majster09 Napisano 29 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 Witam. Mam pytanie dot. regulatora cisnienia rail. Moj problem z autem polega na tym, ze potrafi zgasnac, czesto nie utrzymuje obrotow i inne z tym zwiazane. Podlaczylem go pod komputer w serwisie no i dal mi rozpoznanie na nieprawidlowe dzialanie regulacji cisnienia rail. Co teraz? Czy to kwestia wymiany czesci, czy cos w komputerze? Podpowiedzcie cokolwiek o tym, bo jestem totalnie zielony. Wybieram sie juz do Olsztyna [wieksze miasto, gdzie moga cos pomoc], bo u mnie to same placki robia dookola i tym sie nie zajma. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borszysz Napisano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2010 Wiesz co, miałem podobny problem- w trakcie jazdy wyskakiwał komunikat Injection fault, lampka STOP na desce i ucinało obroty do maks 3k na minute. Podpiąłem sie pod komputer, wyskoczył czujnik rail, ale dalej było to samo- okazało się że padła pompa ciśnienia. Paliwo jest podawane pod ciśnieniem mniejszym o połowe od wymaganego, więc sprawdź sobie ta pompe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.