Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czy kupie Renault MEgane II 1.9 Dci 120km do 13500zł??


pamel

Rekomendowane odpowiedzi

Więc nawet 10 letni diesel ma przebiegi na poziomie 100-140k :) . Co niby możliwe jest, ale z matematycznego pkt. widzenia prawdopodobieństwo takiego przebiegu jest bliskie zeru
Są diesle z małymi przebiegami we Francji, ale nie po firmowe. To nie temat o przebiegach...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Pamel,

 

najtańszy Renault Megane z 2003 roku 1.9dCi w Niemczech, wg mobile.eu kosztuje 3 tys. EUR, czyli 12 tys. PLN. Z przebiegiem 230 tys. kilometrów.

 

1.6 benzyna jest za 2,7 tys. EUR, z przebiegiem 110 tys. km. - nie wnikam, czy te przebiegi prawdziwe, czy nie.

 

W zasadzie golas jak na Megane. Trzydzwiowy. Do tego koszt sprowadzenia tego auta do polski i prowizja handlarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, mże handlarze maja niższe ceny bo kupują hurtowo. Ale generalnie za 15.000 tyś nie liczyłbym na rewelację. Jak pamiętam swoją megi I ph II sprzedałem za ok. 17800, koszt wtedy rocznika 2003 1.4 16v classica wynosił ok. 21000. Niestety moje auto było całe malowane, naprawione byle jak, a żaden dobry komis nie chcaił go kupić. Tylko handlarze za 16.000zł. Mechanicznie był ok, ale blacharsko szrot. Bity, przodem, tyłem bokami.

Ale cena była niska :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego tak narzekacie na auta po firmach. Co do zasady firmy nie oszczędzają na samochodach, serwisują regularnie w ASO (wymogi leasingu) Mimo dużych przebiegów rocznych i dość silnego traktowania są to auta pod względem mechanicznym zadbane. Oczywiście trzeba brać pod uwagę samochody z firm które mają duże floty.... Takie samochody można też tanio kupić. (przy wymianie floty)Często jest tak, że kierowców zachęca się do dbania o auto dając możliwość zakupu takiego auta po specjalnych cenach. Znam wielu przedstawicieli, którzy bardzo dbają o swoje auta, które później mogą odkupić (3 -4 letnie) za kilkanaście tys zł i później odsprzedać z dużym zyskiem, bądź użytkować dalej w rodzinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie bo mam jeszcze jedno pytanie.

Dlaczego w niektórych megankach silnik ma takie zabudowanie tak jak tu

http://photos02.otomoto.pl/photos/original...C15245089_6.jpg

a niektóre silniki nie tak jak tu

http://photos03.otomoto.pl/photos/original...14409034_10.jpg

od czego to zależy? i z czym to jest związane?

I chciałem jeszcze dopytać czy zwracać jakąś szczególną uwagę na te karty startowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem właśnie. i dlatego też pytam czy w wszytskich dieslach jest pokrywa zakrywająca silnik? i od czego to ewentualnie zależy. i analogicznie czy w benzyniakach tak jest? zakładam że każdy diesel ma taką pokrywe tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego w niektórych megankach silnik ma takie zabudowanie tak jak tu
Silniki które pokazałeś na fotkach nie są takie same, jeden to Diesel 1.9 a drugi benzyna 1,4. Większość Diesli jak nie wszystkie w Megane II mają plastikowe pokrywy na silnikach, akumulatorach i na zbiorniczku wyrównawczym. Natomiast silnik benzynowe nie wszystkie maja w/m osłony. Zauważyłem że M II phI posiada pokrywy ale to nie reguła, natomiast M II phII nie posiada osłon. Moja M II/II kupiona w salonie nie posiada pokrywy na silniku. Renault Polska może zamawia takie wersie na nasz rynek jeżeli chodzi o silniki 1.4 i 1.6 – jakaś oszczędność ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!