Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fiat 125p do ślubu?


inozbik

Rekomendowane odpowiedzi

A ja powiem tak.

Do ślubu pojechaliśmy 20-letnim Fiatem 124, który w rodzinie był 18 lat. Mój ojciec był niezmiernie zaskoczony, że chcemy nim jechać. Teść też był zaskoczony, proponował merca ale ja się uparłem i już. Powiedziałem, że innym nie pojadę i już! Ojciec odpicował auto. Nikt z weselników nie powiedział nic na tema auta. Moja żona również nie miała zastrzeżeń, chyba wiedziała ile to auto dla mnie znaczy.

Później auto przejąłem. Z wielkim żalem pojechałem nim na złom, 8 lat później. Do dziś wspominam samochód, który obwiózł mnie i nie tylko mnie po byłych KDL-ch. Nie mam pojęcia ile przejechał przez te 28 lata, ale jak liczyłem jakieś 500 kkm mu stuknęło na pewno. To było naprawdę fantastyczne autko.

Kolego inozbik, jak chcesz czymś takim pojechać zapytaj na forum http://www.forum.fsoautoklub.pl może znajdzie się ktoś kto chętnie, pewnie za jakąś opłatą, zawiezie Cię do ślubu.

Jestem jak najbardziej za:!:

Będziecie to wspominać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o poczciwym, starym, dużym fiaciku jako samochód na ślubie? Trochę te nowe

luksusowe limuzyny za oklepane mi się wydają ale nie wiem czy też bandzior nie jest trochę nijaki i za mało ciekawy.. co sądzicie?

Moim zdaniem nie do nas to pytanie powinno być skierowane.

Po pierwsze, tu z zasady uwielbiamy Renaulty i wszystkie inne marki są traktowane jako zło konieczne. ;-)

Po drugie, to Twoją wybrankę powinieneś o to zapytać. To także Jej dzień i to Ona powinna decydować jak go chce zapamiętać.

Podam jako przykład właśnie takiej nieciekawej sytuacji, opis ze ślubu koleżanki, której Jej luby także zafundował niecodzienny środek transportu.

Było to z 26 lat temu, czyli w czasie, gdy już zaczęły wchodzić w modę takie pomysły by znajomym dech zaparło.

On wybrał stare DKW jako auto dla młodej pary, dokładnie takie: http://en.wikipedia.org/wiki/File:DKW_F5_Sedan_1935.jpg

Wszystko było by cacy gdyby nie suknia koleżanki, która "bez zawartości" miała by problem zmieścić się w tym aucie. Była obszerna i z trenem, czy jak to się nazywa.

Każde wsiadanie i wysiadanie z tego zabytkowego wozidła graniczyło z cudem, a w czasie jazdy to sardynki w puszcze maja więcej miejsca i wygody.

Efekt był taki, że bardzo długo sami młodzi jak i goście będą pamiętać ten ślub i pojazd. (co ten opis potwierdza) Niestety pamiętają to jako komiczne sytuacje z wsiadaniem/ wysiadaniem, a młoda pani pamięta to jak dzień którego szczegóły wolała by zapomnieć jak najszybciej.

No ale cel został osiągnięty, było szpanersko. :) :) :)

Przemyśl to.

Zresztą i tak zrobisz jak zechcesz, oby tylko nie było to przyczynkiem do pierwszej małżeńskiej kłótni. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sierpniu kolega z narzeczoną i świadkami jechali do ślubu bryczką, wyglądało to naprawdę fajnie :)

 

Bryczka to jest porażka totalna.

Jak to wygląda to rzecz gustu - jak dla mnie to odpust totalny. Jeszcze obsługa była przebrana za pseudo muszkieterów "sercowych". Koszmar

Ale byłem kiedyś na weselu, gdzie młodzi jechali bryczką.

Sala była oddalona od kościoła o jakieś 10-15 km.

Wszyscy goście czekali przed domem weselnym ( obsługa nie pozwoliła wejść) przez 1,5 h.

I tak naprawdę zamiast się cieszyć szczęściem młodych, to 90 % osób miało wkur** na dzień dobry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat tutaj wszyscy byli w garniturach :)

Sala od kościoła była oddalona niecały kilometr, więc orszak ślubny maszerował za bryczką.

Jak dla mnie wyglądało to lepiej od odpustowo poubieranych limuzyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bryczka to faktycznie na krótki dojazd, ale faktycznie momentami (trzeba dobrać do czasu i miejsca) wygląda dużo ładniej niż najlepsza, najdroższa fura.

 

Trzeba to dokładnie uzgodnić z 2-gą połową, żeby potem krew się nie polała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pod Stargardem Szczecińskim jest gość który ma Fiata 125p i wozi min chętnych do ślubu. Ma też Warszawę.

Dla chętnych podaje namiar:

taresamochody.stargard.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=37"]http://[ciach]taresamochody.stargard.pl/inde...6&Itemid=37

Życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!