Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cb Radio jakie ?


rotation

Rekomendowane odpowiedzi

:notacrook: Helikale może nie grzeszą urodą, ale jeśli chodzi o zasięg, są bardzo fajne ;) Ps. masz Sirtela Gamme?

 

Co do testów, AS-100 mojego brata poddało się bardzo szybko w porównaniu z moją T3-27 ;)

Edytowane przez brudijr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Gammę, ale nie ją miałem na myśli.

Ta gruba (bo Gamma to cienka jest) to prawdopodobnie Astatic. Ze 30 lat ma.

 

 

 

EDIT:

 

Zrobiłem zdjęcia antenie. Kolorków nabrała z okazji EURO 2012, Igrzysk Olimpijskich, rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego i na inne różniste okazje.

 

20120907093634.jpg

 

20120907093614.jpg

Edytowane przez Chmarski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam ;)

Poszukuję CB radia - jak dla mnie może być włączone cały czas, więc, żeby nie zbyt przeszkadzało w codziennym użytkowaniu. Wydam maks 200- 300 zł. Czy są jakieś pomysły , propozycje ?

 

Moje autko - Renault Scenic I 96r. 1.6 benzyna

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź ! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w miarę prosty zestaw Emperor Kenji od Presidenta za ok.350 zł+antenka sirio 145 za ok. 130 (kupiony ponad 4 lata temu), który używam od paru lat i wystarczy. Nie warto pakować kasy w sprzęt z górnej półki. Najważniejsze abyś miał AM, FM+ ASC (automatyczna redukcja szumów). Jak kupisz bardzo rozbudowany to zamiast skupić się na jeździe będziesz non-stop regulował czym tam się da. A tak włączasz i jedziesz. Jak jest bajzel w eterze to za pomocą ASC wycinasz to i spoko. Najważniejsze abyś dostroił antenę z radyjkiem w serwisie bo bez tego będziesz miał szumofon, jak większość. No i antena na magnesie powinna być w centralnym punkcie dachu. Wtedy będziesz miał najlepsze parametry. Moje w terenie otwartym m a zasięg ok. 18-20 km. W Wwie ok.1-12 i jest gitara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od trzech lat mam Alan 109 + Wilson little will. Zestaw kosztował mniej niż 300zł i ciągle działa bez zastrzeżeń. W moim radyjku trzeb ustawić 19 po włączeniu (nie pamięta po wyłączeniu), ale ponoć aktualna wersja już pamięta ...

Edytowane przez Maks79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja latam na zestawie: radio Alan 18 + dodatkowy głośnik; antena Alan 9 plus (150cm). Mimo, że radio ma lekko z 20lat to jestem mega zadowolony, fakt kupiłem je zadbane od maniaka Cb, ale nie zmienia to faktu, że zasięg między mobilami to na spokojnie ok. 10-15km, natomiast ze stacją bazową 18-25km. Także nie trzeba kupować nowego zestawu, nie wiadomo za ile, bo i starszy, ale dobrze zestrojony i dopasowany będzie hulał aż miło...

Edytowane przez lukas87osw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym polecił lafayette zeus do tego 1m antene np wilsona little i jest git.

U siebie mam lafayette ermes do tego antena prawie jak PRESIDENT MISSOURI około 70cm i jest ok.

Radyjko mało gabarytowe, antene też mozna spokojnie schowac do bagaznika nie przeszkadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!