grabek246 Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 witam. co bedzie mi potrzebne do takiej zamiany oprocz silnika 2.0 8V potrzebna nowa skrzynia czy raczej podejdzie ta od 1.4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torek Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 skrzynia na 100% będzie potrzena.. inne przełożenia.. zresztą pare razy byś depnął i po skrzyni.. a dlaczego właściwie na 2.0 8V? nie lepiej wejść w jakąś 16V? ( TYLKO TRZEBA DOKŁADNIE OSŁUCHAĆ I OBLUKAĆ SILNIK PRZED KUPNEM) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_Adam Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Skrzynia, hamulce, zawieszenie.. ogólnie nieopłacalna zabawa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabek246 Napisano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 slyszalem ze 8V sa mniej awaryjne niz 16V...moze sie myle....a co gdybym chchail 1,6 16V wcisnac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torek Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Słuchaj, wszystko zależy od tego ile kasy na to przewidujesz.. jeśli to nie jest pilne to lepiej odczekać, poszukać dobrego egzemplarzu. ja tam nie powiem żeby 16V były bardziej awaryjne. Grunt to dbać o silnik. czy 1.6? w Twoim przypadku i tak trzeba robić rewolucję, więc czy wybierzesz 1.6, czy 2.0 (f4R) i tak tyle samo wyniesie Cię przekładka, dlatego też ważne ile chcesz przeznaczyć na silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Zakres prac będzie ten sam, koszt zakupu gratów się zmieni (mocniejszy silnik - wyższe koszty). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbarann Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 grabek246, oprócz silnika... oczywiście kompletny jego osprzęt, wszelkie rury do układu chłodzenia, układu wydechowego. Mocowanie silnika i skrzyni biegów. Oczywiście skrzynia z półosiami. Hamulce to akurat mogą zostać. Nie wiem jak z pompką paliwa w zbiorniku ale pewnie powinno być ok. Komputer oczywiście wraz z imo + stacyjka i kluczyki. Wiązka elektryczna przednia. Obudowa filtra powietrza. Czy coś jeszcze pewnie wyjdzie w trakcie montażu ale to z takich podstawowych rzeczy. Przydałoby się jeszcze wymienić odrazu rozrząd + paski wszystkie + fajnie by bylo odrazu sprzęgło kompletne. No to tak z grubsza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabek246 Napisano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 kbarann, właśnie mnie zdemotywowałeś :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzej27r Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 grabek246, he he kolega prawdę napisał i to z grubsza,bo przy swapie zazwyczaj koszta są o wiele większe,gdyź nie wszystko idzie przewidzieć i wiele spraw wychodzi w trakcie prac .Jakbyś miał jakiegoś rozbitego angola,lub europejczyka ,było by łatwiej,i koszta mniejsze jak z jednego auta bierzesz części (silnik,skrzynia,osprzęt,wiązki elektryczne,komputer ,cały dolot,kolektor wydechowy itd to tylko początek ) Jak masz kaskę warto się pobawić ,tylko to co wsadzisz przy sprzedaży się nie zwróci niestety :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbarann Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 grabek246, napisałem ci z doświadczenia co jest potrzebne przy robieniu swapa. Silnik to jest żaden wydatek w porównaniu do reszty... najmniejsze koszta jeśli chodzi o swap to kupić taką megane z motorem 2.0 nawet z angli tylko czy wtedy 2.0 8V czy może pobawić się z jakimś 1.9 Dci 120KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torek Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 ee.. bez sensu zmieniać na diesla.. z PB to już w ogóle koszty, lepiej iść w F4R 139KM naprawdę już będzie hulać. Ja niestety miałem "nóż na gardle" i dlatego wybór padł na F4P, i jeszcze na dodatek jak się później okazało ruinę. Grunt to nie spieszyć się w wyborze silnika. No i to co piszesz Kbarann to słuszna uwaga, lepiej brać angola wtedy tak naprawdę koszty są mniejsze.. (mimo że kupujesz całe, albo pół auta) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.