Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[HOW TO] zmiana podświetlenia zegarów - MI


hosekk

Rekomendowane odpowiedzi

damian1989k, nie wiem jakie sklepy masz, w każdym razie jeśli dostaniesz to będzie drożej,bo większe kawałki sprzedają.Co do diod,to ja zrezygnowałem bo więcej roboty,z lutowaniem ,opornikami i takimi tam,chyba,że kupisz takie w miejsce fabrycznych żarówek,ale to wtedy też sporo wyjdzie,ja wolałem zakupić tarcze z odpowiednim filtrem i zostawiłem fabryczne żarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskazówki to musiałbys osobno na czerwono podświetlić.tarcze czarne z niebieskim te co miałem,niezbyt były widoczne w dzień.zreszta dałem ich foto :-(ja bede zakładał białe z zielonym podświetleniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Zmieniłem już podświetlanie tarcz z bursztynowego na zielony. Pozostało mi jeszcze do zmiany podświetlanie zegarka, pokręteł od nawiewu oraz przycisków od opuszczania/podnoszenia szyb.

Natomiast mam pytanie odnośnie tarcz. Mam projekt tarcz, ale nie wiem co dalej. Wystarczy je wydrukować na papierze i dla ich trwałości dajmy na to zalaminować, czy ich "produkcja" przebiega inaczej?

zielonecopy.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam, jestem tu nowy, niewiem dokladnie co i jak z forum itp, ale mam pytanko, mianowicie chcialbym zmienic podswietlanie zzegarow ale to w miare wykonalne niema problemu, zrobi sie lecz najpierw wziolem sie za zmiane podswietlania zegarka, wyswietlacza od radia, wyszlo super, na niebieso a teraz moje pytanie jak zmienic na niebiesko podswietlanie nawiewu, sily nawiewu, posiadam megane 1 z 96 i po wyjeciu calosci, okazalo sie ze tej foli nie da sie zetrzec zedrzec gdyz jest ona pod plastikiem, zrywajac ten plastik praktycznie calkowicie wydlubalem dziure w panelu z nawiewami, gdyz ta folia jest tuz tuz za cieniutka czarna warstwa gdy patrzymy od przodu na nawiewy, moze mozna kupic takie nawiewy tlyko z niebieska folia, pomozcie ! ://

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemka. Jestem troche laikiem w tych sprawach, ale dzisiaj wziolem sie za rozkręcanie tarcz. Wszystko ładnie. Tylko juz sa problemy <ok> mianowicie te kosteczki kabli przy zegarach mozna odpiac bez odłączania akumulatora czy trzeba rozlaczyc go ? Pozniej drugie. Moja megi to Classic 1.4 RN z końcówki 98 r powiedzcie mi więc jakie rodzaje diod beda najlepsze bo ja juz sie pogubilen czy mam megane ph 1 czy ph 2 juz niewiem sam :/ wielkie dzieki za wszelką pomoc i prosze o zrozumienie przez moderatorów wiem ze poraz setny pisze na ten temat ale naprawdę chce sie upewnić na 100 procent . A i jeszcze odnośnie oporników. Sa moze takie diody gotowe z opornikiem? Czy trzeba do każdej dokupić po jednym? I jakie mają byc te oporniki dokladnie? Pozdrawiam, Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób foto licznika,ale jak masz ph 1 to są tam żarówki .Co do rezystora to kupujesz rezystor na 12 V lub diody o takim napięciu .Ja kostki rozłączałem przy podłaczonym aku mnóstwo razy i nic się nie stało,tyle,że kluczyka w stacyjce nie trzymałem .Mi się nie chciało bawić w diody i zostawiłem ,żarówki a jedynie zmieniłem pleksi i kupiłem tarcze z niebieskim podświetleniem,potem mi się znudziły i teraz zajmują miejsce w szafie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dla pewności odpiął bym aku bo np. u kolegi wyciągnąłem na włączonym i zaczęła świecić kontrolka poduchy. Żadna dioda nie da Ci równomiernego podświetlenia chyba że będziesz miał w pleksi takie nóżki rozprowadzające światło jak w oryginale. W mojej galerii masz jak to wygląda z diodami od postojówek. Natomiast Typowe zamienniki T5 świecą jeszcze gorzej chyba że ktoś lubi cieniowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!