Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

po wymianie uszelki przepustnicy


muero

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Koledzy, mam taki problem, wymontowałem przepustnice, przeczysciłem wymieniłem uszczelke zmontowałem wszystko i po odpaleniu gaśnie. Przez chwile silnik chodzi, ale pozniej gaśnie. kiedy wcisne delikatnie pedał gazu, tak zeby chodził na 750 obrotów to silnik trzyma.

 

Czy ktos z Was wie może co jest przyczyna? czy powinienem cos regulowac tą srubka na przepustnicy?

 

dodam ze przed wymiana samochód łapał 2000 obr a po rozgrzaniu obroty wracały do normy. Przyczyna była stwardniała uszczelka.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyciągałem i też nic nie było, ale jak pozbędziesz się nieszczelności w układzie dolotowym to powinno się tak zrobić. Chodzi o ponowne przyuczenie komputera. Ma on przypisaną określoną ilość skoków dla krokowca, chodzi o to żeby mu ten zakres przesunąć.

To tak samo jak byś miał przepustnice cały czas lekko otwartą, wtedy komp przyucza się tak żeby to zrekompensować (zaniża otwarcie krokowca). Ustawisz przepustnice tak żeby była dokładnie zamknięta to po odpaleniu samochód będzie gasnął, będzie nim telepać lub w ogóle nie będzie chciał odpalić. Poprostu tak to działa i trzeba czasem zresetować te "ustawienia"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oke, a jezeli to nie pomoże to może trzeba podjechać na restart kompa albo skasowanie błedu?

 

[ Dodano: 2010-09-22, 09:13 ]

Cześć,

 

A wiec zrobiłem tak:

odłączyłem cały akumulator, wyjąłem silniczek krokowy, jeszcze raz go przeczysciłem pedzelkiem nasaczonym ekstrakcyjna, przeczysciłem tez miejsce w które wchodzi, wkreciłem wszystko, podłaczyłem akumulator, przekrecilem kilka razy stacyjke, uruchomiłem i pali elegancko!

 

Nie wiem który z tych zabiegów pomógł, ale jest okej.

Wprawdzie po uruchomieniu jest 1000 obrotów, ale mam nadzieje ze po rozgrzaniu zejda do 750, bo moze chodzi na ssaniu. Zobacze bo nie miałem czasu tego sprawdzic.

 

pozdrawiam

i dziekuje za wszelką pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Zna ktoś może kod tej uszczelki oringu? Muszę to wymienić ale w sklepach rozkładają rece. Czytałem tu na forum że są dwie? Może ktos dysponuje zdjęciem tych uszczelek, poprosil bym. Mam na mysli uszczelkę (uszczelki) przepustnicy w silniku 1.6 16v z 2001r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!