Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problemy z zapalaniem


Recommended Posts

Witam szanownych kolegów i koleżanki mam meganke I ph I 1997 rok 1.6 8v 55 kW i mam problem czasem mi nie chce zapalić wogóle po przekręceniu kluczyka sie nic nie dzieje. Jak popche samochód kawałek to zapali i znowu przez jakiś czas pali. Kolega podpowiedział ze to moze być jakas wsówka od rozruszkika która jest od spodu poprosiłem go i mi ja wyczyści zakonserwował i zacisnoł bardziej bo faktycznie była luźna a problem znowu sie powtórzył czy ktos ma jakiś pomysł. dziekuje za wszelka udzieloną pomoc i pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy klemy są mocno zaciśnięte na biegunach akumulatora, oraz czy przewody zasilające są dobrze przykręcone do klem. Nie twierdzę, że to jest napewno to, ale sam kiedys poszukiwałem przypadkowej niechęci do odpalania i powodem był własnie poluzowany przzewód na plusowej klemie. Raz odpalał a raz nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak popche samochód kawałek to zapali

Czyli odpalasz z popychu czy tylko przesuwasz auto na biegu do przodu?

Jak to drugie to czujnik położenia wału do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to drugie to czujnik położenia wału do sprawdzenia.
Była ta metoda kiedyś opisywana na forum. NIe wiem jednak, jak może to zadziałać. Równie dobrze, może to być problem zawieszających sie szczotek rozrusznika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy, ważne, że działa :-)

Sprawdzałem osobiście w nowszych i starszych autach - działa.

Zdarza się też często (w F3R) że olej leje się spod pokrywy zaworów prosto na ten czujnik i wtedy nie ma bata, odpalanie się kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jemu po prostu nie kręci rozrusznik a przyczyną jest zębatka na rozruszniku - jak trafia na ząb koła zamachowego to nie może się zazębić i elektromagnes nie włącza rozrusznika.

Musisz wymontować rozrusznik przeczyścić ,sprawdzić szczotki i tulejki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nel, na 99% masz rację
Nie byłbym tego taki pewny. A jeśli elektromagnes nie dostaje zasilania? Efektem tez będzie głucha cisza. Powodów pewnie może być jeszcze kilka innych poza już opisanymi. Niestety, szukanie usterki, która występuje czasami, jest najgorsze. Ja ze swoim problemem, gdy jechałem do elektryka, to samochód zawsze palił idealnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy,

Kolega podpowiedział ze to moze być jakas wsówka od rozruszkika która jest od spodu poprosiłem go i mi ja wyczyści zakonserwował i zacisnoł bardziej bo faktycznie była luźna a problem znowu sie powtórzył

Z tego niosek, że rozrusznik może być zabrudzony. Czasami wystarczy rozebrać i wyczyścić, ale jak już wszystko jest na wierzchu, to lepiej pokusić się o wymianę szczotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki jeszcze raz chłopaki pojechałem do mechanika i zostawiłem auto zobaczymy co powie ale on tez mówi ze powodów moze być multum ale zapewnił ze w takim przypadku to nie jest czujnik położenia wału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!