Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pali sie rezerwa paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.Jestem użytkownikiem Megi I kombi silnik 1.9 dci 2003 rok.Mam ja od 3 lat .Pojazd spisuje się bardzo dobrze.Zero wkładu,Wiadomo olej .filtry .opony wymieniane.Dzisiaj wracałem z podróży i włączyła mi się kontrolka rezerwy,w baku miałem jeszcze paliwa na ok.40 km.Z uwagi ,że długo jechałem i zal mi było czasu i turbiny zatankowałem pojazd nie wyłączając silnika.Pomimo tego ,że wlałem 20 litrów paliwa kontrolka rezerwy nie zgasła i ciągle się pali.Męczyło mnie to i po czasie zalałem ja pod korek ale lampka dalej pali.Wskazówka paliwa działa bez zarzutu.Czy wystarczy ,że komputerowo wykasuję błąd czy możne coś zepsułem.Jestem laikiem w tych sprawach.Awaria mała ,ale bardzo rażąca po oczach.Dziękuje :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak masz komputer pokładowy to wejdź w tryb serwisowy (opisane na forum) i naciśnij przycisk kasowania przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączyłem aku i nic się nie zmieniło oprócz godziny na zegarze .Hi Hi

<ok>

 

[ Dodano: 2010-08-30, 09:24 ]

Podpowiedzcie jak wejść w ten tryb serwisowy.Przeleciałem forum ale nie mogę nic znaleźć .Każdy pisze wejdź w tryb serwisowy ale wątku jak to zrobić to nie znalazłem.Jestem laikiem samochodowym dlatego liczę na Wasza pomoc.Dzięki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanetti, Przyciśnij przycisk w prawej manetce i włącz stacyjkę do poz.ON,a następnie przyciskając przyciskiem dojdź do odpowiedniego ustawienia.

Tak to jakoś było,jeśli się mylę to koledzy poprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam.Podobnie jak kolega zanetti podjechałem tanknąć megi nie gasząc silnika i dziś rano zdziwiony byłem ,że żydek mi nie gaśnie. Zastosowałem się do porady - tryb serwisowy - reset - i po problemie. Dobrze, że tak łatwo można go usunąć. Wszystkie francuzy tak mają z tą kontrolką?

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

zanetti, Przyciśnij przycisk w prawej manetce i włącz stacyjkę do poz.ON,a następnie przyciskając przyciskiem dojdź do odpowiedniego ustawienia.

Tak to jakoś było,jeśli się mylę to koledzy poprawią.

 

 

Mnie również w Scenicu 1 ph.2 z 2003r. 1,6 16v się udało skasować błąd kontrolki rezerwy.

 

Bardzo dziękuję Pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!