Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uszkodzona blokada drzwi POMOCY!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ja mam następujący problem z tą właśnie blokadą mianowicie mam kombika i mam cyple w tylnych drzwiach ale nie mam alarmu samochód uzbraja się normalnie po 30 sekundach gdy otworze samochód a nie otworze żadnych drzwi, problem mój zaczyna się w momencie gdy chce ustawić automatyczne zamykanie na zapalonym silniku trzymam ten przełącznik ok 5-10 sek nie mam żadnego sygnału "piii" ani nic w tym stylu który by potwierdził działanie tego ale po przekroczeniu ok 10 km/h zamek się zamyka na ok 5 sekund po czym się ponownie otwiera, i tak już zostaje po krótkim wciśnięciu przycisku samochód zamyka się i jest w tej pozycji aż do otwarcia drzwi. Czasem samochód się wcale nie zamyka raz na 5-10 startów. Nawet w momencie gdy automatyczne zamykanie jest wyłączone to z przycisku dzieje się to samo tj. po pierwszym zamknięciu auto otwiera się po chwili dopiero po drugim naciśnięciu pozostaje zamknięta. Prosił bym o pomoc w tej sprawie, każda sugestia może się okazać kluczowa!! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

AxA właśnie u mnie zrobiło się dokładnie to samo.

Dodam, że samochód był w naprawie i specjaliści mogli poruszyć jakieś przewody.

Zamek sam zamyka drzwi po ruszeniu a następnie po ok sekundize je sam otwiera.

 

AxA czy rozwiązałeś ten problem? Wiesz co to było?

A może ktoś inny też spotkał się z czymś takim i wie jak sobie z tym poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem w swojej megance jak AxA i logolo z tą różnicą, że u mnie to piiii... słychać w momencie aktywacji i dezaktywacji tej funkcji moja wersja to także RT i może faktycznie tylko w RTX to działa prawidłowo ? :-/ przy zamykaniu z pilota nie mam żadnych problemów wszystko działa prawidłowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AxA właśnie u mnie zrobiło się dokładnie to samo.

Dodam, że samochód był w naprawie i specjaliści mogli poruszyć jakieś przewody.

logolo, może napisz co było robione - w którym miejscu, to się pojawi jakaś odpowiedź. Akumulator był odłączany? Sprawę utrudnia alarm, może to jego wina, próbowaliście odłączyć czujniki od centralki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie działa od samego początku czyli jakieś 3 miesiące bo tyle mam swoja megi

sprawdzałem włącznik na konsoli siłowniki w drzwiach raczej Ok bo przy zamykaniu z pilota wszystko działa jak należy

próbowaliście odłączyć czujniki od centralki?
napewno spróbuję tylko proszę o info gdzie jest centralka :-/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujników od centralki nie odłączałem.

 

W kwestii co było robione:

to temat na oddzielną historie ale streszczając - nie do końca wiem. Łaskawy mechanik nie chciał mi powiedzieć. Naprawiane były trzaski w układzie kierowniczym. Akumulator nie był odłączany (działało radio) natomiast podpinali auto pod komputer bo kontrolka od czujnika ciśnienia w oponach na kilka kilometrów przestała mi się palić (nie mam czujników).

 

Być może zostało coś poruszone przy alarmie ponieważ zauważyłem, że była wyciągana wycieraczka z przodu (od strony kierowcy) i była ruszana wykładzina pod pedałami. Ale pewności nie mam.

 

Centralka standardowo jest za bezpiecznikami, chyba, że masz ja zamontowaną inaczej (bezpieczniej) a wtedy może być wszędzie... i ja nie wiem jak ją szybko znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja dodam tylko iż nie mam u siebie alarmu, siłownik z drzwi od pasażera był wymieniany ale objawy miałem już takie przed jego wymianą, komputer też nie ma nic do rzeczy ja miałem już sprawdzany i mam zero błędów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

rozmawiałem ostatnio z serwisantem z salonu renault powiedział,że może to być wina jakiejś krańcówki dziś wszystkie zdemontowałem zwarłem same końcówki bez podłączania krańcówek i lipa nadal to samo blokuje a po chwili otwiera już mi ręce opadają :cry: :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, podłącze się pod temat żeby nowego wątku nie zakładać, a przez szukaj nie znalazłem odpowiedzi.

U mnie problem polega na tym że samochód zamyka się zaraz po przekręceniu na zapłon, jest to dość denerwujące np jak chce sie szybko odpalic samochod a nie wszyscyu wsiedli jeszcze do samochodu... W poprzednim (2 lata starszym) zamykal się po przekroczeniu jakis 15km/h. Trzymałem ten przycisk otwarcia przez kilka sekund, było słychać "pii" ale nie dawało to żadnego efekty, po zgaszeniu i przejsciu znowu na zapłon samochód się zamyka...

 

Scenic 1.6 2001r

Edytowane przez FajterWWY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!