Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zawieszenie z przodu chyba się rozpada


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie ,mój problem z zawieszeniem dalej nie rozwiązany,a chodzi o stuki z przodu w zawieszeniu,pojawia się po przejechaniu ok.30 -50 km ale tylko jak jest wysoka temperatura na zewnątrz,do tej pory wymieniłem sworzeń wahacza prawy i amortyzatory z przodu,gumki też wymienione,skrzypienie i stuki przenoszone na kierownicę nawet przy bardzo wolnej jeździe niezależnie czy kierownica skręcona czy prosto,na postoju przy kręceniu kierownicą czuć na kierownicy stukanie na kierownicy.Dzisiaj po opadach deszczu jak temperatura spadła zawieszenie wróciło do normy,cisza,proszę o pomoc.Jakiś dobry mechanik w Lublinie lub okolicach bo słuchanie ze francuskie dobre jest tylko wino i coś jeszcze mnie nie za bardzo już bawi.Pozdrawiam. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo i nikt nie wie co to może być :mrgreen:

 

Witam.

Od jakiegoś czasu zauważyłem że po przejechaniu około 15- 20 km zaczyna mi coś dosyć głośno pukać w przodzie samochodu. Gdy przejeżdżam przez garby pukanie to łączy

się z chwilowym skrzypieniem. Czuć też lekkie drgania na kierownicy. Dziwne jest właśnie to że od razu po odpaleniu i w pierwszych kilometrach jazdy wszystko jest ok

. Samochód był oczywiście sprawdzany na szarpakach i końcówki drążków oraz sworznie są ok. Ogólnie mechanik stwierdził że zawieszenie jest nie wybite i nie ma tam czego szukać.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

 

 

 

Jak znajdziesz przyczynę to bardzo proszę o podanie jej.

 

No i po co piszesz w dwóch miejscach :P

Twojego posta wklejam tutaj, a drugi temat usuwam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gumki też wymienione,

Może problem leży w drążku, kiedy pytałem w ASO o te gumki to pan przekazał mi info że ASO wymienia gumki razem z drążkiem.

Wymieniłeś wszystkie 4 gumki czy tylko te dwie na końcach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Tompisie byłem zakładali mi poduchę po prawej silnika ale coś chyba sknocili bo jest strasznie skręcona i zakładali na stare znaki po śrubach ale nie chcę się szarpać na razie muszę ten problem rozwiązać.Gumki wymieniałem tylko zewnętrzne bo mechanik jak wymieniał amory to stwierdził ze tylko te się nadają na wymianę.Dziś padło podejrzenie na łożysko MCPersonie wymieniam i zobaczymy.

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście łożyska można sprawdzić i wymienić, choć wg mnie gdyby były zjechane, to by przeskakiwało przy skręcie kierownicą, szczególnie na postoju słychać. A skrzypienie to może sprężyny?? Warto je sprawdzić przy okazji wymiany łożysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale najzabawniejsze jest to że wymieniałem amory z przodu 2 tyg. temu i twierdzą że łożyska też wymieniali,tak szybko by poleciały,bo faktycznie słychać trzaski z przodu ale po ,,nagrzaniu,, się auta,rano jest ok.

 

[ Dodano: 2010-07-26, 11:48 ]

Witam serdecznie,problem rozwiązany.Stukała prawa końcówka drążka,była bardzo zapieczona,i dopiero po przecięciu gumy osłaniającej po zapodaniu wd zaczęła porządnie stukać co przenosiło się na kierownicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam...podepnę się pod temat..

Co może być przyczyną głuchych łupnięć auta podczas pokonywania progów zwalniających nawet wolno(2 bieg bez gazu) uczucie jakby koła odrywały się od jezdni...Podobnie przy jeżdzie po drobnych nierównościach...

Dodatkowo oprócz w/w objawów występuje sprężysty stuk (nie pojedynczy) podczas jazdy po niewielkich nierównościach...

Dodam że auto ma 117 tys przelotu (oryginał) z czego 3 tyś w Polsce.Nie wykazuje luzu na sworzniach czy tulejach,delikatny luz na drążkach przy próbie obracania nimi...

Nie buja się przy uginaniu auta i nie ściąga...

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Gumy wymienione,lekka poprawa.Ale problem pozostał...z prawej strony(pasażera) podczas pokonywania większych dołków słychać dosyć mocne walnięcie(głuche),podczas szybszego pokonywania progów zwalniających jest podobnie jakby koło odrywało się od drogi...

 

Stawiam na poduszkę amorka,ale jak to zdjagnozować bez wywalania całej kolumny???

Edytowane przez sergap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Odświeżam temat, ponieważ miałem podobny problem do opisanego (w MI PHII), a został rozwiązany. Warto więc, żeby inni znali przyczynę.

 

Moje objawy:

:-) Stukanie przedniego zawieszenia w gorące dni w czasie jazdy

:-) Stukanie/pukanie podczas kręcenia kierownicą na postoju

 

Winne były u mnie dolne łożyska pod poduszką amortyzatora w kolumnach McPhersona (nie mylić z górnym mocowaniem amortyzatora widocznym w kielichach po otwarciu maski).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!