Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czym starsze auto tym mniejszy przebieg


gonski

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jestem tu na forum od niedawna (czyli od kiedy zakochałem się w mojej nowej megi ) ale zauważyłem, że czym starsze auto tym mniejszy przebieg

mam takie wrażenie czytając ogłoszenia z różnych portali

co o tym sądzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu ludzie odmładzają swoje autka przed sprzedażą kręcąc licznik w tył i wtedy masz mniejszy przebieg. Takie moje zdanie co do tego tematu :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja kupilem moja we wloskim komisie. Miala przebieg 156 tys km. Sprzedajacy powiedzial mi, ze aby dac mi roczna gwarancje auto lepiej, zeby mialo ponizej 100 tys km. Na drugi dzien wyjezdzalem autem z przebiegiem 92 tys, teraz na liczniku mam jakies 170 tys, a w rzeczywistosci grubo powyzej 200! Mysle, ze lata auta mnozone przez 25 tys dalyby pogladowy przebieg . A historyjki o dziadku jezdzacym tylko w niedziele, albo niepalacej milej starszej pani to takie triki sprzedajacych, pozdrawiam.

Pamietajcie, ze przy sprzedazy samochodu cieszy sie zawsze i kupujacy i sprzedajacy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem lepiej jest kupić auto flotowe, z dużym przebiegiem, ale które było też regularnie serwisowane, niż nie mające żadnej historii. Nie warto wierzyć na słowo sprzedającemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie ;) Nie ma cudów. Nikt nie kupuje dizelka żeby nim robić po 10 tyś rocznie. I wbrew obiegowej "opinii" niemcy i france też nie są d_ebilami i nie wywalają wiecej kasy na starcie zeby potem autko im stało. Jak ktoś ma naprawde niejeżdzone autko to mu ono schodzi wśród znajomych lub rodziny raczej. Dobrze napisał grog - latka*20/25 tyś i wyjdzie ile powinien mieć przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge sie do konca zgodzic

Moj przyklad - kupilem auto na poczatku 2009 - auto 3 miesieczne - przebieg 2800km

Dzis jest 15.05.2010 na liczniku 10,600km

Poprostu jak ktos malo jezdzi to zdarzaja sie auta o niskim przebiegu

Nawiasem mowiac, nie trzeba byc wytwornym znawca by okreslic roznice miedzy 250-a ok 100 tys przebiegu

Wystarczy ogladnac dokladnie auto, na zew w srodku, a przedewszystkim przejechac sie zobaczyc jak pracuje zawieszenie na nierownosciach, jak pracuje silnik, stan tapicerki,opon (daty) - mozna rowniez podpiac pod kompa i sprawdzic przebieg z wszystkich 3 czujnikow.

Ale fakt faktem ze handlarze kreca liczniki na potege by oferta byla bardzoej atrakcyjna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie sami tego chcą. Mój znajomy sprowadził bmkę z przebiegiem autentycznym 240tys. Miał na nią chętnego ale przebieg był za duży. Autko było naprawdę w dobrym stanie. Zaproponował, że za tydzień przywiezie inną. Cofnął licznik na magiczne 153 tys. Zadzwonił do klienta i autko zostało sprzedane od ręki klientowi który oglądał je tydzień wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

W cywilizowanej Europie dieslem nie jeździ się rocznie 20-25 tys. km tylko 40-50 tys. km! Polakom trudno w to uwierzyć jak sami robią rocznie 15 tys. km ale takie są fakty. To są realne przebiegi, tyle, że odbywają sie w najczęściej w autostradowych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem auto z roku 2003 z przebiegiem 47000km (benzyna). Dzwoniłem do szwajcarii do serwisu w którym były robione przeglądy i potwierdzili mi ten przebieg - trzeba tylko być cierpliwym i dobrze szukać. Przy okazji dowiedziałem się kto był pierwszym właścicielem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[email protected], masz racje ja robię 40tys rocznie a powiem ci ze jeździłem pasatem który miał nie cale 3lata i 190tys przejechane i tez mało kto mi wierzył oak, czasami zdarza się i takie auto co ma mało przebiegu ale to tylko czasami na zachodzie ludzie jeżdżą autem bo po to jest samochód a nie żeby tylko do kościoła i na zakupy :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!