem ze coś sie zaraz połamie tam juz w wtyczce za tym zielonym plastikiem widać takie jakby ząbki i to one chyba trzymają ten przewód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierałem renate z 01r w COUPE i jeśli dobrze pamietam to wszystkie przewody zeszły z pompki bez problemu,musiałem tylko ten czarny pierscień zdezaktywowac bo nie dało sie go odkrecić.

Co do wyciekku to jeśli zapchane jest odpowietrzanie to w zbiorniku powstaje podciśnienie co skutkuje cieżkim otwarciem korka wlewu paliwa i wyrażnym zassaniem powietrza zaraz po otwarciu korka i nie ma nic wspólnego z wyciekiem paliwa.Szukał bym raczej nieszczelności na weżach wchodzących do podstawy pompki paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!