Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zmiana z 1.4 8V na 2.0 8V


grabek246

Rekomendowane odpowiedzi

skrzynia na 100% będzie potrzena.. inne przełożenia.. zresztą pare razy byś depnął i po skrzyni.. a dlaczego właściwie na 2.0 8V? nie lepiej wejść w jakąś 16V? ( TYLKO TRZEBA DOKŁADNIE OSŁUCHAĆ I OBLUKAĆ SILNIK PRZED KUPNEM) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, wszystko zależy od tego ile kasy na to przewidujesz.. jeśli to nie jest pilne to lepiej odczekać, poszukać dobrego egzemplarzu. ja tam nie powiem żeby 16V były bardziej awaryjne. Grunt to dbać o silnik. czy 1.6? w Twoim przypadku i tak trzeba robić rewolucję, więc czy wybierzesz 1.6, czy 2.0 (f4R) i tak tyle samo wyniesie Cię przekładka, dlatego też ważne ile chcesz przeznaczyć na silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grabek246, oprócz silnika... oczywiście kompletny jego osprzęt, wszelkie rury do układu chłodzenia, układu wydechowego. Mocowanie silnika i skrzyni biegów. Oczywiście skrzynia z półosiami. Hamulce to akurat mogą zostać. Nie wiem jak z pompką paliwa w zbiorniku ale pewnie powinno być ok. Komputer oczywiście wraz z imo + stacyjka i kluczyki. Wiązka elektryczna przednia. Obudowa filtra powietrza. Czy coś jeszcze pewnie wyjdzie w trakcie montażu ale to z takich podstawowych rzeczy.

Przydałoby się jeszcze wymienić odrazu rozrząd + paski wszystkie + fajnie by bylo odrazu sprzęgło kompletne.

 

No to tak z grubsza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grabek246, he he kolega prawdę napisał i to z grubsza,bo przy swapie zazwyczaj koszta są o wiele większe,gdyź nie wszystko idzie przewidzieć i wiele spraw wychodzi w trakcie prac .Jakbyś miał jakiegoś rozbitego angola,lub europejczyka ,było by łatwiej,i koszta mniejsze jak z jednego auta bierzesz części (silnik,skrzynia,osprzęt,wiązki elektryczne,komputer ,cały dolot,kolektor wydechowy itd to tylko początek )

Jak masz kaskę warto się pobawić ,tylko to co wsadzisz przy sprzedaży się nie zwróci niestety :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grabek246, napisałem ci z doświadczenia co jest potrzebne przy robieniu swapa. Silnik to jest żaden wydatek w porównaniu do reszty... najmniejsze koszta jeśli chodzi o swap to kupić taką megane z motorem 2.0 nawet z angli tylko czy wtedy 2.0 8V czy może pobawić się z jakimś 1.9 Dci 120KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee.. bez sensu zmieniać na diesla.. z PB to już w ogóle koszty, lepiej iść w F4R 139KM naprawdę już będzie hulać. Ja niestety miałem "nóż na gardle" i dlatego wybór padł na F4P, i jeszcze na dodatek jak się później okazało ruinę. Grunt to nie spieszyć się w wyborze silnika. No i to co piszesz Kbarann to słuszna uwaga, lepiej brać angola wtedy tak naprawdę koszty są mniejsze.. (mimo że kupujesz całe, albo pół auta) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!