Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosze zobaczcie scenica


shigeru

Rekomendowane odpowiedzi

Scenic Kaleido czyli taki jak mój, z tym że ja nie mam szyberdachu.

Czyli buda z PhI, a mechanicznie to już PhII

Dziwne bo ja mam inną kierownicę i zegary. Ale możliwe, że takie wychodziły - sprawdź kiedy jest data pierwszej rejestracji. Jeżeli w okolicach września / października 1999, to możliwe, że taka kierownica i zegary były montowane oryginalnie. Są od Ph II.

Zastanawia mnie po co był wymieniany alternator.

Obejrzyj tylne zawieszenie, a szczególnie stan silenbloków w zawieszeniu części są śmiesznie tanie ale naprawa od 400 do 700zł, z częściami.

Zużycie paliwa prawdziwe ale w trasie, w mieście licz się ze spalaniem 8-9 l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary i kierownica mogą być fabryczne jeżeli jest z końca roku-model przejściowy, tutaj na forum przedstawicielem takiego połączenia jest samochód Robaka. Ja widzę różnicę w odcieniu przedni prawy błotnik/drzwi ale może to być wina ekspozycji i światła.

 

Silnik godny polecenia, ale tak jak napisał P_r_z_e_m_o spalanie w mieście to 7,8-9,5l/100km (w przypadku mojego z takim silnikiem). Moim zdaniem warto obejrzeć. Wnętrze wykazuje mniej więcej normalne slady zuzycia, kierownica jakby trochę zbyt nowa, ale nie będę się upierał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pizza kierownica może tak wyglądać - moja Reńka ma 160 000 i kiera jest jak nowa. To chyba zależy czy auto dużo na słońcu stało albo od potliwości ręki?? Nie wiem bo widziałem Meganki z przebiegiem 80 000 i kierownica była jak szrot i kangura z taką samą kierownicą - przebieg 250 000 i kiera byla idealna. Także wydaje mi się, że tym nie ma co się sugerować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary i kierownica mogą być fabryczne jeżeli jest z końca roku-model przejściowy, tutaj na forum przedstawicielem takiego połączenia jest samochód Robaka.

 

Dokładnie :)

Mam ten sam rocznik i kiera, zegary, itp. jest dokładnie taka sama jak w tym egzemplarzu.

I o dziwko też mam przebieg około 160 tys. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ph I- tył hamulce bębnowe a przód tarczowe a w Ph II z tyłu i z przodu tarcze, ponadto w Ph II tarcze są większe a co za tym idzie nie wejdą felgi 14" (standard w Ph I) więc minimum to 15" (nie jestem pewien co do silnika 1.4 ale w pozostałych tak jest) i pewnie jeszcze kilka rzeczy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie (przynajmniej na zdjęciach) dziwnie nierówna szpara pomiędzy prawym błotnikiem a prawymi drzwiami, jakby błotnik spasowany na siłę, no bo odcień lakieru, niekoniecznie, pamiętać trzeba, że lakier z biegiem lat blaknie inaczej na karoserii blaszanej a inaczej na plastikach, a błotniki plastikowe. Obejrzyj dokładnie najlepiej z komś kto się w tym orientuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

pytanie totalnie laickie :) Chodzi o opony na zime on jest alufelgach - znajomy powiedizal mi ze szkoda ich na zimówki, wiec opony musze kupic razem z felgami ? jakie konkretnie opony bo z tego co przegladam musi byc podane dane xxx/xxx/xx no i czy felgi mogą być najtańsze z mozliwych ? Proadzicie cos ?:)

 

Z góry dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwnie nierówna szpara pomiędzy prawym błotnikiem a prawymi drzwiami,

raczej to wina perspektywy, ale należy to obejrzeć na żywo.

jakie konkretnie opony bo z tego

Standard to 185/65/15" felgi najlepiej 15" z 4-rema śrubami, na forum znajdziesz jakie dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Tobą Pawelli, trzeba jednak pamiętać o kilku podstawowych zaletach i wadach opon zimowych. Jeśli chodzi o nawierzchnię czystego asfalstu, zimówki są takim produktem, że najlepiej sprawują się w temperaturze poniżej +5°, powyżej +5°C tracą swoją najlepszą władzę, robią się miękciejsze, wyglądają jakby wyło za mało powietrza, a wtedy spalanie wzrasta, wjeżdżając na krawężnik lub w wyrwę łatwiej uszkodzić, na mokrym asfalcie lub nawet padającym deszczu robią się bardzo śliskie, i najważniejsze - trzeba mieć idealnie ustawioną zbieżność i śladowość kół (geometrię) aby się nie darły, najmniejsze odchylenie szybciej zedrze zimówkę niż tzw. letnią, tak samo się stanie przy ostrym ruszaniu czy hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!