Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

centralny zamek


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem od 2 miesięcy szczęśliwym posiadaczem meganki 1,4 16v z 1999r. auto sprawuje się jak na razie dobrze ale ma jeden mały problem a mianowicie chodzi mi o automatyczne ryglowanie się drzwi po ruszeniu wiem jak tą funkcję włączyć i wyłączyć ale niestety jak jest włączona to zamki się i tak nie ryglują po ruszenia a raczej ryglują się raz na 50 razy i to nie do końca bo zamykają się i zaraz z powrotem otwierają dodam, że dzieje sie tak samo jak rygluję drzwi przyciskiem na konsoli pierwsze wciśniecie zamki zamykają i zaraz się otwierają drugie naciśnięcie zamki zamykają i już tak zostaje przy sterowaniu z pilota centralny działa bez zarzutu :) nie jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanikę i elektrykę ale to mój pierwszy francowaty (przedtem same Ople) i niestety ale nie umiem sobie poradzić z tym problemem więc może ktoś z szanownych forumowiczów będzie w stanie mi pomóc ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę ten włącznik w sobotę i dam znać ;-)

 

[ Dodano: 2010-09-29, 11:45 ]

sprawdziłem przełącznik i niby wszystko jest tam OK ale zauważyłem jeszcze jedną rzecz, mianowicie jak otwieram drzwi kluczykiem to centralny nie działa zarówno po stronie kierowcy jaki i pasażera :-( czy jest możliwe że nie ma tam masterów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
ak otwieram drzwi kluczykiem to centralny nie działa

zarówno po stronie kierowcy

jaki i pasażera

u mnie jest tak samo. każde drzwi z przodu muszę osobno kluczykiem zamknąć a tył z przycisku na konsoli w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli tak ma być jedyne co mi pozostaje to zajrzeć do siłowników w drzwiach chociaż nie wiem czy to coś pomoże bo zauważyłem jeszcze, że jak zamykam drzwi przyciskiem na konsoli bez uruchomionego silnika to wszystko jest Ok ale jak robię to samo po odpaleniu to po pierwszym zamknięciu sam się po 2 sek. otwiera :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz na pw do kolegi AxA on miał podobny przypadek,u niego się to zaczęło jak chciał włączyć tą funkcję,a chyba jego auto nie było w nią wyposażone... Niestety nie wiem jak się z tym uporał,ale chyba jedyne co mi przychodzi do głowy to podpiąć się pod kompa. A co do masterów w przednich drzwiach to wg schematu inst. to ich wogule nie ma,we wszystkich drzwiach są zwykłe siłowniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem a teraz może trochę z innej beczki :) a mianowicie chodzi mi o pracę silnika na biegu jałowym czy u was także drży drążek zmiany biegów? a nieraz nawet da się wyczuć lekkie drgawki na całym nadwoziu wiem że ten temat był już poruszany na forum ale nie znalazłem tam satysfakcjonującej odpowiedzi te drgania to niby nic takiego ale trochę mnie wkurzają :)

1.Rozrząd wymieniony prze i po wymianie bez zmian

2.Poduszka skrzyni biegów wymieniona lepiej ale jeszcze nie to :)

3.wymieniony wybierak przy skrzyni biegów (wyrabia się ta plastikowa tulejka ale można kupić tylko cały kpl.) no proszę drążek drży ale zdecydowanie w mniejszym zakresie :) jest jeszcze luz gdzieś w tunelu :-?

4.Wymienione świece(oryginał equem ),filtry, cewek nie ruszałem wszystkie 4 Denso chyba dobre brak wizualnych śladów przebicia miernikiem nie były sprawdzane nie znam wartości :-/

5.Podsumowując Renia pali na dotyk czy zimna czy ciepła żadnego mulenia się grymaszenia (choć u kobiety to rzadkość :) ) spalanie według kompa 6,4 l/100km w rzeczywistości jakieś 0,2- 0,3 l wyższe ale i tak to dobry wynik poprzednio Opel Astra 1,4 8V 82KM nie schodził po niżej 7l. latem a zimą cho cho i z 9 wypił dodam że pali tyle przy normalnej jeżdzie cegły pod butem nie mam ale jak mnie coś weżmnie to to trochę wydech przepalę :) (ostatnio obwodnica Bydgoszczy złoty osiemdziesiąt i jeszcze trochę pod pedałem było :) )

O K... ale się rozpisałem dobra starczy bo mi za zaśmiecanie forum dołożą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też drży drążek zmiany biegów. Nic do tej pory nie wymieniałem.

Ktoś mi mówił że poduszkę pod skrzynią można co najwyżej wymienić jak będzie 5 bieg ciężko wchodził. U mnie drży też ale nie wymieniam nic bo to mi nie przeszkadza. Na razie walczę z obrotami na zimnym silniku. Jak to zrobię to może coś zrobię z tym drżeniem.

Czytałem jeszcze że może być wina za dużych luzów na zaworach ale ten silnik co masz to chyba ma już samoregulatory. Ale gdzieś tutaj na forum czytałem że kolesie luz ustawili i nie trzepało już budą.

A to że ci minimalnie drży to raczej norma w tym modelu więc się nie przejmuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaśmiecanie forum dołożą

Gorzej, zamkną :!:

 

Odbiegacie koledzy od tematu, a potem są skargi, że nie można nic znaleźć na forum i szukajka do d... :evil:

Przywołuję do porządku :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki problem.

W tylnych drzwiach od strony pasażera słychać siłownik że pracuje ten cyngielek co jest przy szybie opada w dół ale nie do końca przez co drzwi nie blokują się.

Czy kwestia jest tylko w wyczyszczeniu tego i przesmarowaniu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie kolego też to przerabiałem z tylnymi drzwiami najpierw jedna a potem druga strona zaczęła mi broić wystarczy zdemontować siłownik potraktować go WD i chodzi jak nówka trochę ciężko wychodzi zamek bo jest mało miejsca ale musisz go zdemontować w całości i dopiero na zewnątrz wyjąć siłownik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!