Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników!

Proszę o pomoc w nst kwestii:

od pewnego czasu podczas jazdy coś dziwnego dzieje się z tylnym kołem od strony pasażera, zaczyna nim szarpać (takie mam wrażenie) nie potrafię inaczej sformułować tych objawów, tak jakby coś chwilowo zatrzymywało koło. Opona jest sprawdzona, koło zdejmowane w ASO (prawie zostałem wyśmiany jak serwisanci usłyszeli że sę takie objawy), sprawdzili tarczę, klocki, sprężynę, amortyzator, nic nie jest pęknięte itp. Koło się nie grzeje, objawy dzieją się nieregularnie. Może ktoś spotkał się podobnym problemem???????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adam007c, Zmień dilera. :) Jakie objawy? Opisz dokładnie i w jakich sytuacjach się to dzieje np. zawsze przy wrzuceniu 5 przy 70 czy co? ;-) Jeżeli zostały sprawdzone te wszystkie elementy to nic innego nie ma wpływu na pracę koła, wiec pozostaje tylko Twoje wrażenie. :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adam007c, Zażartowałem sobie tylko na początku. Spokojnie kolego. ;-) Opisz czy to się dzieje w konkretnych sytuacjach np. podczas gwałtownego przyspieszenia czy hamowania. Tak jest za mało informacji żeby cokolwiek wywnioskować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wcześniej pisałem, nie jest to związane z konkretną sytuacją. Po prostu w czasie jazdy jednostajnej, na dłuższych odcinkach (powyżej godziny, ale nie zawsze) w granicach 100-120 km/h, na pewno nie w czasie hamowania i przyśpieszania, bez względu na temp. na zewnątrz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Mialem podobną sytuację tylko że wystapiła ona raz;) Jechałem koło 90km/h i też zaczeło "szarpać" w pewnym momencie. Po dojechaniu do domu roznież sprawdziłem wszystkie rzeczy w zawieszeniu i okazało sie ze felga była krzywa;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba go sprawdzić. Dużo roboty z tym niema, trzeba podnieść koło na lewarku. Potem odpiąć czujnik, podłączyć do niego miernik i kręcić kołem. Miernik ustawić albo na pomiar oporu albo przejścia prądu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!