Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane CC tanie audio


Rekomendowane odpowiedzi

Koleżanka ma Megane II CC.

Chce zamontować jakiś lepszy sprzęt audio.

 

Byliśmy dzisiaj się zorientować co kupić i mamy upatrzone 2 modele głośników:

- HERTZ DSK 165

- Helix B 62C

Raczej montaż subwoofera nie wchodzi w grę - za mało miejsca. Czy 2 głośniki zapewnią dobry bas? Jaki wzmacniacz kupić żeby uciągnął te 2 głośniki? Czy jest sens kupować inne radio niż teraz jest fabryczne, skoro tak czy tak będzie wzmacniacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hertz 165 są dobre i dadzą wystarczający bas wzmacniacz i tak musi być a na ori radiu nie masz takie wyjścia liniowego. Radio najlepiej żeby miało min 4V na wyjściu. Wzmacniacz tak 80-110W RMSu. Tylko wygłusz drzwi !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/orion-hp-2600-2-kanaly-g...1224856316.html

coś takiego żeby wykorzystać maxymalnie możliwości głośniczków.

no chyba że tańszy:

http://allegro.pl/wzmacniacz-samochodowy-j...1225938950.html

i trzeba by go trochę skręcić.

A radio żeby miało min 4V na wyjściu liniowym. Czyli polecam jakąś dobrą używkę np. Alpine

 

http://allegro.pl/alpine-cda-9883r-stan-bdb-i1242012372.html

http://allegro.pl/alpine-cde-9881r-ipod-mp3-i1237571082.html

 

a jak wyższa półka to osobiście polecam:

http://allegro.pl/alpine-cda-7894rb-klasyk...1241054773.html

rzadko już spotykany model a super pod względem jakości brzmienia.

Sam go używam. xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

megima, jak kasa na całość?

Patrząc na to co picuch, proponuje to bym polecił:

Wzmacniacze jakich szukać ( w używkach):

STEG AG 220.2X

Audison VR209

Pioneer GM-X922

Z tańszych - tu w radiu muszą być filtry

Sony XM-10020

Jeżeli chodzi o głośniki to:

DLS R6A

Rainbow SAX 265.20

Hertz HSK stara wersja dobry stosunek jakości do ceny. Klasę lepsze od ESK a cena teraz ta sama a nawet tańsze ze względu na nowszy model.

Radia mogą być te co wyżej

Bez wytłumienia drzwi to nawet nie podchodź do tych przetworników.

Z ciekawostek w dobrej cenie jest jeszcze Morel Maximo ale nie do końca przetestowane. Wiec nie będę polecał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A ja zaproponuję coś innego:

Rainbow SAX 265.20 i do tego Hollywod HXa-20 i będzie git.

 

Ja u siebie mam Rainbow CS 265 Profi Vanadium i tego hollywoda i jest super, zestaw gra bardzo liniowo, nie wyostrzając żadnych tonów mimo, że używam Alpine 117Ri

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eMBe, patrząc na daty postów to budżet był do rozchodowania we wrześniu. Teraz kończy się listopad, więc to odgrzany stary kotlet.

Temat nie został zamknięty właśnie ze względu na możliwość propozycji innego zestawienia sprzętu, by przydało się innym poszukującym informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SpecPC,

Coś mi się nie chce wierzyć w te twoje zestawienie :) HXa-20 z CS Vanadium. Tu wiem ze Vandium fajnie zgrywa się z DLS A3 lub ze starszych z Zapco Reference :). Chyba kupie tego HXa-20 aby po testować bo cena śmieszna... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!