Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obtarcie


Marcin Szymansk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Kochana małżonka ostatnio nie zmieściła sie w bramie. Powstały szkody jak na fotce. ASO na Lewinowskiej chce malowac cały tylny zderzak drzwi plus cieniowanie na drzwiach przód. Trochę szaleją. Jednocześnie twierdzą, że inny sposób może spowodować, ze lakierowanie będzie widoczene. Czy macie z tym jakieś doświadczenie.

 

Dla mnie takie lakierowanie ma ten sam skutek co obtarcie całego boku o drzewo.

 

Pozdrawiam

post-2136-1271678302_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęć mam dużo, wszystkie z ASO plus opis szkody i kosztorys. Dlatego robię w ASO bo w S-Plusie, który chce to malowac punktowo chcą 700zł. Mam nadzieję, że to cos da. Mnie tylko martwi wielkośc lakieru. Całe elementy? Wg. lakiernika będzie widac odcięcie. Musze pogadać, zeby cieniował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elementu ci nikt całego malować nie będzie tylko samo miejsce uszkodzenia. Jak się dobierze odpowiednio lakier do samochodu nie z palety tylko do samochodu nie powinno być różnicy. Bardzo dużo daje klar (lakier bezbarwny) który w zależności od jakości będę dawał efekt czy będzie widać czy nie. Jeśli będzie to robił w ASO to chłopaki mają doświadczenie w doborze lakieru. Z cieniowaniem to już tak jest żeby nie było widać to trzeba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tego to nie mówili <ok>

Czyli bazą (czarnym) tylko miejsce szpachlowane, potem klar na całość? Ja bym chciał, żeby sie cieniowali i jak najmniej tego klaru ładowali. Auto ma mi służyć jeszcze dwa lata. Potem zmiana i nie mam ochoty tłumaczyć się z pomalowanego całego boku.

Tylko pytanie jak to potem wyjdzie i co z tego będzie widać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po naprawie dachu miernik pokazuje taką samą wartość lakieru na 3/4 dachu (jak miał przed naprawą). Na ćwiartce jest oczywiście szpachla, bo była niewielka rysa. Generalnie różnicy żadnej nie widać. Byłem nawet wypytać dlaczego kasują za cały element, a robią ćwiartkę, to wytłumaczyli się, że 1) kosztorys robi się na cały element, 2) taka jest technologia naprawy i resztę maluje się klarem + polerka... 3) podobno tego klaru jest tak mało, że miernik może tego nie pokazać (akurat ciężko w to wierzyć), ale może rzeczywiście polerka tutaj coś zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym robi dobrze, to ma już doświadczenie przy poprzedniej meganie. 4 razy lakierowali próg, bo zawsze wychodził im piasek i po 2 tygodniachz rantu drzwi zszedl lakier. Ale masz rację naprawa w ASO jest bezcenna, dlatego w S-Plus na Zwycięzców wyliczyli naprawę na 700zł, a ASO za to samo wg. kosztorysu zainkasuje 3500zł

 

[ Dodano: 2010-04-30, 08:41 ]

Byłem oglądałem, nie odebrałem. Naprawa miała trwać 4 dni trwała 8. Przy odbiorze okazało się, że w miejscu obtarcia grupość po naprawie wyniosi 850 mikronów, na lakierze wjednym miejscu purchel, jak dobrze odchowany syf na nosie, plus pofalowany w dwóch miejscach lakier. GEneralnie poprawka. Pytam

na kiedy zrobicie. Do piątku da radę?

O panie nie ma nawet mowy, najwcześniej po 1 maja. A najlepiej to odbierz Pan samochód i umówimy się w drugim tygodniu maja. Ok, potrzebowałem samochodu i byłem gotowy na to przystać. Ale, otwieram drzwi a jasna tapicerka upindolona w smarze, na desce rozdzelczej wyskakują błędy. dramat.

Koleś mówi, że w takim stanie nie wyda mi auta. Ok, dwaj na swój koszt zastępsze. Dostałem Modusa (super, extra samochód) - na drugi dzień o 17 dzwonili, że wszystko jest ok. A jednak się dało <ok>

JAdę dzisiaj ponownie oglądać i odbierać. Wieczorem się pochwalę jak zrobili.

 

[ Dodano: 2010-05-03, 17:05 ]

Odebrałem, zrobili ogólnie ok, rachunek na 3500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!