Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Renault Scenic


Eorl_2004

Rekomendowane odpowiedzi

witam, poszukuję Scenica w miarę nowym roczniku i znalazłem takie ogłoszenie. Jeżeli mogę prosic o uwagi co do poniższego modelu to byłbym wdzięczny. Pod względem technicznym jestem laikiem a zanim wybiorę się z autem na porządny przegląd chciałbym się upewnic czy warto w to inwestowac. Link do oferty--> http://globalcars.otomoto.pl/index.php?sec...mp;id=C13776740

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że sprzedający się troszkę zapędził w kwestii wyposażenia. Auto na pewno nie ma ESP, nawet brak jakże wygodnego podłokietnika (tudzież przesuwanego schowka w części pomiędzy przednimi fotelami). Generalnie bardzo ciężko znaleźć wersje Scenica 1.5 dci, aby miała ESP. Handlarze często bazują na niewiedzy kującego. Mój tata kupując GScenica 1.5 też miał w ogłoszeniu napisane kontrola trakcji, ale tylko napisane, bo w rzeczywistości nie ma. W 1.9 można trafić zdecydowanie łatwiej. Stan techniczny auta w ogłoszeniu - trudno powiedzieć, najlepiej sprawdzić samemu w dobrym serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że to już reguła - wypisać jak najwięcej. A potem... zwali się na błąd w ogłoszerniu.

Ciekawi mnie co to jest:

"MONOCHROMATYCZNA SZYBA PRZEDNIA"

Poduszek też raczej tylko 6

Tak to w sumie doczepić się nie ma do czego

Chociąz - teraz to zauważyłem: ma dwa różne fotele przednie - zobaczcie na stoliki w oparciach. Chyba, że tylko nie ma tej plastikowej osłony. Ale dlaczego tak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociąz - teraz to zauważyłem: ma dwa różne fotele przednie - zobaczcie na stoliki w oparciach. Chyba, że tylko nie ma tej plastikowej osłony. Ale dlaczego tak jest?