Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zmiana radyjka


Rekomendowane odpowiedzi

Cześc wam wszystkim!

 

Chciałbym kupic sobie radio do mojej furki. Mam Renault Megane Scenic z 2004 roku. W tej nowej budzie. Nie wiem jaki typ radia mam kupić. Wczesniej było jakieś Sony, ale chciałbym kupić sobie jakieś standardowe. Gdy pytałem sie sprzedających powiedzieli ze są dwa typy

 

-update list i tuner list.

 

Różnią sie wyświetlaczami. Jakie ja mam kupić? Proszę o szybką pomoc.

 

Dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Twoim SII powinno jeszcze byc "tuner list", dopiero od konca 2005 zaczeli montowac "update list" (zaczelo sie od wprowadzenia ClioIII) a co do wyswietlacza to tak nie do konca... ja mam "update list" i mam jeszcze "stary" wyswietlacz. natomiast radia z MP3 (tylko "update list") maja juz inny (matrycowy) wyswietlacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spedzilem dzis ze dwie godziny w autku.

Nie dalem rady podlaczyc.

Probowalem na sztywno podlaczyc ze stalego zasilania (swiatla awaryjne) ale sygnal jakos chyba dopiero dochodzil z tablicy bezpiecznikow..

Chyba sobie daruje i pojade juz na miejscu w Polsce do elektryka i niech on mi to zrobi..

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[CIACH]

 

Najpierw poczytaj dokladnie instukcje odtwarzacza, potem polecam kupic dwa przewody o przekrojuprzynajmniej 2,5 mm2 i pociagnac je bezposrednio z aku do + odtwarzacza(prawdopodobnie czerwony lub zolty zalezy od firmy nie wiem jak ma JVC) i jego masy(czarny). W ten sposob zlikwidujesz zaklocenia. Nie zapomnij zalozyc na przewodzie plusowym bezpiecznika. Pewnie ze mozesz jechac do elektryka ale jak sie samemu zrobi to wieksza satysfakcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, MrTea wyjaśnij mi dlaczego szukasz stałego napięcia, jak masz je w kostce ISO !! Temat już poruszany na forum. Weź miernik i sprawdź jaki przewód jest pod napięciem nawet po wyłączeniu zapłonu i problem rozwiązany. Chyba, że kompletnie nie masz do tego głowy to lepiej jedź do elektryka. Co do rady tirurara, uważam ją na pozbawioną większego sensu w przypadku instalacji CA jaką posiada MrTea. Nie będzie słyszał żadnej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, wlasnie mam dziwny objaw... na kostce ISO nie mam stałego napięcia - sprawdzilem wszystkie mozliwe miejsca.. Nie wiem czemu, i co moze byc skopane. Sprawdzilem bezpieczniki i nic...

Póki co to nie martwię sie tym :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Kiedy montowałem radio Sony w moim starym Passacie, było kilka możliwości połączenia kabli zasilających, w zależności od tego które kable się do siebie podłączało, zasilanie było:

a) tylko z przekręconym kluczykiem a przy wyjętym zostaje pamięć

:( bez kluczyka odcięcie pamięci również

c) zasilanie na stałe (gra bez kluczyka)

 

Pokombinuj różne możliwości połączenia czerwonego z żóltym, kiedyś zadziała. do tego nie trzeba ciągnąć żadnych kabli..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

a Czy jak sie podlaczy na stale zeby grało bez kluczyka to czy wylaczy sie po jakims czasie jak fabryczne czy to juz zasluga samego radia ?? i jak zrobic z fabrycznego wyświetlacza półeczke zostawiajac zegarek ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madox, jak dasz na stałe to raczej się nie wyłączy. Niektóre radia np. Kenwood miały programowalny Timer, który wyłączał radia po określonym czasie bezczynności ale z tego co wiem teraz rzadko jest to stosowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kostce ISO masz żółty i czerwony kabel zółty(pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka) czerwony(podtrzymanie pamięci) Może i odwrotnie, ale to nie istotne mostkujesz te dwa kable i bedzie działało:)

 

PS Czy potrzebujesz grającego radia jak nie jest przekręcony kluczyk?? Zobacz ile radio "zjada" na standby-u, bo np. Duale rozładowują aku w 10 dni....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam prośbę. Nie chcę zakładać nowego tematu. Mam megankę kombi 1.4 8v po liftingu z 1999 roku (podejrzewam że Megane I Ph II). Jak wygląda i gdzie można kupić ten interfejs do podłączenia z włącznikami przy kierownicy? Może jakieś aukcje? Nie mogę znaleźć. Jakie radyjka niedrogie do tego dokupić aby miało wyjście pod ten interfejs. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam mam taki problem mam renówke scenica z 99 roku i mialem ją sciągane z niemiec i kiedy rozlaczylem akumulator radio sie zresetowalo i musialem wpisac kod i dalem je do rozkodowania i ta ciota co to robila nie wiem jak ale radio chodzi a na wyswietlaczu dalej pisze code :-| co radzicie rodacy ratujcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarny150892, czasem wystarczy najpierw poczytać na forum. Jest odpowiedni temat w którym jest podana cała procedura. na chwilę obecną weź to radio i zawieź do tej "cioty" co ci je robiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!