makaveli Napisano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2010 Witam Ostatnio cały czas myślę nad zmianą tłumika a jako iż jestem w tym kompletnie zielony ;) chciałbym prosić was o radę ;) a więc jaki najlepiej tłumik kupić myślałem nad jakimś płaskim bo fajnie wygląda no i dobrze żeby po zmianie było mnie słychać ;) Dzięki za wszelkie opinie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ojinau Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 Kup Ultera dedykowanego, ewentualnie jak ma cie być słychać to zapodaj se mugena hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamyk8004 Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 (edytowane) Witam ostatnimi czasy mam ochotę na wymianę standardowego tłumika końcowego na sportowy. Problem polega w tym iż posiadam meganke I phII classic i nie mogę nigdzie znaleźć do niej końcówek. Myślałem czy aby nie kupić końcówki przeznaczonej np. do Hatchbacka ale nie wiem czy dałoby się tak ową zamontować, nie znam się :D Proszę o poradę. /0cool: połączyłem Edytowane 19 Lipca 2012 przez 0cool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lopezrob Napisano 22 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 (edytowane) A ten tłumik by nie pasował Mój odnośnik i taki Tłumik Edytowane 22 Lipca 2012 przez lopezrob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slaanesh Napisano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2012 Zdecydowanie taniej wychodzi ulter na miejscu gdzie go sprzedają. U mnie w Łodzi na Polnej chyba 500-600 dedykowany do scenica z montażem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...