Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[HOW TO] zmiana podświetlenia zegarów - MI


hosekk

Rekomendowane odpowiedzi

Co do przycisków to właśnie dzisiaj tam zaglądałem. Myślałem, ze jest tam jakaś żaróweczka czy coś i że jakoś prościej będzie to zmienić, ale ostatecznie uznałem, ze za dużo dłubania - zostanie jak jest :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałeś może podświetlenie zegara z temperaturą? Dzisiaj chciałem sobie wymienić podświetlenie właśnie tego zegara, kontrolki od niezamkniętych drzwi i niezapiętych pasów, dwie ostatnie wymieniłem i świecą już na niebiesko, a zegar świeci tak jak świecił, widocznie sama wymiana żarówki na niebieską nic tutaj nie daje, więc da się to w ogóle zmienić, ewentualnie jak?

 

 

Jeszcze chciałem zapytać, czy przycisk od zamykania/otwierania drzwi też powinien byc podswietlony? Jeśli tak, to jak to jest podświetlone? Czy to są takie żarówki, jak do podświetlania zegarów, nawiewu, czy takie jak są w drzwiach do podnoszenia szyb? (deko bardziej skomplikowane :mrgreen:)

_________________________

 

Właśnie zmieniłem sobie podświetlenie przycisków od opuszczania/podnoszenia szyb, jednak nie było to takie skomplikowane jak myślałem i zrobiłem trochę inaczej, nie robiłem żadnych dziurek w tym plastiku, tylko diode umieściłem nad tym pomarańczowym plastikiem, a druciki z diody owinąłem na boczkach tego plastiku :) z efektu mojej pracy jestem zadowolony. :)

 

100_5191.jpg

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie chce zakładać nowego tematu - spytam się więc tutaj...

 

Czy jest możliwośc zrobienia w Megance Coupe phI aby zegary zaczynały swą prace z "pozycji" godziny 6 lub 9 ?? Dużo jest z tym dłubania i czy wogóle to możliwe ? Szczególnie te na goz. 6 mi sie podobają :) Coś w tym stylu

dechaaq3.th.jpg decha2bq9.th.jpg decha3kr7.th.jpg

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam :mrgreen: ja zakupilem zegary firmy Moman jest <ok> rewelacja choc nie tanio :-/ reszte podswietlenia zmienilem w ten sam sposob jak na zdjeciach Tokra1 choc moze lepiej by bylo wybrac diody matowe(ale juz nie chce mi sie bawic.Teraz mysle zeby ulepszyc swiecenie ringow w przednich lampach(mam Black Agel Eyes z ringami) ladnie swieca ale widzialem gdzies na fotkach ze swiecily extra(myslalem ze moze diody tam wstawie dwie naprzeciw siebie i by ladniej swiecily:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie jak ustawić poprawnie wskazówki w liczniku?podkusiło mnie i zakupiłem tarcze z niebieskim podświetleniem,efekt średni bo zapomniałem w pośpiechu,że z pomarańczową pleksą wyjdzie zielony,ale to nie problem,dam przeżroczystą pleksę i będzie ok.Tylko teraz co z tymi wskazówkami?Po podłączeniu wskażnik od paliwka wskazywał ponad połowę(było poniżej 2 kreski),od temperatury był na 4 kresce,obrotek też za dużo pokazywał.Narazie podłączyłem wskazówki na czuja (nałożyłem przy uruchomionym silniku-kamikadze jestem chyba 8-) ) Nie uśmiecha mi się kupować drugiego licznika(choć miałem w planie wstawić od ph2;tylko ciężko z opisem kabelków,no i kombinacja z wtyczkami).musi być chyba jakiś sposób by to poprawnie ustawić,bo myślę,że jakieś przekłamanie teraz jest.O ile ze wskażnikiem paliwa można by sobie poradzić tankując do pełna i ustwić tak wskazówkę by pokazywało full,ale co z resztą?Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzej27r, ustawiasz na czuja, delikatnie poniżej skali. przy rozebranym liczniku jak delikatnie będziesz przesuwał palcem wskazówkę (do zera ) to poczujesz opór. Jest to tzw punkt zero, do którego opada wskazówka po odłączeniu zapłonu. Musisz go po prostu ustawić tak jak jest w momencie spoczynku.

Opór jest w obie strony- do zera go obniżasz a kręcąc ponad skale podnosisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz wyjmować kołka. przekręć wskazówkę w drugą stronę, znaczy w prawo. Powinieneś czuć że idzie dalej ale "jakoś inaczej". Tą od paliwa przekręć tak... do max. temperatury i delikatnie cofaj. jak będzie jakoś inaczej "opadała" to do bolca dosuń i powinno być dobrze. Jak wyczaisz o co chodzi to pójdzie jak z płatka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobilem tak(wedlug instrukcji z zegarami byla)wyjasc najpierw kolki wskazowka niech sama opadnie zaznaczyc np.mazakiem jej polozenie,zdemontowac wskazowki(najlepiej zdjasc widelcem :oops: )no i wymienic tarcze ustawic wskazowki wedlug zaznaczonego wczesniej miejsca wskazowke cofnac przed miejsce na kolek,kolek wlozyc i jest ok :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś juz niedam rady tego zrobić,więc wezmę się jutro za to.Jak ściągałem wskazówki to opierały sie na kołkach,po zmontowaniu wszystkiego miałem za wysokie wskazania,kurcze,wkońcu paliwo się nie rozmnożyło.zaraz wrzucę fotkę z moich nieskończonych prac.

ba98c352a0af4bc8m.jpg 177828cd58d329d1m.jpg 31890454fc3dc482m.jpg c9d2e198adcb4d47m.jpg 1df9a0e23c5b386fm.jpg 1f9ee7d51908d139m.jpg

4214b355f5225c89m.jpg 5b1f314afebf1f1dm.jpg 2a12b9744e86d60em.jpg

 

rycerz;-), pamiętasz jak u Ciebie były wskazówki?Możesz orientacyjnie napisać?A może ktoś ma foto na którym widać jakie położenie mają wskazówki po wyjęciu słupków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!