GrzesiuS Napisano 3 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 Witam, orientuje sie ktos czy Meganki phI byly w wersji z 4 el. szybami? chcialbym zalozyc sobie jeszcze dwie ale potrzebuje oryginalne wlaczniki do nich a nie moge znalesc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gojgien Napisano 3 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 GrzesiuS, wyłączniki to tylko jeden z elementów potrzebnych do takiej przeróbki. Potrzebujesz jeszcze dobudować podnośniki, dodatkowe wyłączniki do sterowania tylnymi szybami z przodu, z blokada otwarcia tylnymi przyciskami, wiązki przewodów, złączki na słupki, bo te które masz mają za mało pinów, jakieś zaślepki do tapicerki na dziury po korbkach........... czyli całkiem tego sporo. Trzeba przemyśleć czy inwestycja ma sens w kontekście przewidywanego czasu użytkowania auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobo001 Napisano 3 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 Możesz też kupić drzwi z rozbitka i wymontować sobie całą instalacje albo nawet znaleźć drzwi w odpowiednim kolorze. Sterownie to tych szyb jest takie same jak masz w drzwiach przednich od strony kierowcy. Standardowo znajduje się między lewarkiem zmiany biegów a gniazdem zapalniczki. Teraz masz tam pewnie jakiś schowek albo uchwyt na kubki. Co do kabli to możesz mieć je poprowadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brudijr Napisano 3 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 Ale czy jest sens bawić się w coś takiego? Zastanów się nad tym i to bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gojgien Napisano 3 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 Co do kabli to możesz mieć je poprowadzone. Zazwyczaj brak kabli i pinów w złączkach na słupku. Sprawdzałem u siebie w sceniolu, chcąc tamtędy poprowadzić podświetlenie do klamek i miejsca obok auta przy wysiadaniu po otwarciu drzwi. Niestety piny tylko do centralnego zamka, reszta otworów w kostkach bez styków, instalacji też brak. I to nie tylko o kabelki w drzwiach chodzi ale o te które w wiązce od słupka do konsoli biegną. Czyli prawie połowa instalacji by musiała być zmieniana lub dodatkowe przewody prowadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobo001 Napisano 3 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 gojgien to rzeczywiście trochę roboty jest. A podesłał byś foty jak wygląda podświetlanie klamek ?? Od paru dni chodzi taki pomysł za mną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gojgien Napisano 3 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 bobo001, właśnie ze względu na brak tych styków pomysł został w fazie pomysłu. Za dużo szewcowania by było i przy starym aucie nieopłacalne. A co do fotek, to gdzieś na forum jest to pokazane, przez jednego z użytkowników. ooo znalazłem: http://megane.com.pl/podswietlenie-klamek-...nicu-vt4169.htm No i jeszcze ktoś przedstawiał fotki z bursztynowym podświetleniem ale to już musisz sam poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzej27r Napisano 3 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 GrzesiuS, zrobiłem manuala jak zamontować sobie elktryczne szybki z tyłu 8-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobo001 Napisano 3 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2010 Dzięki modzie Po tych fotach przeszła mnie chęć na takie coś ;| Chociaż może to tylko przez ten kolor :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiuS Napisano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 sens robienia czegoś takiego zawsze jest. Raz juz montowałem centralny zamek do pierwszej Meganki i to przyjemna sprawa zrobic cos samemu. Kotsz uniwersalnych siłowniczków to ok 150zl. Nie majątek a na lato przyda sie wygoda otwierania szyb jak ktoś nie ma klimy :/:/ Ogólnie lubie bawić sie przy samochodzie i pomysłow mam dużo tylko myślę który realizować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobo001 Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 Pewnie że takie dłubanie przy aucie to sama frajda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jars Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 Mnie oryginalne 2 podnośniki, 2 przełączniki, cały tunel środkowy i kawałek wiązki kosztował 150 zł z przesyłką Przy zakładaniu największy problem był właśnie przy przeprowadzeniu przewodów przez kostki ale jakoś się udało :P Cały zestaw pochodził z Megane Classic 2.0 8v z 96r. wersja angielska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiuS Napisano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 a gdzie to kupiles ? ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jars Napisano 16 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2010 Przypadkiem wpadłem na taką ofertę na allegro Okazje się zdarzają :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzej27r Napisano 16 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2010 ja za komplet zapłaciłem troszkę mniej ,niestety trzeba patrzeć czy plastikowa prowadnica mechanizmu nie jest popękana ,jeśli jest to długo nie wytrzyma ,dlatego teraz wezmę mechanizmy z combi jest pancerz z linką ,zapewne dłużej wytrzyma :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.