Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czy aby nie za duzo gazu pali?


empe

Rekomendowane odpowiedzi

Wtryski VALTEK stosowane szeroko przez gazowników z powodu baardzo niskiej ceny i stosunkowo dużej odporności na zabrudzenia są chyba najmniej dokłądnymi wtryskami na rynku. Zainwestuj w MATRIXY, KEIHINY, HANA, to na pewno spalanie spadnie,tylko kiedy ci się zwróci koszt 400-600zł?

 

Renault ma stosunkowo długie czasy wtrysku i chodzi dość przyzwoicie nawet na słabiutkich wtryskach.

 

Przedmiotowa instalacja składa się z budżetowych komponentów i nie ma co oczekiwać cudów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ghost2255, tu się z kolegą zgodzę pod względem tezy o valtekach nie są to super precyzyjne wtryski ja już "zużywam 2 komplet" pierwszy wytrzymał 2 lata około 50 tyś, po czym zaczęły głośno stukać i spalanie osiągnęło 15l/100km.

Jednak po wymianie wtrysków spalanie zamyka się w średniej 8-9 litrów /100km.

również zastanawiałem się przy wymianie nad matrixami ale jaki jest tego sens skoro nowe valteki kosztowały mnie 80zł, a gazownik za matrixy chciał 500zł. A podejrzewam, że po przebiegu 50 tyś jedne i drugie będą wymagały wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kalibrowałeś te VALTEKI?? One strasznie szybko się rozjeżdżają i nierówno dawkują gaz. Warto się zaopatrzyć w czujnik zegarowy i skalibrować je co 10-15 tys.km.

Ot, taki zestaw dla grzebalskich.

 

W tej samej cenie są np. REG i nie trzeba ich kalibrować, a są jednak troszkę dokładniejsze. Nawet jak wytrzymają podobnie, to przynajmniej jest z nimi spokój podczas eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam Stag-a 4 ale zamiast reduktora Tomasseto mam Scorpiona Mini (może być) i MagicJet-y - głośne, bo głośne (jedno-tłoczkowe) ale chodzą idealnie. Przy moim 1.6/16v w MIIph1 sedan - pali średnio 9-9.2l/100 w trasie mieszanej połowa trasy, połowa miasto (Warszawa z korkami - dojazd rano do pracy). Przede wszystkim musi być dobrze ustawiona instalacja, zarówno w jeździe jak i na postoju z analizatorem spalin w tłumiku. Przy trasie Warszawa - Białystok było miejscami ok. 200 km/h i powiem szczerze, że powyżej 14l/100 mi nie wziął, trasa powrotna - non-stop 150 km/h spalanie - 11,5-12l/100. Ja bym zmienił tą listwę bo i tak Valteki zaraz polecą... choć to zależy od serii, a jaki to model ? Ostatnio wyszły 34 i podobno ludzi sobie chwalą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!